Will you stay

70 2 0
                                    

Czekałem.
2 godziny... 3 godziny... 4 godziny...
W końcu pozwolili mi go odwiedzić.
Poszedłem do sali w której leżał.
Spał. Wyglądał tak słodko i bezbronnie. Chciałem podejść,ale on się obudził.

-Yoongie, to ty ?
- Tak, jak się czujesz?

- Boli mnie głowa.
Wymiotować mi się chce...

- Spokojnie, lekarz powiedział, że jak się obudzisz to tak będzie.

- A ile to potrwa?
- 10 minut max.

- Zostaniesz ze mną?

- Zostane, ale jest warunek..

- Jaki?- popatrzyłem na niego ze zdziwieniem. Chciałem już coś powiedzieć. Już otwieram usta, a on mnie pocałował. Jego słodkie usta dotknęły moich. Chciałem żeby ta chwila się nie kończyła.
ŻARTUJE
Tak naprawdę weszła pielęgniarka i powiedziała, że musi zabrać mnie na badania.
Byłem smutny. Chciałem zostać i rozmawiać z Yoongim. Polubiłem go i to bardzo, więc nie chciałem go zostawiać. Poszedłem i robiłem wszystko co kazał lekarz, żeby móc jak najszybciej wrócić do Yoongiego.
Powiedział, że jestem wolny i mogę iść. Zapytałem jeszcze kiedy mnie wypuszczą. Na co lekarz powiedział, że za 4 dni..
Byłem wkurzony bo nie mogłem spędzić tego czasu z Yoongim czy
ze znajomymi, tylko musiałem siedzieć w szpitalu i co jakiś czas chodzić do pielęgniarek żeby wymienić kroplówke. Zajebiście...
Wracając do sali usłyszałem jak Yoongie rozmawia z jakąś kobietą. Wiec zatrzymałem się i zacząłem podsłuchiwać, hi hi hi 😂. Byłem prawie przy sali.
Podszedłem bliżej drzwi żeby lepiej słyszeć. Rozmawiali o moim pobycie w szpitalu.

Hej naprawdę przepraszam za ostatnie spóźnienie z rozdziałem ❣.

Count on you/ ♡Yoonmin♡Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz