פרק 10

55 4 1
                                    

סליחה שאני לא מעלה פרקים, אני עובדת ואין לי זמן, אנסה לשלוח לכם את הפרק הבא כמה שיותר מהר

........

אנחנו יכולים לעצור את מרטין מלהרוג את חיילי המשטר!
יכול להיות שהבן של מרטין חי!
צריך לחשוב, אם הוא עבר את גיל 16 הוא כבר מת.
בואי נראה....
דודי סיפר לי שלקחו את אשתו של מרטין שהייתה בהריון מרטין נלחם איתם ושאשתו נשלחה לריקון אחרי שנתיים, אבל דודי סיפר לי כי העובר שנשאה היה איש שטן ואיל ידעו זאת? התינוק היה צריך להיוולד.
אני זוכרת שדודי סיפר לי שבשנתיים שאשתו ובנו של מרטין היו במתחם הבל"נ הוא הקים את ארגון האר"ץ.
אשתו הייתה כבר בהריון שנכנסה למתחם הבל"נ, חייב שאשתו תלד את בנה בשנה הראשונה במתחם משום שאיש שטן נולד לפי החודש התשיעי ובשנה ישנם 12 חודשים וכאשתו של מרטין נכנסה למתים הבל"נ היא כבר הייתה בהריון!
כל מה שצריך זה לבדוק את השנה בא קם ארגון האר"ץ ונדע בערך בין כמה הבן שלה, נדע את גילו העגול אך לא את החודשים וזה לא כל כך משנה כי בידי יש את הרשימה שלכל הנערים והנערות במתחם הבל"נ עם שמות משפתחם האמיתי!

