16 Kapitola: Kocovina

13 1 0
                                    

Ráno jsem se vzbudila, lampička svítila. Třeštila mi hlava, otočila jsem se a uviděla jak tam leží Jimin. Lekla jsem se a vyskočila z postele.

Dobrý sem oblečená, takže se nic nestalo. Snažila jsem se potichu obléct.

,,Dobré ráno May." Jimin se usmíval jako květinka.

Tady něco nehraje......

Můj výraz musel být k nezaplacení, koukala jsem na Jimina, který byl rozespalý a sotva udržel oči otevřené. 

,,Dobré ráno Jimine." řekla jsem po delší chvíli

,,Pojď si ještě lehnout." řekl a zakryl se dekou až po uši. Pousmála jsem se a lehla si zpět do postele. Do školy vlastně nejdu, tak proč ne. 

Jimin po chvíli zase vytuhl jako špalek, ale já se nedokázala zbavit divné pachuti v puse, kvůli které jsem nemohla usnout. Napadlo mě, že jsem asi něco snědla. Ale co kdyžmůj pokoj je zabalený v obalech od čokolád brambůrek a bůh ví co ještě.  

Šla jsem do koupelny kde jsem si vyčistila zuby a vrátila se zpět. Jimin spokojeně spinkal a něco si mumlal. Lehla jsem si a pokusila se znovu usnout.

,,Spinkáš?" zašeptal 

,,Ne nemohla jsem usnout."

,,Jakto?"

,,Nevím, asi sem včera něco snědla nebo tak?"

,,Co bylo ti blbě?"

,,Né to ani ne, jen sem se nemohla zbavit divné pachutě" V tom se zasmál.

,,No to bude asi moje chyba.Docela si toho hodně vypila, i ode mě " pousmál se. XD(ach ty dvojsmysly XDD.)

,,Tvoje?"

  o čem to sakra mluví? Nechápala jsem a čekala kdy řekne že si děla srandu. Nic takového se ale nestalo.

,,Cože si udělal?" 

,,Nedělej že nic nevíš." Zasmál se,

,,Asi mám menší výpadek." 

,,Takže si to nepamatuješ?" sklopil pohled.

Zvedl se z postele a začal se oblékat. Nevěděla jsem co dělat nebo jak se chovat. Šla jsem za ním a chtěla mu něco říct, ale na nic jsem se nezmohla. Koukala jsem mu do očí, bylo v nich vidět zklamání a smutek. Letmo se na mě pousmál a když sem ho chtěla políbit cukl. 

,,Asi bych měl jít." Řekl potichu.

,,Nemusíš jít."

Nic neřekl, vzal si svoje věci a odešel. 

Tak kdo mi sakra řekne co se včera stalo?? Sedla jsem si na postel a koukala do blba. Co mě ale mrzelo ještě víc, bylo to, že jsem asi ublížila Jiminovi. 

Když se mi podařilo vykopat prdel z postele dala jsem se do úklidu pokoje. Příště budem někde jinde než v mém pokoji, kdo to má sakra uklízet.

Půl hodiny jsem aktivně uklízela, ale pak jsem dostala lepší nápad. Všechno jsem nametla pod postel a až přijde správná chvíle tak to MOŽNÁ do uklízím. 

Zakotvila jsem to zpět na posteli a přemýšlela jak to s Jiminem vymyslím. Musela jsem asi hodně přemýšlet, protože jsem během chvíle vytuhla. 

Slyšela jsem, jak se otevírají dveře od pokoje. 

,,May zlatíčko je ti dobře?"  Maminka pomalu otevřela dveře a vešla. Sedla si ke mě na postel a šáhla mi na čelo. Málem jsem si nadělala do kalhot když to udělala. 

❤ Lazy Life ❤Kde žijí příběhy. Začni objevovat