כששהיתי בלונדון ודודי הציג אותי בפעם הראשונה בפני חברי המועצה, ביום בו הכרתי לראשונה את ליאו גריי ראיתי במסלול הריצה כמו באימונים שאני עברתי נער בערך בגילי ואפילו יותר. הנער פורסם בחדשות.
זהו בנו של מרטין
"זה לא הגיוני למה שיפרסמו את זה בחדשות?" שאל לא מבין אחרי שהסברתי לו "משום שהם מוציאים אותו בפעם הראשונה לאור, לבחוץ. הם פרסמו שהוא התגלה בגיל מבוגר, חי לבדו ואז הם תופסים אותו, מרדימים אותו ויכולים לפעול איתו בחוץ, כפי שיש איתי" אמרתי ודרק עדיין אל הצליח להבין "תראה כשאני נתפסתי פרסמו זאת, למה? בכדי שיבחנו איך פתאום במשטר המועצה החשאי התגלה נערה שלא באה יחד עם האחרים בהובלות" אמרתי ואז הוא הנהן בהבנה "אז כך עשו אותו הדבר, הרבה חיילי משטר היו חוקרים את העניין איך לפתע צץ נער לא מוכר לבעל עוצמה חזקה? הריח כל שנה כשהם מגיעים לגיל 16 הם שולחים את הנער לריקון כך שכולם מתלים באותם אחוזים" אמרתי והוא הנהן
"אז הם זייפו את אותו הדבר שקרה איתך" אמר והנהנתי בחיוב "פרסום על הנערה שהתגלת בת 17 עם אחוזים גבוהים משל אדם רגיל" אמר והוא היה המום "משום שהוא עבר את גיל 16 האחוזים שלו גדולים והשתמשו בכך שלסיפור כיסוי כמו שקרב איתי הריח אף אחד לא באמת יודע בכמ אחוזים יש לנער או נערה בגיל אשר נמצא הבן של מרטין" אמרתי והוא נראה המום "ההבדל בנינו שהאחוזים שלי גבוהים מאיש שטן זקן יוצאי דופן לעוד האחוזים בבנו של מרטין מובנים ולהם יש הסבר הגיוני.
"אז בעצם הנער או הגבר שראיתי במסלולים בלונדון הוא הבן של מרטין?" שאל והנהנתי.
"הם פשוט שיקרו לגבי גילו, הם אמרו שהוא בגילי ואפילו נמוך יותר אך אין הגיון באחוזים או בזמן שנולד" אמר והנהנתי.
"אז דודך ניצל את המצב שהתרחש איתך ימצא בזה פתרון להסתרה של בנו של מרטין" אמר והנהתי "דודי ניצל את המקרה שבו גילו אותי בכדי להוציא את בנו של מרטין להיות מבלי לחשוש שינסו לגלות מי הנער" אמרתי והוא נראה המום.
"אז בעצם הבן של מרטין בלונדון?" שאל והנהנתי "כן, הבן של מרטין חי" אמרתי והוא היה המום נשם עמוק מנסה להקל את כל המידע החדש הזה.
"רגע, אז זה אומר שלא נבדוק מי זה האיש בתמונה?" שאל והנדי לשלילה
"לא, קודם נבדוק מי זה האיש בתיקייה שלך, יכול להיות שיוכל לעזור לנו ואז נחשוב על דרך להגיע ללונדון ולקחת את הבן של מרטין איתנו. הם לא יהרגו אותו או יעלימו אותו שוב.
הם לא יהרגו אותו כי הם צריכים אותו, הוא -לך מיקוח נגד מרטין וץוהם שומרים אותו לזמן מיוחד ובנוסך הם לא יעלימו אותו משום שהם חושבים שזהותו של הבן של מרטין מוסתר ואיש לא יודע מכך" אמר תי ודרק הנהן "תמיד היית חכמה ממני" אמר וחייכתי אליו "האחוזים שלי גדולים משל כל אחד אחר" אמרתי והוא חייך אליי חיוך שמח וגם אני חייכתי לעצמי.
יש דברים שאני גאה בהם.
"אבל לפני הכל אנחנו צריכים למצוא את החבר שלך ולשנות את זהותינו" אמרתי והוא הנהן.עצרנו בשוליים כשהגיע הצהריים והבטנו סביב.
ישבנו על גג המנוע של הרכב והבטנו קדימה אל נוף ההרים. הרוח הקלילה נושבת והשמש נעשתה לאט לאט , המשקפיים כבר לא עלינו , כל אחד מאמצינו החזיק חטיף שוקולד אחר.
"אני מצטערת על דודי" אמרתי, אנימיודעת איך הוא מרגיש, הייתה תקופה שהרגשתי שזה בגללי.
"אני מצטער על אדוארד" אמר ושקט היה בנינו ואז פרצנו בצחוק.
"אנחנו מצטערים על משהו שאנחנו לא עשינו" אמרנו ביחד וצחקקנו.
יש לשנינו נטייה להתנצל בשם האדם שחשוב לנו שלא התנצל על מנת להפחית את הכאב של האדם השני.
"סליחה על הסליחה" אמרנו באותחמן וצחקקנו.
שמתי את ראשי על חזהו של דרק ושרק שם את ידו על גבי "אני מודה לכל רגע שפגשתי אותך" אמרתי והוא חייך אליי "גם אני" אמר וחייכתי חיוך אמתי.
לחוק נגד אנשי השטן יש כל כך הרבה חסרונות אך ללא החוק הזה כל הנראה לא הייתי פוגשת לעולם את דרק, את עינב, את ג'וש, את יעל, את הוריי המאמצים ואת כל העיירה שבה גדלתי.
לפעמים יש דברים שנועדו לקרות כנראה שהפגישה שלי עם דרק היא אחת מהם כמו שהתאהבות שלו ממבט ראשון כאשר רואה אותי זה גם אחד מהדברים שנועדו לקרות או למעשה כל הסיפור הזה.
YOU ARE READING
לדעת
Adventureהוא עדין רודף אחרי, רוצה להרוג אותי, הרי לא הספיק לו שלקח לי הכל, אבל אז פגשתי אותו והוא הוסיף לי טיפת מים ליער השרוף הנמצא בליבי. "לדעת" זה הספר 4 מתוך 6 בסדרת הספרים הנקראת 'המסע' *מקום 1 ב- action *מקום 2 ב- fighting *מקום 3 ב- adventure *מקום...