°kafes°

150 12 2
                                    

Bölüm şarkısı/Pamela ft. Ümit Besen-seni unutmaya ömrüm Yeter mi?
*********************************
Ozan,bir hizmetli ile bana haber göndermiş.belli ki bana inandı.
Misafirleri gelicekmiş.Allah Allah kimdi ki? neyse üzerimi şık bir elbise giyip aşağıya inmeye hazırlandım

Allah Allah kimdi ki? neyse üzerimi şık bir elbise giyip aşağıya inmeye hazırlandım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aşağıya inince Ozan misafirleri karşılıyordu.mutfağa girip yemekte ne olduğunu sordum.en sevdiklerim yani;ızgara somon şiş ile lollo rosso salatası,karides ceviche, adaçaylı kabak çorbası,(tatlı olarak); çikolatalı deniz tuzlu tart,linzer kurabiye,tartolet...
"Ohh mis."
-Nehir hanım Ozan bey sizi bekliyor
"Geliyorum hemen"

Salona girdiğim anda ellerim,vücudum buz kesildi.dünya,zaman,insanlar durdu.
Hayat durdu.Nefesim kesildi.karşımdaki kişi benim tek yaşam sebebim olan kişi...Selim'den başkası değildi...dimdik durdum,ben onun için burada acı çekerken o..o yanındaki bu çirkin kızla benim yerimi mi dolduruyordu?her gece,her sabah onu düşünürken o...sahte bir gülümseme saçarak "hoşgeldiniz"diyebildim.hemen yemek masasına geçtik.Ozan sandalyemi oturmam için çekti
"Teşekkürler Aşkım"
-zevkti birtanem:)

Bizi,elini yumruk yapmış bir biçimde izleyen Selim'e baktım.bunun intikamını alıcam selim.hemen gaza gelerek Ozan'ın yanağına bir öpücük kondurdum.Selim'in elleri sıkılmaktan bembeyaz olmuştu.acı bir gülümseme ile baktım Selim'e elleri açıldı,gözleri doldu...yemek yerken çirkin kız benimle istemesem de sohbete girdi.

-ben Farah!anlıyabileceğin gibi Selim'in sevgilisiyim.

Sevgilisi mi?bb-ben yanlış duydum demi bunların hepsi kabustu demi?
Selim Farah'ın ellerini sıkıca tuttu.bana bakarak;

-Birbirimize delice aşığız ve bu ay evleniceğiz.sizide düğüne davet etmek istedik.

Bende onun canını yakmak için;
(Ozan'ın elini tutup,havaya kaldırdı)

"Ozan benim huzur bulduğum tek insan.düğüne gelince nikah şahitliğini yapabiliriz değil mi Aşkım?"

Aman Allah'ım dilimden neler dökülüyordu böyle.kader bizimle nasıl oyun oynuyordu.içinde bulunduğum adına dünya denilen bu KAFES beni fazlasıyla sınamıştı.
Allah'ım nedir bu çektiklerim.yaşadıklarım,acılarım bana reva mı?!! İsyanı bir yana bırakıp gerçek hayata(acılarla dolu olan)geri döndüm.

-valla olmaz demem Aşkım
"Seni çok seviyorum aşkım"
-bende Ömrümm

Gözlerimizin içine bakarken bir cam kırılma sesi ile Selim'e döndüm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gözlerimizin içine bakarken bir cam kırılma sesi ile Selim'e döndüm.cam bardağı sıkarak kırmıştı ellerinden akan oluk oluk kanı görünce içim gitti.beni kan tutuyordu yeni hatırladım sonra gözüm karardı son hatırladığım Ozan'ın beni kucağına alması...
______________________________________
Birazda Selim'den;)
***********************************
Kırdığım bardak ile ellerimden akan kanlar aldırmadan Nehir'in bayılmasına korkmuştum.Farah durmadan elin kanıyor diyip duruyordu sanki bilmiyorum kanadığını... artık kalkalım diyip kalktım.dışarı çıktığımızda Farah bişey söylicekken sözünü kestim.

"Nereden çıktı bu evlilik işi sen ne yaptığını sanıyorsun.ben seni Amerika'dan buraya ne diye getirdim ha?!

-evet biliyorum,Nehir seni hain sanıp,yani düşünüp yeni bir hayat Kurucak ,senden vazgeçicek.sonra sen acı çekip çürüyüp gidiceksin bende buna göz yumucam yaa Selim kız seni unutmuş ya unutmuş çoktan.

Bunları söylerken bana bişey ima ediyormuş gibi davransa da onu umursamadım.

"Benim Nehir'im asla dediklerini yapmaz! biliyorum numara yapıyor.oda en az benim kadar öfkeli biliyorum."

-Selim kendini kandırma!yoksa Yağız mı deseydim.

"Farah sus adım Selim ve Selim olarak kalıcak!!"

-Nehir biliyor mu?aslında babanın gerçek baban olmadığını gerçek baban bir holding sahibi olup,seni terk ettiğini,asıl isminin Yağız olup,amcanın senin ismini değiştirdiğini,Ozan'la önceden yani babanın seni bırakmadan önce çok yakın dost olduğunuzu yaa dostu geç kuzen olduğunuzu!!! Tabii ki de HAYIR!peki en zor zamanında kim durdu Nehir değil!Farah durdu Farah!! YAĞIZ EGEMEN!

Doğruydu...lanet olsun ki söylediği herşey doğruydu.sahte kimliğimi tanıtmıştım ben ona Selim'i...
______________________________________
Karmaşık ve aksiyonlu bir bölüm oldu umarım beğenirsiniz bu arada yağHaz severler çok yakında değil ama yakında yaghaz olucak.yaghaz isteyenlere duyurulur 😉
•beğenmediğiniz ve olsa güzel olurdu dediğiniz yerleri yorumlara yazabilirsiniz•
Yorum yapmayı ve oylamayı unutmayın şimdiden teşekkürler 😊
______________________________________

~İMKANSIZ AŞK~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin