ნაწილი26😈❤

628 75 75
                                    

ჯონგინის თვალთახედვით:
-ჯონგინ.

-გისმენ.

-მიყვარხარ.

-მეც.

-მე მართლა მიყვარხარ ჯონგიინ.-მისკენ მიმატრიალა და სახე  თავისსავე ხელებში მომიქცია.-რა ლამაზი ხარ! არა სიმპათიური! ანნ არა არაა! სისაყვარლე ხარ!

მე უბრალოდ ვუყურებდი.

ვერაფერს ვეუბნებოდი.

ან რა აზრი ჰქონდა? მეორე დღეს მაინც არაფერი ემახსოვრებოდა.

-ქაი! ვიდეო გადამიღე!

-რა?რატომ?

-ახლა რასაც ვიტყვი მინდა შენმა ტელეფონმა დააფიქსიროს!-ჩემს სახეს ხელი შეუშვა და ჩაახველა.

-კარგი, კარგი მაცადე ჯერ ტელეფონი ამოვიღო.
-მიდი დაიწყე.

კიდევ ერთხელღა ჩაახველა და დაიწყო:
-ჰეიი! ახლა სავარაუდოდ იმას ვესაუბრები ვინც მომავალში ამ ვიდეოს ნახავს-ჩაიცინა-მმ ამ ვიდეოთი მინდა მადლიერება გამოვთქვა ჩემი ახალი მეგობრევისადმი!
ექსო!!! ეს მე ვარ თქვენი ყოფილი ჰეითერი...მინდა გითხრათ რომ ეს ჩემთვის საუკეთესო დღე იყო! საუკეთესო დაბადების დღე!-გაიღიმა და მალევე სევდანარევი ხმით გააგრძელა საუბარი-არ ვნანობ....არ ვნანობ რომ ქაის იმ ფოტოზე დავუკომენტარე...იმასაც არ ვნანობ რომ ბექის დავუმეგობრდი....არ ვნანობ რომ გაგიცანით ხალხნო!!!-ცოტა ხნის პაუზის შემდეგ კი თავი ჩახარა და მითხრა-ბოდიში....

-რისთვის?

-უხეშობისთვის...კიდევ იმისთვის რომ ამდენი ხანი დამჭირდა ამის გასაანალიზებლად-თავი ნელა ასწია და მომიახლოვდა.-შეიძლება გაკოცო?

ტელეფონი დაბლა დავწიე და გამოვრთე.

შემდეგ მას შევხედე და ვუთხარი.

-ახლა საღად ვერ აზროვნებ, ჯობია დაწვე და დაიძინო.

ჯანდაბა ჯონგინ რას აკეთებ?

EXO: Instagram Life(დასრულებული)Where stories live. Discover now