•KESİT/ÖZEL-2•

103 9 1
                                    

"Bak Yağız,pembiş pembiş ne kadar tatlı demii?"
-Daha cinsiyeti belli bile değil,ne çabuk ikna oldun kız olduğuna,bak bu mavi tulum da çok tatlı.
"Benim kızım olucak,hem sen nereden bileceksin,anneler hisseder bir kere!"
-peki ama herşeyi pembe alm-
-Hazaaaan!bak,ne kadar da tatlış değilmi?böyle yeğenimi içinde düşünüyorum da...
"Sen demi?ya pembe bakın pembe!ben seni,bana destek ol diye çağırdım Aras yaa?!"
-peki...o zaman ben gidiyorum,siz ikiniz bakın zaten benim de işim vardı.sonra görüşüz!
-görüşürüz!
"Ayy, gidersen git,sende git"
-efendim?
"Yok bişey ya görüşürüz!"
-görüşürüz

***

Her şey çok tatlı,minik minikti.
Yağız beğendiği tüm mavi tulumları
Sepete ekliyordu,tabii ben biliyorum kız o,ama dinleyene...

"Ya Yağız bunlar ne?!!"
-tulum,işte önlük, küçük pantolon-gömlek takımı... Hazan şuna bak!, küçük papyon ne kadar da tatlı ya.
"Onların kıyafet olduğunu bende görüyorum.ama neden hepsini mavi alıyorsun?!! Ben kız dediysem kız!"
-neyse idare etmem lazım yapıcak bişey yok.
"Bişey mi dedin?!"
-yook,yani demedim
"Dedin dedin sen,hadi söyle."
-elindeki tulumlar çok tatlı da onu diyodum.
"Hııı belli!neyse hadi bu kadar yeter,ben yoruldum kasaya gidelim."
-tamam,hadi

***
-ikiz olucak galiba😊
"Yoo neden ki?"😕
-her şey bir mavi bir de pembe de
-yok ya,o kız olucak diye öyle aldı,bende erkek olucak yani kesin de işte... o yüzden.
-anladım cinsiyet tartışması anlaşılan
-aynen!
"Pardon da burada bende varım.hani diyorum ki lütfedip beni de sohbete katsanız güzel olurdu,ya da şöyle yapalım,ben arabaya gidiyorum ve sen Yağız HANIMEFENDİ ile sohbetin bittiğinde yanıma gelirsin!!!"
-HAZAN...hh-Hazan!bir dur
-siz onun kusuruna bakmayın biliyorsunuz ya hassas bu zamanlar
-hiç sorun değil beyefendi,iyi günler :)
-teşekkürler,iyi günler

***

~İMKANSIZ AŞK~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin