Jimin podniósł się na łokciach i popatrzył mi głęboko w oczy. Wyglądał słodko nie wiedząc co się dzieje.
Jimin POV
Popatrzyłem na niego chciałem położyć głowę na poduszkę by być na jego wysokości, gdy nagle Yoongi wpił się w moje usta. Usiadł na moich biodrach i zaczął mnie całować. Najpierw twarz potem zszedł do szyi. Zrobił mi kilka krwistych malinek i ściągnął ze mnie koszulkę. A ja z niego. Rozbieranie zajęło nam nudne 4 minuty. Zostaliśmy w samych bokserkach. Znowu zaczął mnie całować tym razem szedł od szyi w dół. Parę razy jeknąłem z podniecenia.Yoongi chciał ściągnąć bokserki Jimina gdy nagle znalazł się pod nim. Jimin robił mu malinki na szyi. Zszedł do dolnej partii ciała Yoongiego i zaczął całować wewnątrzną cześć jego ud. Na co drugi cicho jęknął. Jimin szybko ściągnął bokserki drugiego i zaczął bawić się członkiem starszego. Włożył go całego do ust i zaczął poruszać głową. Chwilę potem Yoongi doszedł i za włosy przyciągnął Jimina do swojej twarzy. Wbił się w usta malucha i jedną rękę dał na jego plecy, a druga zaczął ściągać jego bokserki. Rzucił go na łóżku. Jiminie uderzyl glowa o kant ramy. Ypongi icalowal lekko miejsce w ktore uderzyl sie maluch i nie wiadomo skąd wziął kajdanki z różowym futerkiem i zapiął ręce Jimina na ramię łóżka.
Yoongie POV
Pocałowałem jego tors potem szyję i skończyłem na twarzy. Całowałem go, gryzłem jego wargę. Wszedłem w niego jednym szybkim ruchem. Jiminie niezdarnie jęknął. Zacząłem poruszać ciałem w przód i w tył. Zacząłem poruszać się coraz szybciej,poczułem, że trafiam w jego prostatę wiec poruszał się najszybciej jak mogłem. Widziałem, że Jiminie się podnieca ale jednocześnie i czuje ból.
- Ahh, Yoongi dochodzę-powiedział Jimin.
Chwileczkę przed tym jak Jimin miał dojść wyszedłem z niego.
- dlaczego to zrobiłeś?- zapytał smutny Jimin-dokończ to co zacząłeś tatusiu.
Tatusiu?dziwne trochę ale dobra.
- dla ciebie wszystko Jiminie.
Wszedł w niego. Zrobił kilka szybkich i bolesnych dla Jimina ruchów i młodszy doszedł. Chwilę po nim Yoongi. Upadł na Jimina i przytulił go. Zaczął całować pulchne usta swojego maluszka po czym obydwoje zasnęli.Przypominam o głosach ♥😂😂. Życzę miłego dzionka ♥♥♥♥♥
CZYTASZ
Count on you/ ♡Yoonmin♡
Teen FictionChłopak, który nie nawidził rodziców bo ciągle pracują dostaje sms-a od taty o wypadku matki. Po przybyciu chłopaka do szpitala matka już nie żyje. Parę miesięcy później ojciec umiera na raka o którym syn nic nie wiedział. Chłopak chce popełnić samo...