Už jsem chtěla vylézt z vany, ale když jsem si uvědomila, že tu mám jen to promoklé, studené oblečení, tak jsem zase zajela zpátky pod bublinky. ,,Tady." Cukla jsem sebou. Tom stál pár metrů od vany a v ruce natažené ke mně držel ručník a školní uniformu. Hlavu měl otočenou na druhou stranu ode mě.
,,Polož to tam někde." Řekla jsem mu nejistě. Udělal, co jsem poručila a přešel k mozaikovému oknu na druhé straně místnosti. Bleskově jsem se osušila a snažila se na ještě ne úplně suché tělo navlést oblečení, které se na mě lepilo a zasekávalo. U všech mozkomorů, on mi přinesl i spodní prádlo?! JAK?...
Když jsem se nějakým způsobem oblékla, tak jsem promluvila: ,,Kde jsi byl? Bála- Všichni se strachovali, jestli jsi v pořádku." Otočil se. Tvářil se vážně, ale oči mu pobaveně jiskřily. ,,Musel jsem si trochu urovnat myšlenky." Mé přeřeknutí naštěstí přešel. Sjel mě pohledem od shora dolů a pak se zhluboka nadechl. Vypadal, že chce něco říct, ale já jsem k němu přistoupila a objala ho. Muselo ho to velmi zaskočit, protože chvíli trvalo, než mě objal také a uvolnil se. Pak jsem zvedla hlavu a políbila ho. Bylo to pravější a vášnivější, než to všechno před tím.,,Takže tohle můžu brát jako odpověď na mou otázku na Atronomické věži?'' broukl. Chvíli jsem přemýšlela- dost bylo už přemýšlení!
,,Ano, myslím že ano.''
Na to mě odtlačil ke stěně a přitiskl mě na ni. Zatlačila jsem mu do hrudi a on hned, skoro vylekaně přestal v líbání mého krku.
,,Co máš pořád s tím opíráním o zeď?" Ušklíbla jsem se. Vypadal, že se mu ulevilo, když zjistil, že ho nechci odkopnout, nebo seřvat jako už mnohokrát před tím.
,,Líbí se mi, když se nemůžeš bránit."
,,Sadisto." Špitla jsem mu do ucha, vypadal, že je naprosto ztracený. Stejně, jako já.Ahooj😄 Mooooooc vám děkuju za všechnu podporu, kommenty, hvězdišky⭐️ a vlastně všechno🌈💕
Svět Harryho Pottera je vážně nesmrtelný, co myslíte?😆
Mějte se krásně a užívejte posledních dnů školy! (I když je úplně zbytečný tam ten poslední týden být😂)AaB💕🍷
ČTEŠ
Nightmare dressed like a Daydream - Tom Riddle
FanfictionTom Riddle? Ach ano, ten zmijozelský prefekt, co je lepší než já. Chci ho překonat. Opravdu moc, ale... jeho nejde překonat. Už jenom ta jeho andělská tvářička a ta aura, co ho obklopuje... Dove je mrzimorskou prefektkou a vykonává svou práci nad m...