ניק ואנשיו יצאו מהדירה ואני ודרק המשכנו לאכול ששקט היה בנינו ואז הוא שבר את השתיקה
"אני מצטער" אמר והבנתי שהוא הבחין שגרם לי להרגיש לא בנוח "זה בסדר" אמרתי והוא הנהן בשקט.
סיימנו לאכול ודרק שטף את הכלים ואני נכנסתי להתקלח.
כשסיימתי להתקלח ראיתי שעל השידה יש בגדים ונעלים?
זה לא היה מקודם, דרק נכנס?
נשמתי עמוק והנחתי שהוא לא היה עושה משהו שהיה פוגע בפרטיות שלי, מלבד לזה שהוילון הסתיר אותי אז לא יכל לראות אותי. לבשתי את הלבשה התחתונה השחורה והתואמת והבטי בבגדים, ג'ינס שחור, גופייה שחורה ,מעיל עור שחור ונעלי בלנדסטון שחורות.
לבשתי את הג'ינס, את הגופייה הכנסתי לתוך המכנס ונעלתי את הנעליים. שירקתי את שערי והשארתי אותו פזור. יצאתי מחדר השירותים ושמתי עליי את המעיל עור ואז העברתי את שערי מחוץ למעיל.
הרמתי את מבטי וראיתי את דרק לבוש כמוני רק בבגדים של בנים, הבחנתי שגם הוא התקלח, אבל איך יש לנו מקלחת אחת. "ניק נתן לי להשתמש באחוזה שלו" אמר והנהנתי מבינה "את נראת מהמם" אמר וחייכתי אליו "תודה גם אתה" אמרתי והוא חייך.
הדלת נפתחה וראינו את ניק ושניים מאנשיו כלומר שני שומרי הראש שלו.
"יפה, אתם מכונים" אמר ואני ודרק הבטנו בו "תשנו את המראה שלכם שהמשטר המועצה לא יאתר אתכם דרך התצלום הלווייני" אמר והנהנו. עצמתי את עיניי ושיניתי את שערי לצבע שחור ואת עיניי לכחולות כמו שלימד אותי ניק אתמול וכאשר פתחתי את עיניי ראיתי את דרק מזריק לעצמו מזרק ולאחר שלוש שניות שערו הופך לצבע חום ועיניו הופכות לירוקות.
"אוקיי, בואו נתחיל" אמר והנהנו בחיוב.
יצאנו מהבית לעבר האחוזה של ניק ונכנסו אליה עברנו לחדר כמו כיתה. היו שני שולחנות, שני כיסאות אחד בכל שולחן ולוח מחיק.
נכנסנו לחדר והאנשים של ניק אבטחו אותו "שבו בבקשה" אמר דרק התקדם שולחן אחד ואני הבטי בניק במבט חושש אך לבסוף החלטי לבטוח בו אחרת לא היה עוזר לנו ולי ללמוד איך לברוח מהמשטר.
ניק הוא שולט בכנופיה גדולה, אדוארד שולט בעולם התחתון, מרטין לותר שולט בארגון האר"ץ. כום מהם האויבים של משטר המועצה ומוכנים לעזוב לנו להפיל את משטר המועצה.
האויב של האויב שלי חבר שלי, לא כך?
כול אחד יעזור לנו להפיל את משטר המועצה, מעולם התחתון גנבנו סכום גדול שיעזור לנו לשרוד מבחינה כלכלית, הכנופיה של ניק עוזרת לנו לשלוט ביכולתי ומלמדת אותנו איך לא לאפשר ואפילו להקשות על המשטר למצוא אותנו וארגון האר"ץ יעזור לנו הכי בכך שאיתו נפיל את משטר המועצה סופית.
אנחנו צריכים את האויב הכי גדול של משטר המועצה בשביל להפיל את השלטון הכי חזק.
נכון, אדוארד רודף אחרינו בשביל לזכות בי וניק כמעט הסגיר אותנו אבל כל שהייה במקומות האלו נתנו לנו יתרון.
