†Hazım Egemen kim???†

150 8 1
                                    

Nehir'den;
Sabah uyandığımda yatakta yatıyordum.başım yine kazan gibi olmuştu.kalkıp elimi yüzümü yıkadım soğuk su ile duş aldım ardından üzerime sade uzun, beyaz elbisemi giyince,güne hazırdım.
Kapıyı ne olur ne olmaz diye açmayı denedim, açık olmasını beklemiyordum.aşağı inip kahvaltı sofrasına oturdum.

-günaydın güzel gelinim.
"Günaydın herkese"
-daha iyi misin AŞKIM
Aşkım kelimesini bastırarak söylemişti hiç bozuntuya vermeden cevap verdim.

"Daha iyiyim aşkım"
-peki.yemeği bol bol ye,daha iyi olursun.
"Öyle yapacağım."
-neyse ben şirkete gidiyorum anne Nehir sana emanet.afiyet olsun.

Dedi ve sofradan kalktı.kapıya gittiğinde onu kolundan tutup durdurdum.

"Bende şirkete geliyorum,evde sıkıldım otur otur."
-peki gel,ama bir hu-
"Hâlâ bana güvenmiyor musun aşkım?"
-tabii ki d-
"O zaman sorun yok.ben annenlere haber verip geliyorum."

Ozan'ın anne ve babasına haber verip arabaya bindim.yol boyunca hiç konuşmadık nihayet şirkete geldiğimizde gazeteciler her tarafı sarmış içlerinde de bir adam vardı.
Giyinişinden zengin olduğu ayırt edilebilirdi.
______________________________________
Yazar'dan😋

Zavallı Nehir ne bilebilirdi ki sevdiği adam'ın öz babası olduğunu.Nehir Selim'in(Yağız)ona ihanet ettiğini düşünüyordu,Selim(Yağız)da Nehir'in ona ihanet ettiğini...kader bu iki gencin hayatını alt üst etmişti Ama ilerde ne olacağını kimse bilemezdi.
Hayat onlara öyle bir oyun oynuyordu ki...yakında her şey çok daha karışıcaktı.bakalım Başlarına daha neler gelicekti...
______________________________________
10 yıl önce...
*****************
Selim(Yağız)'dan...

Annem ve babam çok şiddetli kavga ediyorlardı.babam bir ara durup bana baktı ve ardından kolumdan tutup sürüklemeye başladı.

"Baba nereye gidiyoruz?"
-amcana oğlum.artık senin ailen o!
"Ama baba zaten benim bir ailem var"
-artık bizimle kalamazsın yağız!
"Baba lütfen beni Sinan'dan,Gökhan'dan,Selin'den ,sizden ayırma.annemle aranızda ne oldu bilmiyorum ama lütfen beni bırakma baba lütfen."
-itiraz yok.artık senin adın yağız Egemen değil anladın mı beni!
"Ama benim amcam bile yok!"
-ben nereye götürdüysem orada yaşıyıcaksın,ötesi yok!
*****************************
Yazar'dan

Sevinç hanım ve Hazım beyin arasında çok şiddetli bir kavga etmişlerdi.kavganın sebebi yağız'dı Hazım,Yağız'ı diğer çocuklarından ayırıyor,ona karşı soğuk davranıyordu.bu davranışların sebebi Yağız'ın doğum haberini alan Güzide yani Hazım'ın ablası yalıya gelirken çok ciddi bir kaza geçirmiş ve hayatı ı kaybetmiş olmasıydı.kavga sebebine gelicek olursak,Hazım Yağız'ı görmeye dayanamayıp,onu Amerika'ya göndermeyi düşünüyordu.Sevinç buna izin vermeyince tek çare eski şoförüne vermesiydi...

Ve böylelikle Yağız Egemen artık Selim Uzun oldu.

Nehir'le de üvey babasının çalıştığı yalıda tanışmış ve aşık olmuştu.
Nehir'e de Selim'i tanıtmıştı...sahte kişiyi...
††††††††††††††††††††††††††††††††††††††
Nehir'den

Bu adamın kim olduğunu öğrenmem lazımdı.arabadan indik.adam Ozan'la elini uzattı;

-nasılsın yeğenim
-DAYI!! Görmeyeli zaman oldu

Ne dayısı ne saçmalıyor bu.bu adam şimdi Ozan'ın dayısı mı?off!bide bununla uğraşamam!!.

-artık sık sık görüceksin merak etme
-Amerika'dan ne zaman döndün?
-dün gece.
-niye haber vermedin?gelirdim.
-gece 3'tü geldiğimde, rahatsız etmek istemedim.
-ne rahatsızlığı!neyse hadi ofisime geçelim,orada devam ederiz.haa bu arada tanıştırayım Nehir eşim.Bu da Hazım dayım.
Bana ne ondan? Neyse zar zor elimi uzattım.
Tanışma faslını geçtikten sonra Ozan biz biraz yalnız konuşalım diyip,dayısı ile ofisine girdi.nereden çıktı şimdi bu Hazım?!!

*********
Yazar'dan

Hazım ablasının tek hatırası Ozan'ı çok seviyor,ona dokunmaya kıyamıyordu.ama aynı şeyi Yağız için söylenemezdi.ona karşı ne bir nefret,ne bir sevgi görüyordu.Adeta Yağız diye biri yoktu hayatında ki zaten öyle...

***********************

YENİ BÖLÜM GELDİİİ!!!
UMARIM BEĞENİRSİNİZ :)))
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
YORUM YAPMAYI VE OYLAMAYI UNUTMAYIN! ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER 😘😘😘
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
•Beğenmediğiniz veya olsa güzel olurdu dediğiniz yerleri yorumlara yazabilirsiniz...•
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Bu arada,
Ozan Demirkol:

Bu arada,Ozan Demirkol:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

23 yaşında.Demirkol grubun sahibi.
(Pek bi söylicek söz yok.yani ne desem piskopatın teki işte😂)

*****************
Aras Çamkıran:

*****************Aras Çamkıran:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

23 yaşında polis memuru.
Yalnız kalmayı çok sever ve sırlarla doludur.
(Yeni karakter istemeyenlere duyurulur 😉 kadronun tam olmasını istedim ve bu şahıs olursa hikaye ilerleyen zamanlarda daha eğlenceli olur diye düşündüm.ilerde bu adamın kim olduğu ortaya çıkıcak)

****************

~İMKANSIZ AŞK~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin