12 Kapitola: Vůdce

25 2 0
                                    

Teď jsem jen jeho.. Když mi to zašeptal myslela jsem, že se rozteču. Zamkl dveře a chytl mě za ruku. ,,Co máš teď v plánu?" Zeptal se mě. Chvíli jsem přemýšlela. ,,Asi nic už asi půjdu domů." usmála jsem se na něj. ,,Tak domů jo?" Zasmál se a přehodil si mě přes rameno.

,,Yoongi pust mě!" Bylo to vážně vtipné. ,,Nepustím."

,,No táák já přece umím chodit."

,,Nepustím tě dokud neřekneš, že budeš u mě."

,,Yoongi máma mi to takhle na rychlo nedovolí."

,,Tak to alespoň zkus.. Prosíííím." Začal mě přemlouvat. ,,tak joo." z vaku jsem vytáhla telefon a zavolala mamce.

,,Ahoj mami."

,,Ahoj."

,,Víš že tě mám moc ráda?"

,,Co tentokrát?"

,,Víš... chtěla bych být s kámošema dýl venku je tu zábava."

,,No kdy bys přišla."

,,No chtěla jsem se tě zeptat jestli bych nemohla přespat u kamarádky."

,,U jaké?"

jediní kamarádka co mám je Nam. ,,U Nam."

,,No já ti nevím."

,,Prosííím."

,,No dobře, ale zítra buď do oběda doma.!!"

,,Dobře děkuji."

,,Ahoj."

,,Ahoj.


Yoongi netrpělivě čekal. ,,Tak co ? Chvíli jsem se schválně tvářila jako že mi to nedovolila.

,,No víš prý mám být doma...." ,,CO? " přerušil mě. ,,nejpozději do oběda." Zasmála jsem se. Hned mě chytl kolem pasu. ,,Tebe ty srandičky přejdou." Zasmál se a plácl mě přes zadek.

Přitiskl si mě k tělu a chtěl mě políbit, schválně jsem ale uhnula. Chci ho trošku potrápit. Jen se pousmál a chytl mě za ruku. Vydali jsme se směrem k jeho domu a užívali si klidu.

Když jsme dorazili, bylo to tam uklizené a čisté. ,,Kde máš babičku?"

,,Nedávno ji zase odvezli do nemocnice.. " Nechtěla jsem tohle téma dále rozebírat vím, že je to pro něj citlivé téma.

,,Tak nezapneme si nějaký film?" Zeptal se

,,Jsem pro." Televizi měl přímo v pokoji takže jsme se usadili na postel. V půlce filmu mi bylo hrozné horko. ,,Ty Yoongi, mohla bych se osprchovat ? A vypůjčil by jsi mi něco na sebe?" Ukázal mi koupelnu. ,,V tamte skříni jsou ručníky." ,,A co to obleční ?"

Skousl si spodní ret. ,,A na co ? Můžeš být bez mě to nevadí." Šibalsky se usmál.

,,Yoongi." ,,No jo.. " Vyšel z koupelny a za chvíli se vrátil i s tepláky a tričkem.

Rychle jsem se osprchovala a pak se oblékla do jeho oblečení. Vypadala jsem sice jako hastroš, ale co. Bylo to pohodlné. Vešla jsem do jeho pokoje a on byl úplně zažraný do filmu. V tichosti jsem si přisedla a koukala s ním.

,,Yoongi? Dáš mi něco na pití prosím?" Jen se usmál a za chvíli byl zpět se skelničkou vody. Postavila jsem se abych se nepolila, protože vím jak jsem "šikovná" V tom se Yoongi postavil a skleničku mi vzal z ruky a položil ji na noční stolek. Pak jsem ucítila jeho ruce na bocích a během chvíle se ocitla na posteli. Ležela jsem na zádech a sledovala jeho upřený pohled na mě.

Jeho tvář byla naproti té mé kolem hlavy měl opřené ruce a pořád na mě koukal trochu mě to znervozňovalo. Ucítila jsem jemný polibek na rtech a pak jsem vyjekla z důsledku toho, že mě do spodního rtu kousl. Bylo mi to ale příjemné.

Pak se zase zvedl a sundal ze mě jeho tepláky. Problém byl, že jsem byla na ostro, díky dlouhému tričku ale nešlo nic vidět. Začal mi okusovat krk a následně mi sundal i triko.

Upřeně se díval na mé prsa a pak je začal různě mačkat a hníst, bylo to příjemné. Problém byl ale ten, že já jsem byla úplně nahá, ale on úplně oblečený. Mu to ale vůbec nevadilo teď měl na práci něco jiného. Začal mi sát bradavky. Nemohla jsem si pomoct...