השהייה במשטר המועצה נתנה לנו מידע רב כמו התיקים, המידע הפרטי, הידע הכללי..
השהייה בעולם התחתון גרמה לנו שעכשיו יהי ברשותינו 200 מיליון שקל לאחר שכמובן שילמנו 80 שקל עבור ניק שלא יסגיר אותנו ויעזור לנו.
השהייה אצל הכנופיה של ניק נותנת לנו עזרה בהסתרת הזהות שלנו.
מתברר שבכל אחד מהמקומות בהם שהינו, כמה שצברנו אויבים כך אנחנו צוברים חברים ויתרונות על משטר המועצה. וכשיגיע הזמן אני אפיל אותה ואני אשלוט בה ואהפוך אתת העולם למקום טוב יותר.
"את היום נעביר בכמה שלבים ונתחיל בשלב הראשון ידע בסיסי" אמר והנהנו בשקט מבינים.
"אין לחשוף מראה מקורי, אין לחשוף שמות אמתיים" אמר וקטעתי אותו "לא נוכל להיות בזהותנו?" שאלתי וניק נאנח "אני יכול למחוק אתכם מהעולם הווירטואלי כאילו לא הייתם קיימים, אבל אם אנשים יזהו אתכם זוהי בעייתכם בלבד" אמר והנהנתי בשקט.
"אוקיי לאחר שהבערתי את שני הדברים הכי חשובים אשאל אתכם שאלות במטרה לראות מה אתם יודעים על חשאיות" אמר והבטי בדרק והוא בי והוא הנן לעברי, הנהנתי לעברו בחזרה. הכל יהיה בסדר לפחות כך אני מקווה.
"כסף. מזומן או אשראי?" שאל "מזומן"אני ודרק ענינו והוא הנהן
"מכונית גנובה או מכונית שכורה?" שאל ונשמתי עמוק. בשני האופציות אפשר לאתר אותנו אבל מה שייקח להם הכי הרבה זמן זוהי מכונית גנובה כי במכונית שכורה יש מכשיר איתור לווייני. "מכונית גנובה" עניתי בעוד דרק לא ענה "מכונית גנובה" אמר וניק הנהן בחיוב.
"דרכון אמתי או מזויף?" שאל ונשמתי עמוק, אין לי דרכון אמתי שני הטיסות היחידות שעליתי עליהם בחיים היו בדרכים הכי הזויות, הפעם הראשונה הייתה בתוך מזוודה בבריחה שלי מישראל ללונדון והפעם השנייה שלי הייתה תחת מעצר כשהמשטר המועצה תפס אותי בלונדון והחזיר אותי לישראל.
"מזויף אין לי אמתי" אמרתי "מזויף גם לי אין" אמר דרק וניק נאנח "שני גאונים, למה צריך מזויף אם תוכלו להוציא אמתי? אם לעולם לא היה לכם אחד תיצרו אחד אמתי לזהות החדשה שלכם" אמר ולא הבנתי, זה לא נחשב דרכון מזויף?נאנחתי, מה זה משנה ככל שנוכל לעלות על טיסה ללונדון ולשוודיה נוכל למצוא את הבן של מרטין ונוכל לקוות שמרטין בשוודיה ולהגיע גם אליו.
"טלפון חד פעמי או רב שימושי?" שאל ונשמנו עמוק "רב שימושי" אמרתי "חד פעמי" אמר ולא הבנתי מדוע "מה למה?" שאלתי לא מבינה, בטלפון רב שימושי אתה יכול לבצע שיחות יותר מאשר בטלפון עם שיחה אחת. "אליזבת' כנראה לא ידעת, בטלפון רגיל, כלומר רב שימושי אפשר לאתר ואילו טלפון חד פעמי לא ניתן" אמר והנהנתי בהבנה, אם כך נצטרך לקנות רבים מהם.
