Następnego dnia...
Jimin POV
Wczorajszy dzień spędziłem rozmawiając z tatą. Było świetnie poza jednym faktem, że dowiedziałem się, że dzisiaj musiał iść do pracy i kiedy ja się obudziłem jego już nie było. Zjadłem śniadanie. Ubrałem się i takie tam. Wyszedłem z domu. Przechodziłem akurat obok domu Yoongiego i nagle wybiegła jego matka. Przytuliła mnie i zaczęła płakać. Zapytałem o co chodzi ona powiedziała, że Yoongiego nie ma w domu od paru dni. Przekazała mi jakiś list. Powiedziała, że to do mnie. Zdziwiło mnie to.
Poszedłem się przejść i przeczytałem list. Chodziłem wokół domów, przez osiedla, łąki, aż doszedłem do stacji. Moje oczy przykuł chłopak z blond włosami stojący przy opuszczonej stacji kolejowej. Tak samo jak Yoongie napisał w liście... Wyglądał strasznie podobnie do niego. Poszedłem to sprawdzić. Schowałem się za tablicę ogłoszeń i nasluchiwalem co mówił. Po jego głosie rozpoznałem, że to Yoongie.
Mówił coś w stylu co narobił i jaki z niego idiotą, ale nie doslyszalem wszystkiego bo... płakał. On chyba naprawdę chce to zrobić... Czy on chce się zabić..?!
Odwrócił się i ujrzałem jego słodkie oczka. Całe czerwone i zalane łzami. Zrobiło mi się go szkoda.Yoongie POV
Poszedłem na stacje kolejową bo... bo chciałem zniknąć. Nie chciałem żeby Jimin się mnie brzydzi. Chciałem żeby był spokojny, żeby nie zastanawiał się kiedy coś mu zrobię. Była to stacja z dala od społeczeństwa więc miałem pewność, że nikt mnie tu nie zobaczy. Byłem załamany. Myślałem, że to będzie jedyne wyjście żeby Jimin mi wybaczył. Napisałem do niego liścik." Jimin... Przepraszam za to co się wydarzyło w szpitalu. Nie panowałem nad sobą. Mam nadzieje, że kiedykolwiek mi wybaczysz. A ja już nie będę twoim ciężarem odchodzę. Życzę Ci spokojnego życia. Mam nadzieje, że szybko o mnie zapomnisz i będziesz żył spokojnie. Jestem na stacji. Za chwilę skończy się twój koszmar.
Yoongie 💔"
Jimin POV
Odwrócił się w stronę torów. Nadjeżdżał pociąg.. Wiedziałem, że za chwilę skoczy.Hejo❣zauważyłam, że coraz więcej osób zaczyna czytać moja książkę ciesze się z tego❣ I mam nadzieje, ze wszystkim się podoba. Życzę wam miłego dnia ❤❤
CZYTASZ
Count on you/ ♡Yoonmin♡
Teen FictionChłopak, który nie nawidził rodziców bo ciągle pracują dostaje sms-a od taty o wypadku matki. Po przybyciu chłopaka do szpitala matka już nie żyje. Parę miesięcy później ojciec umiera na raka o którym syn nic nie wiedział. Chłopak chce popełnić samo...