הבשורות הטובות רצות בראשי וחייכתי, סוף סוף עשינו את זה.
היינו בדירתינו וחיכינו להודעה מניק לוודא שנוכל להמשיך במסע שלנו למצוא את ארגון האר"ץ
הדלת נפתחה ונשמתי עמוק, הנה זה מגיע.
ניק נכנס לדירה שלי ושל דרק ואנשיו סגרו אותה נותנים לנו פרטיות.
"אוקיי, אנשי הצליחו, מחקנו אותכם מהעולם, עכשיו רק מי שזוכר אתכם מהטלוויזיה יכול לפגוע בכם" אמר וחייכתי, חדשות טובות אך גם רעות.
"תודה ניק" אמרתי והוא הביט בי וחיוך קטן עלה על פניו "בבקשה, שמחתי לעזור לכם" אמר והנהנתי.
הוא הסתובב לאחור להתקדם לכיוון הדלת.
הבטי בדרק ולגרע נזכרתי, תכננו לעשות משהו לפני שנמצא את ארגון האר"ץ, למצוא מי זה האיש בתמונה שהיה בתיקייה של דרק.
"אהה ניק" קראתי לו והוא נעצר מביט בי.
הסתובבתי והתקדמתי לכיוון תיקח מוציאה משם את התמונה מהתיקייה של דרק מבלי שיבחין בקלסר המסמכים.
"תוכל לעזור לנו בעוד משהו אחד?" שאלתי והוא הנהן "בוודאי" אמר וחייכתי מעט.
הוא יודע שאלחם עבור החופש של אנשי השטן שכולל גם את ביתו, יעשה הכל עבור שאעשה זאת.
"אנחנו צריכים שתאתר לנו את האיש הזה" אמרתי והושטתי לו את התמונה, הביי בדרג שנראה לחוץ, זה העותק היחיד שלנו, דרק לא רוצה לאבד אותה וגם אני לא.
"אני צריכה שתאתר לי את המיקום שלו, במה הוא עוסק, אם יש לו משפחה, איפה הוא גר, כל מה שתצליח למצוא עליו" אמרתי וניק הרים את מבטו מהתמונה והביט בי לא מבין
"למה את רוצה שאני יאתר חיל בכיר של משטר המועצה?" שאל לא מבין ונשמתמ עמוק.
"משום שלפני שברחתי מהמשטרה מצאתי את זה בתיק האישי של דרק ולמעשה זה הדבר היחיד שהיה שם, רצינו לבדוק מי האיש הזה ואיל הוא קשור אליו" אמרתי מסבירה והוא הביט בי קצת המום ואז העביר את מבטו לדרג שנראה אפילו מעט נואש לעזרה ולמידע.
"אוקיי, אעשה זאת, אבל רק שתדעו אני לא מרגיש טוב כלפי זה" אמר והנהנתי בחיוך "תודה ניק" אמרתי הווא הנהן לוקח את התמונה ויוצא מהדירה.
לכולנו יש תחושה רעה לגבי האיש בתמונה, לא רק מפני שהוא חיל בכיר של משטר המועצה אלא בגלל שהוא לא מוכר לנו והוא מקושר במובן מסוים לדרק.הלילה הגיע ואני ודרק תשושים מכל מה דיברנו היום. הוא יודע שאם כבר לניק יהיה את המידע על האיש נמשיך במסעינו משום שאסור לנו לבזבז זמן, זמן הוא חיים של עוד נער חף מפשע.
"תודה אליזבת'" אמר והבטי בעיניו.
"הבטחתי שנבדקו מיהו, כמו שאתה איתי דרק אני איתך בעסק הזה" אמרתי וחיוך עלה על פניו.
"לילה טוב" אמר וחייכתי אליו בחזרה
"לילה טוב" השבתי ועצמתי את עייני.
מחר מצפה לנו יום מלא במשימות שרק מחשבה אחת רצה בראשי לפני שאני נרדמת לחלוטין ומתנתקת מהמציאות.
סוף סוף אני יכולה לישון שאני יודעת מה הצעד הבא שלי! ובידיעה שאני סוף סוף יכולה לעשות עם זה כל העזרה שאני יכולה לקבל.אמצא את האיש בתמונה, אמצא את ארגון האר"ץ והפעם אני לא יצעד לבד, אני יצעד עם דרק!
YOU ARE READING
לדעת
Adventureהוא עדין רודף אחרי, רוצה להרוג אותי, הרי לא הספיק לו שלקח לי הכל, אבל אז פגשתי אותו והוא הוסיף לי טיפת מים ליער השרוף הנמצא בליבי. "לדעת" זה הספר 4 מתוך 6 בסדרת הספרים הנקראת 'המסע' *מקום 1 ב- action *מקום 2 ב- fighting *מקום 3 ב- adventure *מקום...