השמש של הבוקר מעירה על פניי והרוח הקרירה של החורף נושפת לה בעדינות יחד עם קולות הציפורים אשר רק קמו לאור הבוקר הראשון.
לא שינתי כלל הלילה, קמתי מהסיוטים של החזיונות שלי ואז ראיתי את דרק סופר את הכסף שעד עכשיו עושה זאת.
מצאנו הרבה תיקים כמעט ולא הצלחנו לסחוב את כולם.
פקחתי את עיניי והבטי לאחור שוב מסתכלת איך דרק סופר את הסכומים ואז הבנתי שהוא סיים.
"כמה?" שאלתי אותו והוא ניער את ראשו להביט בי, הוא קשה במחשבות טובות או רעות, אין לי מושג אבל אני יודעת שהחיוך הקטן על פניו אומרות שיש משהו טוב מאוד.
"בכל תיק יש עשרה מיליון" אמר והייתי המומה "כמה תיקים לקחנו?" שאלתי מנסה להקל את הכמות הכספים בכל תיק "כל אחד מאיתינו סחב 14" והייתי המומה יש לו 28 תיקים?!
"איך זה ייתכן שכל אחד מאיתינח סחב 14 תיקים?" שאלתי מנסה להבין את היגיון.
14 תיקים בכל תיק עשרה מיליון שקל. המשקל שלו היה אמור כבר להתמוטט עלינו.
"לא יודע, נראה לי משום שהאחוזים שלנו גדולים משל אדם רגיל הצלחנו להרים את כולם ,חוץ מזה את הרמת 20 אני הרמתי שמונה" אמר והבטי בו באי הבנה "את חזקה יותר ממני" אמר בצחקוק ובמבוכה שאני חזקה ממנו וצחקקתי גם כן. עכשיו יש הגיון.
"רק רגע אז כמה כסף עומד לרשותינו?
"280 מיליון שקל מהתיקים, כמעט שלוש מיליון מהויזה שלך ואם נקורן את החשבון בנק של ליאו גריי סביר להניח שיהיה לנו את החצי מיליארד" אמר והייתי המומה.
"אבל נצטרך לעשות את זה מהר, יכול להיות שהוא עלה על כך שיש בתוך המכונית את האנרק שלו" אמר ונאנחתי הוא צודק.
"נכין לנו קפה ונמשיך לנסוע" אמרתי והוא הנהן.
אני הכנסתי לנו קפה של בינתיים דרק הכניס להחביא את התיקים במטען האחורי.
נכנסתי למושב הנהג ודרק במושב לידי, החלפנו במקומות.
המשקפיים היו עליי והבטי קדימה אל הכביש השומם.
נכון החורף כאן, אבל בבוקר עדיין זורחת שמש חזקה. 
אני צריכה לספר לדרק מה גיליתי, זה יעזור לנו אבל יכול להיות שאם אספר לו זה יעכב אותנו לראות מי האיש בתמונה שהיה בתיקייה שלו.
"דרק, שמעת איך קם משטר המועצה?" שאלתי אותו ושברתי את השתיקה בנינו.
אני יודעת שהוא מרגיש מאוכזב וכועס על חברו הטוב ביותר, על מעשיו אך אנחנו צריכים להתקדם הלאה, אם אנחנו רוצים לחיות.
"כן, אחרי מלחמת העולם הראשונה למה?" שאל לא מבין ןהנהנתי לחיטב פחות הסברים "אתה יודע איך קם ארגון האר"ץ?" שאלתי מבלי לענות לשאלתו "לא, למה?" שאל שוב ונשמתי עמוק "אני חושבת שאני יודעת איך למנוע ממרטין להפסיק להרוג חיילי משטר לעוד יותר מזה לשתף איתנו פעולה" אמרתי ודרק הביט בי והבטי בו לרגע והחזרתי את מבטי לכביש.
ידעתי שהוא מתשוקק לדעת ולפני ששאל דברתי. "כשהייתי בלונדון כמעט נחטפתי על ידי סגנו של מרטין, קראו לו ג'יימס נלסון" אמרתי והבטי בו רואה שהוא משה הכל ומבין "הוא נהרג באותו היום אבל זה לא מה שחשוב, לאחר שנחטפתי דרשתי מדודי שמספר לי מי האיש הזה ומה רצו ממני ואז הוא סיפר לי. הכל מהכל" אמרתי ונשמתי עמוק "הוא סיפר לי על חוק אנשי השטן על משפחתו ועל מרטין" אמרתי והבטי בדרג לרגע ונעשה מבולבל "למרטין הייתה אישה. אשתו הייתה איש שטן. כחוקק החוק אשתו של מרטין לקחה ממנו ונהרגה לנגד עיניו" אמרתי ודרק לא הצליח להבין איך זה יעזור לנו "אבל מה שמרטין לא ידע שלכל כמו אי שטן אחר שנולד מזייפים את מותו על מנת לשמור את סוד המשטר. מרטין חשב שאשתו מתה וגם בנו" אמרתי ודרק נעשה המום "למרטין היה בן?" שאל ונאנחתי.
"דודי סיפר לי כי אשתו נשא תינוק וכאשר נלקחה למתחם הבל"נ רק לאחר שנתיים נשלחה לריקון וכי בשנתיים אללו מרטין הקים את ארגון האר"ץ, דודי סיםר לי כי התינוק הוא איש שטן אך איך הם ידעו זאת? משום שבשנתיים שאשיתו שח מרטין הייתה במתחם הבל"נ בנו של מרטין נולד לפני החודש התשיעי" אמרתי ודרק היה בהלם לחלוטין אך מקשיב ומבין כל מילה.
