Yanıma Aras oturdu.ikimiz birlikte yağmurun altında ıslanıyorduk.
Bana baktı,ona baktım.-neden buradasın?
"Sen gittikten sonra Yağız ile kavga ettik..."
-benim yüzümden.!
"Eve gidelim!hadi."Birlikte Aras'ın evine gittik.
Yol boyunca hiç konuşmadık.
Eve gelince ilk üstümüzü değiştirdik.
Sonra her zamanki gibi Aras kahve yaptı.buraya kıyafet getirmiştim.belki kalırım diye...
Aras konuşmaya başladı.-herşey benim yüzümden!benim yüzümden kavga ettiniz!benim yüzümden herşey benim yüzümden!
"Şştt!sakın bir daha öyle söyleme.hiçbirşey senin yüzünden olmadı.hepsi Yağız ve benim yüzümden.şimdi bunları düşünme!sen benim bu hayattaki en değerli varlığımsın koca bebek!her ne kadar Yağız'ı Canımdan çok sevsem bile...seni kıranı,kırarım."Ellerimle Aras'ın yüzündeki göz yaşlarını sildim.saçlarını okşadım.
-bir anne gibi seviyorsun Hazan.
Bir annenin çocuğuna gösterdiği şefkati bana gösteriyorsun...
Seni çok seviyorum Hazan...iyi ki varsın...
"Asıl sen iyi ki varsın Aras!benim biricik kardeşimsin..yoldaşımsın.."
-Hazan,gerçekten annem ve babam yaşasaydı benden utanırlarmıydı?
"Tabii ki de hayır.senden öyle gurur duyarlardı ki...bak şimdi şöyle düşün eğer annem yaşasaydı her yerde 'benim bir oğlum var,maşallah boylu,poslu,işi de güzel.hayatımın en büyük gururu'derdi.babam yaşasaydı 'benim oğlum aslan parçası,vurduğunu devirir benim yiğidim'derdi.tamam mı?sen kimseye aldırış etme."
-Hazan bence Yağız doğru söyledi.
"Sakın Aras!sakın bir daha bunu söyleme.yoksa canını yakarım.şimdi sadece uyumaya çalış..."
-ama uyuyamıyorum.aklıma hep, Yağız 'ın dedikleri geliyor.
"O zaman. hayal et!sadece hayal et!güzel günleri...ve bir daha Yağız'ın söyledikleri deme!"Aras dizlerime başını koymuş bir şekilde yatıyordu.bende onun saçlarını okşuyordum.biraz sonra Aras'ın uyuduğunu anladım.başını yavaşça yaştığa yatırıp,üzerini örttüm.Selin'i aramalıydım.kim bilir Yağız ne haldedir şimdi?acaba üzerine çok mu gittim?aptal Hazan!aptal!ama o da Aras'ı üzmeyecekti.daha fazla uzatmadan Selin'i aradım.
-aloo Hazan!
"Selin,Yağız nasıl ve nerede?"
-şimdi mi aklına geldi Hazan hanım?
"Selin lütfen"derken ağlamaya başlad ım.Selin endişelenmiş olacak ki;
-şeyy, özür dilerim.ben Yağız abimi öyle görünce çok çok üzüldüm.sende haklısın, abim çok ağır konuştu.
"Yağız nasıl,ve nerede?"
-sen gittikten sonra çok kötü oldu.her yeri darmadağın etti.ağlamaktan gözleri kıpkırmızı oldu.elini yaraladı.sonra kimseye bişey demeden gitti.
"Yani yerini bilmiyorsun?!"
-bilmiyorum.ama korkuyorum,ilk defa ağladı...şeyy ama sana doğum günü sürprizi diye ev almıştı oraya gitmiş olabilir.
"Süper,peki neresi."
-hemen konum atıyorum,iyi şanslar.
"Saol.görüşürüz görümcem."Aras'ı uyandırmadan evden çıktım.
Selin'in attığı konuma gittim.
Kapıyı çaldım.az sonra kapı açıldı.
Karşımda çok kötü hâlde Yağız duruyordu.gercekten çok kötüydü.
Hemen bana sarıldı.-özür dilerim,sevdam!
"Kabul ettim,bende özür dilerim sevdalı"
-kabul.İçeri geçince ona herşeyi anlattım.
Kötü görünüyordu.birbirimize sımsıkı sarılmış oturuyorduk."Sen çok kötü görünüyorsun.bir duş al,bende sana sıcak çorba yapım,iç."