"טלפון ביתי או ציבורי?" שאל ונשמנו עמוק "ציבורי" ענינו אני דרק ביחד וניק חייך "יפה, בטלפון ביתי אפשר לאתר את המגורים שלכם ואילו בטלפון ציבורי אולי אפשר אבל לפחות תוכלו לעשות את זה גם בקצה השני של העיר" אמר והבטי בו והוא הביט בי. הוא יודע שאני לא סומכת עליו ובצדק למה לי לסמך על משהו שעמד להסגיר אותנו, נכון הוא עוזר לנו ודרק בוטח בו אבל ממה שלמדתי במסע שלי כשאתה איש שטן אסור לך לבטוח באיש, במיוחד עם הוא בן אדם רגיל.
"לשאת נשק או לא?" שאל ושמתי עמוק, זהו יכול להיות בעיה. נשק ימשוך צומת לב אבל לא להיות ללא נשק יביא לנו חיסרון אם ימצאו אותנו, לא יהי לנו כלי הגנה." לשאת" אמרנו יחד וניק הנהן
"משהו עלה על הסוד שלכם מה אתם עושים?" שאל ונשמנו עמוק.
לא אהרוג אותו, אני לא רוצחת. או לפחות אני לא עכשיו רוצחת, אני קיבלתי חזיונות שאהרוג שני אנשים בעתיד, אבל זה לא אומר שאצטרך להתחיל עכשיו, כנראה הסיבות צריכות להיות טובות מעל ומעבר בשיל שאני יעשה משהו כזה נוראי ואפל.
לא אשחד אותו כי כסף לא תמיד הפתרון, יכול להיות שהוא האדם שיגלה עלינו יהי עשיר ולא יזדקק לכספינו .
לא האיים עליו כי אין על מה לאיים
לא אוכל להציע לו חיים אחרי המטאור כי אז כל העולם יכנס לתוהו ובוהו ויחפשו אותי ואת דרק יותר מעכשיו מחפשים. הפרס ל ראשינו כבר לא יחשב לאנשים, הם ירצו את חייהם, הם ירצו לשרוד.
כנראה שהדבר הכי הגיוני זה לחטוף אותו ולשמור אותו במרתף ובזמן שהוא נם ומחפשים אחריו נעלים את עצמינו מחדש "נאלף אותו ואז נעלים את עצמינו מחדש" אמרתי ודרק הביט בי מהנהן "אני מסכים" אמר והבטנו בניק "ומה עם האיש, הוא יודע מי אתם, הוא ראה אתכם במראה אחר, הוא עדיין יודע עליכם" אמר ונאנחנו "אז ניקח אותו איתנו" אמרתי "ואז הוא יקשה עליכם, יפשו אתכם יותר, הוא יכול להפיל אתכם באחד שלבי הבריחה ומה אז?" שאל ניק ונשמנו עמוק "אם תחטפו אותו המשטר יכול לדעת מה זהותכם החדשה כי משהו מכיר אתכם, משהו שקרוב לאיש וראה אתכם לפות פעם אחת. מה אז? הכיסוי שלכם ייחשף? עדיין הייתם חוטפים אותו?" של ניק והבטי בו בכעס "נו אז מה נעשה? תגיד כבר" אמר בכעס מקבלת את העצבים "אתם תאלצו להרוג אותו ולהיעלם" אמר והבטי בו בהלם, אני לא יעשה את זה, אנחנו נמצא משהו אחר.
"לא" אמרתי קמה על רגליי וחובטת את ידי בשולחן,ניק הביט בי ונאנח "אין מה לעשות אליזבת' אתם פושעים! אתם אנשי שטן! זה הדרך היחידה לא לחשוף את עצמכם" אמר והבטי בו בכעס רק רגע! "מה אם מה שאמרת? " שאלתי אותו והא הביט בי לא מבין "מה אם תמחק אותנו מהעולם הווירטואלי ונתמודד רק אם אלה שזכרו אותנו מהצפייה בטלוויזיה" אמרתי והוא נאנח "אבל זה עדיין לא ישנה את העובדה שתמצאו בסכנה" אמר ונשמתי עמוק "אבל זה יפחית אותה" אמרתי והוא הנהן "אוקיי אני יעשה את זה אבל בינתיים אני אלמד אותכם כמה סימנים לאיתור" אמר והנהנתי.