"וככה אני חושבת שנוכל תעצור את מרטין ולגרון לנו לשתף פעולה ואפילו לגרום למרטין לא להרוג את משפחתי" אמרתי והוא עדיין לא הצליח להבין כיצד אני קשורה.
"מרטין חושב שאשתו לבנו נהרגו באותו היום שירו מות אשתו. אבל אשתו חייה השנתיים לבנו יכול להיות. שהוא בגילינו או מתחת או שאפילו כבר נשלח לריקון" אמרתי ודרק מנסה לעקוב אחרי כל הפרטים.
"כשדודי הקים את חוק אנשי השטן הוא גרם למרטין לחשוב שאיבד את אשתו וילדו וכך נשבע שהוא מפסיק את הרציחות ברגע שדודי וכל משפחתו לנמצאות בידיו שזה כולל אותי, אחי, אבי ואמי" אמרתי ודרק היה המום.
"בגלל זה מכנים אותו הנוקם, הוא נוקם את נקמת מות אשתו ובנו" אמרתי והוא הנהן בהבנה.
"עכשיו, אם הבן של מרטין חי שישנו אפשרות כזאת נוכל להביא אותו אליו" אמרתע אך דרק קטע אותי "להפסיק את הרציחות של חיילי המשטר, לעצור בעד מרטין להרוג אותך ואת משפחתך ולגרום לו לשתף איתנו פעולה" אמר דרק וחייכתי מעט, הוא הבין.
"אבל איך נדע אם הוא חי או מת?" שאל ונאנחתי. "וכאן אנחנו נצטרך עזרה" הודעתי ודרק הקשיב לכל מילה.
"אם אשתו לבנו של מרטין נשלחו למתחם הבל"נ אחרי החוק נגד אנשי השטן אז אמור להיות בשנת 1929" אמרתי והוא הביט בי תא מבין "איל את יודעת שזוהי השנה?" שאל ונאנחתי "כי זו השנה שאיש שטן מתנקש רצח את אשתו לבניו של דודי בדם קר ודודי שמר טינה לאותו האיש ולכל האנשים מסוגו" אמר והוא היה המום.
כל הזמן הזה הוא חשב כי החוק נגד אנשי השטן הוא בגלל שדים הם התרופה.
"זה בגלל שדוד שלך שמר טינה?!" צעק ונאנחית "אנחנו איבדנו את משפחותינו!"צעק ועצרתי את המכונית בבליעה חזקה שגרמה לדרק לנוע קדימה כמעט ולדפוק את הראש שהחדורת בטיחות עוצרת זאת ממנו הבטיבדרק שדמעות על פניי, במוקדם או במאוחר היה צריך לדעת זאת. "אני יודעת!" צעקתי עליו בבכי והוא הביט בי ששמעה נופלת על פניו. הוא איבד את כל מה שהיה לו אי פעם בגלל שדוד שלי שמר טינה.
"גם אני איבדתי את מי שיקר לי! גם אני דרק! גם אני כועסת עליו!" צעקתי בבכי וניגבתי את הדמעות אשר נפלו על פניי דרק נהפך להיות שקט והביט בי בכעס ובעצב.
"איפה האיש הזה?" שאל והבטי בו לא מבינה "איפה האיש שהתנקש בחייהם ל אשתו לבניו של דודך?" שאל ונשמתי עמוק והרכנתי את ראשי "הוא התאבד ישר אחרי שרצח את אשתו ובניו של דודי" אמרתי ולאחר כמה שניות הרמתי את ראשי להביט בדרג שנראה המום "הוא שמר טינה לאדם מת?!" צעק והנהנתי בבכי "כן דרק! הוא הרס חיים שלמים של טריליוני ילדים, נערים ונערות רק בגלל ששמר טינה לאדם מת!" צעקתי עליו ו הוא נראה כועס ועצוב.
אני בהחלט לא גאה בזה שהאיש שאחראי לכל הזבל שלי , של דרק טעוד טריליוני ילדיך הוא דודי אבל זאת העובדה ואני צריכה להתמודד איתה.
"סליחה, זוהי לא אשמתך" אמר דרק לאחר רבע שעה של שתיקה בנינו והבטי בו בהלם ובעצב.
"זה בסדר, זה הגיע לי הוא חלק ממני. זה בסדר אם תשנא אותי" אמרתי מרכינה את ראשי אך הוא הרים את ראשי בעזרת ידיו והבטי בו אל תוך עיניו.
"לא, זה לא מגיע לך את לא זאת ששמרת טינה ואת לא היית חלק מחוקקים החוקים גודל הצע זאת וזה שהוא קשור למשפחתך לא עושה אותך אשמה" אמר והבטי בו והוא בי.
הוא סולח לי.
איך אדם שלקחו ממנו את הכל סולח לאדם שכמוני? איך דרק יכול לסלוח לאדם שהכי חשוב לאדם שעשה לו זאת.
"אתה לא מרגיש שנאה או צורך לנקמה? אני הדבר הכי חשוב לדודי? למה אתה לא כועס עליי? למה אתה לא שונא אותי?" שאלתי במטרה להבין איך לא כועס עליי או שונא אותי בגלל דודי "לא, אני לא מרגיש צורך לנקמה, מה שהגורל קבע לנו זה מה שיקרה. כנראה זה היה אמור לקרות . חוץ מזה כשנתפוס את דודך את תחליטי מה לעשות לו, אבל אני שונא את דודך, אני מתעב אותו ברני נשמתי ואני לא יהסס לרגע להרוג אותו על מה שכולל לי, לך ללמוד טריליוני הילדים ברחבי העולם. ולא אליזבת אני לא שונא אותך משום שאת לא לקחת חלק בזה, את לא מצדיקה את המעשה הזה ואת כמוני וכמו הטריוליוני הילדים האלה, עוד קורבן לחוק שחיקק דודך" אמר חלבי המסחר פעימה.
