ანნის თვალთახედვით:
-არანაირი მომომა მე და შენ მივდივართ ექსოს კონცერტზე!-კი მაგრამ შენთვითონ არ ამბობდი, რომ ექსოს კონცერტზე მოხვედრა უფრო ძნელი იყო ვიდრე ვარსკვლავის მოწყვეტა-ამოვიხვნეშე.
-სულელო შენი აზრით სეულში მათ კონცერტს გამოვტოვებდი?-ჩაეცინა-ოთხი ბილეთი ვიშოვე. ვიფიქრე მე შენ მინსუ...კაი დაივიწყე, მარტო მე და შენ წავიდეთ.
-კარგი ნუ არიდებ თავს მისი სახელის თქმას. უბრალოდ....უბრალოდ მაგაზე ტრაკი ადამიანი არ შემხვედრია.-წამოვიყვირე და ფეხზე წამოვხტი-არა წარმოგიდგენია რა გააკეეთა?-გიჟოვით ვიცინოდი-ვერ ვიჯერებ....ეგ..ეგ....ღორი.
-ანნი დაწყნარდი! მაშინ არ იყავი ეგრე როცა ამბავს მიყვებოდი.
მოდი აქ ჯონვუს მედიტაცია უნდა გავაკეთოთ!-ვისი?
-ღმერთო!!!ქეიპოპ სიმღერებს საერთოდ არ უსმენ?
-როგორ არა-გვერდზე გავიხედე-ვუსმენ.
-ჯგუფი მითხარი ერთი მაინც სადაც ყველა აიდოლის სახელი იცი!
-ქეიპოპ სიმღერების მოსმენისას აუცილებელია იცოდე ვინ მღერის? მე გითხარი რომ ვუსნენდი და ვსო.
-რას ქვია არ არის აუცილებელი ცოდნა!
-კაი გამანებე თავი შეშლილო ქეიპოპერო!
-შე ძუკნა მოდი აქ-დაწვდა ბალიშს და პირდაპირ თავში მთხლიშა.მეც არ დავაყოვნე პასუხი და გავუბი ორთაბრძოლა.
თხუთმეტი წუთი ერთმანეთს ბალიშებს ვუბრახუნებდით და ვკვდებოდით სიცილით.
ეს წუთები ამ ბოლო დღეების განმავლობაში მართლაც საუკეთესო იყო ჩემთვის.
***
-მომო ტელეფონს მთხოვებ?-ტუჩები დავბუშტე და ყველანაირად ვეცადე საყვარელი სახე მიმეღო.
-კი თუ შენი და ბექიონის ჩათს ვნახავ-ღიმილი სახის ფარგლებს გარეთ გადიოდა.