דרק קם מכיסאו ויצא יחד עם שאר השומרים וכאשר באתי לצאת ידו של ניק תפסה את ידי.
כולם יצאו והבטי בניק והוא הביט בי.
הוא שחרר את ידי והביט בי אך לא אומר מילה.
באתי להסתובב בחזרה לכיוון הדלת אך קולו עצר בעדי.
"אני יודע שאת עדיין לא סומכת עליי אליזבת" אמר והסתובבתי לאחור להביט בו, לא יכולתי לקרוא אותו, זה כאילו הוא קרא אותי אך גם לא קרא אותי, מבט לא ברור לחלוטין.
"אני לא מאשים אותך, אחרי מה שקרה עם דודך ועם אדוארד" אמר והבטי בו בכעס, איך הוא יודע מה קרה עם אדוארד? דרק סיפר לו רק על הכסף שגנב, הוא מסתיר משהו "אני לא מאשים אותו שהתאהב בפנים יפות שכאלו" אמר שולח את ידו ללטף מאת את פניי ואני רק בחנתי אותו "אך אליזבת' אני לא אדוארד אני ניק. יש לי אישה וילדים" אמר והבטי בו בכעס ובמבט שמנסה לפענח אותו "מה אתה רוצה באמת ניק? למה אתה עוזר לי?" שאלתי לא מבינה "אני רוצה להפיל את דודך מהשטר בדיוק כמוך" אמר והבטי בו וסרקתי אותו וראיתי שהוא דובר אמת. "אבל בשביל לעשות את זה אני צריך שתבטחי בי" אמר והבטי בו בסקרנות "ולמה לי? עמדת להסגיר אותי למשטר" אמר והוא הנהן מסיר את ידו מפניי "נכון, אבל יש לנו מטרה משותפת" אמר מתקדם לעבר הדלת וסוגר אותה "אני יודע שאת יכולה להפיל את דודך, את החולשה שלו. אבל חסר לך משהו, העזרה לממש את היכולת הזאת ואני יכול לעזור לך בזה" אמר מסתובב להביט בי ובחנתי אותו בכל רגע לוודא שהוא לא עושה לי תכסיס וחיילי משטר יפרצו בכל רגע.
"אליזבת' שמעת פעם על הפתגם הזה האויב של האויב שלי הוא החבר שלי" אמר והנהנתי בהיסוס
"שנינו רוצים את אותו הדבר ושנינו יכולים להרוויח מכך אבל זה לא יקרה עם לא תתני בי אמון" אמר והבטי בו ואז צחקקתי, הבנתי מה הוא רוצה "אתה רוצה לשלוט, אתה רוצה להיות בראש השלטון" אמרתי והוא צחקק ולרגע שתקתי לא מבינה אותו, אם השלטון והכוח זה לא מה שהוא רוצה אז מה?
"ממש לא אליזבת', אני לא רוצה את השלטון, אני רוצה בחזרה את הבת שלי" אמר והבטי בו לא מבינה ואז פערתי את עיניי. הבת שלו היא איש שטן?
"בת כמה היא?" שאלתי במהירות "השנה היא תהיה בת 10" אמר והבטי בו המומה. עשר שנים היא תחת שלטונו של המשטר. "עכשיו את מבינה אליזבת' אני לא רוצה את כס השלטון, אני רק רוצה את הבת שלי" אמר ועדיין הייתי המומה "אני לא יכול עשות את זה מבלי שתתני בי אמון" אמר והבטי בו אל תוך עיניו ויכולתי לשמוע את קצב פעימות ליבו, הוא סדיר. הוא אומר לי את האמת. הוא לא משקר, הבת שלו תת שלטונו של דודי!