-tamam.Az sonra Yağız,duş almış ve geri dönmüştü.çorbasını içtikten sonra yeniden sarılıp,oturmaya başladık.
Tıpkı Aras'ın gibi Yağız'ın da konuşmaya ihtiyacı vardı."Kendini suçlama,olayı ben büyüttüm"
-hayır Hazan,tüm yükü üzerine almaya çalışıyorsun.bunu yapma.benim hatam.. herşey
"Saçmalamayı kes!neyse...herkesin ufak ufak hatası var.konu kapandı.artık kafana takmayı kes.
Aras şuan herşeyi bir yana bırakıp, uyuyor.ve sen de öyle yapıcaksın.bende şuan gidicem."
-Hazan, lütfen gitme...
"Benim de kafamı toplamama ihtiyacım var.yarın söz yanına gelicem...söz.ama şimdi Aras'ın yanında olmalıyım.yarında senin yanında olucam.ama şuan kafamı toplamama izin ver!"
-peki...görüşürüz...yarınYağız'ın yanından ayrılıp, Aras'ın evine gittim.Aras hâlâ uyuyordu.
Onun yanına kırıldım ve uyuya kalmışım.sabah miss gibi kokular eşliğinde uyandım.-günaydın ikiz!
"Günaydın ikiz!"
-hadi gel kahvaltı yapalım,sonra ben işe gidicem.sende Yağız'ın yanına gidersin.
"Tamam.bu arada mis gibi kokuyor helal olsun!"
-eee kimin ikizi😆
"Varya sen çok tatlısın haaa"
-sen de öyle...bu arada dün doğum günü kutluyamadık bugün biz bize kutlayalım.
"İyi fikir!"Kahvaltı bitince Aras işine gitti bende evi toparlayıp,çıktım.arabayı son gaz sürüyordum.nihayet evimize gelebildim.
-Hhh-HAZAN geldin!
"Evet,söz verdiğim gibi..."
-kıyafetlerini az önce Ece getirdi.seni çok merak etmişler arayıp,haber versen iyi olucak.
"Peki..."Hemen Ece'yi aradım...
-aloo abla.
"Ece, nasılsın?"
-iyi abla,bu arada telefonu hoparlöra aldım herkes duyuyor.
"Herkesten kastın?"
-annem,Ege abim,Selin,Simay,Nil,Tuğrul abi,Gökhan abi,Yasemin abla, Sinan-
"Daha fazla sayma Ece kısa kesicem.
Aras gayet iyi.dün gece birlikteydik.
Onu sakinleştirdim.hatta işe gitti.bu akşam herkes bizim evde olsun Aras ve benim doğum günüm var.aile arasında yani.Yağız'da yanımda o da süper."Simay şakadan kızgın bir sesle;
-duydun mu Nil aile arasındaymış.
-evet duydum.yani biz yokuz.
"Offf!sizin tripinizle uğraşamam biriniz eltim. Diğeriniz benim yengem olucaksınız.şimdi kapatıyorum herkese selamlar."
-dur kız.kapatma.Halamın sözünü dinlemeden kapattım.arka bahçeye gidip,salıncağa yani Yağız'ın yanına gittim.
Birbirimize sarılıp,sohbet ettik.
Ne kadar da şanslı bir kızım yani geçmişi ve dün akşamı saymazsak.😂
Aras gibi kardeşim,Yağız gibi kocam,Ece ve Ege gibi kuzenlerim,Simay gibi dostum,Nil gibi eltim var😊.tabi Fazilet halam,amacam,sevinç hanım,Hazım bey, Sinan felan da var...
Kafamdaki düşünceleri atıp,sadece Yağız'a sarılmaya devam ettim...Bölüm sonu...
***
Bölüm sonu yorumları alalım 😋
***
Yorum yapmayı ve oylamayı unutmayın ⭐💜
***
•Beğenmediğiniz veya olsa güzel olurdu dediğiniz yerleri yorumlara yazabilirsiniz•
***↪↪↪↪ Birdelihayalpirest_↩↩↩↩
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~İMKANSIZ AŞK~
Fanfiction*Ne olduğun değil,ne olacağın önemli...* *** Kim olduğunu,nasıl hayatın olduğunu bir kenara bırak...çünkü belki bu yaşadığın,senin gerçek hayatın olmayabilir... *** Onlar da aşıktı,ama onlarınki İMKANSIZ'dı... ***