חבקתי אותו והוא אותי.
עם לב כמו שלו, יופי כמו שלו אכפתיות כמו שלו אני לא מצליחה להתאהב, יש לנו הרבה רגעים רומנטין אבל שום דבר לא מעורר בי את התשוקה הזאת ואני לא מצליחה להבין איך?
אני אפילו לא תוהה לרגע אם היה אומר דבר כזה למשהו אחרת שהייתה באותו מקום כמו שאני נמצאת הייתה מתאהבת בו בשניות ספורות, דרק מהפנט וכובש לבבות אבל את שלי לא.
הרגעים שלי איתו אומרים לי נשקי אותו אבל אל תעשי זאת כי את תפגעי בו יותר ויותר.
אם אנשק אותו אתן לו להרגיש שאני מאוהבת בו ורק אפגע בו משום שאני לא אבל יכול להיות שלנשק איתו זה מה שחראה לי שאהבה שהוא מרגיש כלפיי זהה.
אין לדעת.
הוא ליטף את שערי ואני חברתי חזק כל שיכולתי את גופו השרירי שדאג לי לחימום גופי.
מתקני את החיבוק שלנו והוא הביט בי ואני בו.
"תמשיכי לספר" ביקש והנהנתי.
"אם חוק נגד אנשי השטן חוקק בשנת 1929 לאשתו של מרטין לקחה והתגוררה שם שנתיים שהיא כבר הייתה בהריון ץ, אז בנו של מרטין נולד בשנה הראשונה שהייתה במתחם הבל"נ." אמרתי והוא הנהן "רגע, אם הוא נולד בשנת 1929 אז כבר היה צריך למות כי הוא היום צריך להיות בין 25" אמר ונאנחתי.
"זהו אם נבדוק באיזה שנה בדיוק קם ארגון הארץ, אז באותה שנה נולד בנו של מרטין להקמת הארגון התרחשה אחרי חוק אנשי השטן ולא יום אחרי זה, זה לקח זמן משום שמרטין התחזה לאיש שומר חוק ובזמן הזה הקים את הארגון" אמר י ודרק חייך "אז כל מה שאנחנו צריכים זה לבדוק מתי קם ארגון האר"ץ ואז נדע אם הבן שלו חי!" אמר בהתרגשות דרק וחייכתי "אז זהו שכך. אני נולדתי בשנת 1932 ואני בת 17 אם הוא נולד באותה שנה הוא היה צריך כבר להשלח לריקטן והוא מת אבל אם הוא נולד בשנת 1934 אז הוא בגילך ויכול להיות שהוא אחד מהילדים שהצלתי או נהרג בזמן הבריחה" אמרתי ודרק נאנח "אבל משהו כאן אינו הגיוני, ארגון האר"ץ ק לפני שנולדתי" אמר ונאנחי. הוא צודק. "רק רגע איך לא חשבנו על זה!" אמרתי בחיוך "מה?" שאל אינו מבין דרק "אם בנו של מרטין נולד במתחם הבל"נ  יידעו שלאחר כמה שנים שקם הארגון ומרטין עמד בראשו, ידעו שהבן שלו בידיהם!" אמרתי ודרק נראה המום "הוא לא יכול להיות מתחת לגילנו משום שזה לא הגיוני כי הוא נולד ביום קם ארגון האר"ץ וארגון האר"ץ קם לפני שאני נולדתי. ואם המשטר ידע שמרטין עומד בראש הארגון הם ידעו שהבן שלו אצלם אז הם.." אמרתי נקטעת בהתלהבות ו של דרק "שמרו עליו בחיים!" צעק בהתרגשות דרק וחייכתי.
אילו היו אנשים מסביב הייתי אומרת לו תשמור על שקט אבל אין למדנו איש אנחנו באחד מהאזורים הנטושים ביותר במדינה או יותר נכון במדבר.
מוזר לא? אנחנו במדבר בחורף, מצחיק למדי.
"אבל איך נדע איפה שומרים עליו?" שאל ונאנחתי "חשבתי שהרשימה תוכל לעזור לנו אבל טעיתי, הרשימה מחילה רק את הילדים במתחם הבל"נ בארץ מגיל 0 ועד 16 והוא גדול מאיתנו ובלהתחשב שאנחנו לא מופיעים שם אין מצב שהוא יופיע שם. חוץ מזה נלקחתי והעברתי הרבה פעמים ולא ראיתי שהם מחזיקים בו" אמרתי נאנחת "רק רגע" אמרתי שזכרוני מופיע בפתאומיות "מה קרה?" שאל דרק אינו מבין "למה שהם ישמרו על הבל של מרטין במתחם בל"נ רגיל אם הם יכולים לשמור אות במתחם הבל"נ הכי בטיחותי יסודי שקיים" אמרתי ודרק נראה המום "הוא בלונדון!" אמר והנהנתי לחיוב
"רגע אבל איך זה שהוא יהיה בין הנערים במתחם, הוא גדול מהם יבחינו שהוא צריך להיות בתיכון יותר נכון להישלח לריקון" אמר ונאנחתי מנסה להעביר בראשי מקומות בלונדון שיכלו להשים את בנו של מרטין ואז פערתי את עיניי.
איך לא ראיתי זאת,הוא היה מול עיניי במשך כל הזמן הזה.
"מה קרה אליזבת'?" שאל והבטי בדרק בתדהמה, דרק נלחץ מתגובתי ולא הבין מה קרה לי ואז פשוט הוצאתי את מחשבותיי החוצה.
"אני יודעת מיהו הבן של מרטין לותר"

רוצים המשך?❤
💕מתים לראות מה יקרה?💕
⭐מה שבסך הכל צריך זה הצבעה⭐
😜 והפרק בדרך אליכם😜

לדעתWhere stories live. Discover now