"אוקיי, אני יעזור לך" אמרתי והוא הביט בי מחייך בהקלה "תודה" אמר והנהנתי בחיוך קטן "אל תודה לי , תעזור לי להשים לזה סוף" אמרתי הוא הנהן הוא פתח את הדלת וצעדתי לעברה ולפני שיצאתי דבריו עצרו אותי שוב "אליזבת' איש לא יודע מכך" אמר והבטי בו מהנהנת "סודך שמור עמי" אמרתי והוא חייך אליי
יצאנו מהחדר שבלבי אני לא האמנתי, חשבתי שהוא רוצה כסף, שלטון אבל טעיתי, הוא רצה את הבת שלו שנתפסה על ידי משנטר המועצה.
עברנו אל הלובי של האחוזה ופגשתי שם את דרק, הוא התקדם אליי במהירות והניח את ידיו על כתפיי "את בסדר? הוא פגע בך?" שאל והנהנתי בחיוב " אני בסדר דרק, רק דיברנו קצת" אמרתי והוא הביט בי בחשד "ניהלנו שיחה על האמון שלי בו, אל תדאג דרק נאנחנו בסדר הגענו להסכמה" אמרתי ודרק הנהן בהקלה שזהו כל הסיפור.
הוא ידע שהאמון שלי עם ניק לא מלא אבל עכשיו הוא כן כי אני יודעת מה באמת המטרה שלו.
ניק עזר לי לשלוט ביכולותיי ויעזור לי ללמד איך להיות רוח רפאים ואני אפיל את משטר המועצה והשיב לו בחזרה את ביתו.
"קדימה מצפה לנו יום ארוך" שמענו את קולו של ניק והבטי לאחור יוצאת מאחיזתו של דרק.
הגיע הזמן לחולל שינוי קטן לעבר השינוי הגדול.
הוא העביר אותנו לחדר אימונים פרטי.
"אוקיי אני אלמד אתכם איך להשתמש בזריזות לכם" אמר והנהנו.
ניק נתן לנו לרוץ מקיר לקיר הנגדי שלו במשך עשרים פעם.
"אתם צריכים לדעת שאם אתם מבצעים שיחה דרך טלפון פרטי או ציבורי יעלו על השיחה שלכם, אז חצי דקה מיקום אזורי ודקה שלמה מיקום נקודתי" אמר והנהנו תוך כדי הריצה.
לאחר שסיימנו ניק מדד לנו טיימר שעלינו לרוץ במשך עשר פעמים את האולם לאחר מכן להסתתר מאחורי משהו ו להסיר את הלבוש שלנו למשהו אחר.
"נעשה את זה שוב!" צעק עלינו ואני ודרק נאנחנו.
כמה שניסינו נכשלו.
רצנו מחדש את העשר סיבובים ואז רצתי במהירות שיא למאחורי הפרגוד שהיה לשלטים, הסרתי את הגק'ט שלי , הורדתי את מכנסיי, שמתי מכנס חיתול עליי, הוצאתי מתיקי את הג'קט של בתחפושת חתוך כדי שינתי את מקרי לשיער בלונד שהלמטה צבוע באדום ויצאתי כאשר הוצאתי את הכובע מהתיק ושמתי על ראשי.
הבטי קדימה וניק עצר את הסטופר מביט בסטופר חומרים את מבטו אליי ואז הביט הצידה אל דרק שעמד גם כן לידי לבוש בבגדים אחרים ובמראה אחר שהעניקו לו המזרקים.
"כל הכבוד אתם מוכנים"❤רוצים המשך?❤
💕מתים לראות מה יקרה?💕
⭐מה שבסך הכל צריך זה הצבעה⭐
😜 והפרק בדרך אליכם😜
YOU ARE READING
לדעת
Aventuraהוא עדין רודף אחרי, רוצה להרוג אותי, הרי לא הספיק לו שלקח לי הכל, אבל אז פגשתי אותו והוא הוסיף לי טיפת מים ליער השרוף הנמצא בליבי. "לדעת" זה הספר 4 מתוך 6 בסדרת הספרים הנקראת 'המסע' *מקום 1 ב- action *מקום 2 ב- fighting *מקום 3 ב- adventure *מקום...