Vrátil se zpět k mým rtům a obě ruce mi chytl a držel je nad hlavou. ,,Nech je tam a nehýbej se." Chvíli jsem vydržela a nechala ruce tam, ale když se od krku posouval až k bříšku rukama jsem chytla za prostěradlo. Yoongi si toho všiml a přestal. ,,Nahoru." posunul mi ruce zpět a pokračoval v práci.

Když byl u vnitřní strany stehen sundal si tričko. KONEČNĚ.
Ruce jsem stále držela nahoře jak poručil. Postupně se dostal až k mé mušličce a když jsem ucítila jeho jazyk jak hbitě krouží nevydržela jsem to a ruce položila na něj. On okamžitě přestal.

,,Zlobíš." Usmál se a sundal si kalhoty a byl přede mnou jen v boxerkách. Jen jsem si skousla spodní ret a čekala co bude dál. Znovu se nade mne vyhoupl a začal mě náruživě a vášnivě líbat. Okusoval mi krk což miluji, ruky měl zaměstnané mými prsy různě s nimi kroužil, udělal si cestičku k prsům a nechal mi tam malý odznáček. Jemně mi skousl jednu bradavku a začal ji vcucávat. Když se vracel zpět k mým rtům využila jsem toho a vyhoupla se na horu já.

,,Teď budu nahoře já." Zašeptala jsem a začala ho líbat jemně jsem mu uždibovala ret a postupně se propracovávala až ke krku, pokračovala jsem dál než jsem se dostala na lem jeho boxerek. Vrátila jsem se zpět k rtům a jednou rukou mu šáhla na penis. ,,Chudáček asi mu je těsno." Pousmála jsem se a boxerky mu sundala. Vzala jsem ho do ruky a strčila si ho do pusy. Nejprve jsem ho jen trochu olizovala a pak si ho do pusy strčila celého, zrychlovala jsem tempo, ale pak mě přerušil.

Zvedl mou hlavu a začal mě znovu líbat byla jsem nucena si zase lehnou na záda a on zase převzal velení. Chtěla jsem ho znovu přetočit, chtěla jsem být nahoře, ale nenechal se.

,,Když nepípneš můžeš být nahoře." Řekl. A pak se ztratil mezi mýma nohama, nejprve začal zlehka ale potom... Držela jsem se abych nevypustila ani hlásku jeho jazyk se pohyboval všude. Nakonec jsem ucítila jak do mě zastrčil nejprve jeden prst a o chvíli později i druhý. To už jsem ale nevydržela a zasténala. Jen vítězně zvedl hlavu a vrátil se zpět do práce.

Cítila jsem, že se blížím k vrcholu. Byla jsem vážně blízko, ale on naschvál přestal. ,,Ještě ne." Vrátil se zpět k mým rtům a nechal se stáhnout dolů takže jsem nahoře byla já, ale vůbecjsem nevládla. Chytl mě za boky a posadil si mě přímo na jeho penis, který stál v pozoru. Ze začátku jsem si na něj sedala pomalinku, když ho ve mě měla až po kořen přivřel oči a trošičku pootevřel ústa. Začala jsem ho líbat a pomalinku jsem se začala houpat.

Chytl mé prsa a začal je laskat. Dole se mu to ale nelíbilo a posunul si mě pod sebe. V puse měl bradavky a přirážel do mě. Nemohla jsem se udržet a chytla jsem se ho za ramena a zasténala. Ucítila jsem jak se usmál a on dál pokračoval v práci.

Pak na chvíli přestal a otočil si mě zezadu. Byla jsem na všech čtyřech, plácl mě přes zadek což mě hrozně vzrušilo, pak to udělal ještě jednou. Políbil mi mušličku a pak ho do mě zasunul. Teď přirážel tvrději, jednou rukou si mě přidržoval a druhou mi hladil prsa.

V rychlosti ho ze mě vysunul a otočil mě zase na záda, zpět ho do mě zastrčil. Chytl mě za ruce a zrychlil tempo líbal mě na krku rtech a bradavkách. Cítila jsem, že už se blížím k vrcholu.

,,Ještě ne lásko." Zašeptal do ouška. ,,Chci aby jsme se udělali zároveň." Pořád přirážel. Jeho polibky byli čím dál tím víc vášnivější a já to nevydržela a udělala se jako první. On dál pokračoval a o chvíli později se mi udělal na břicho a mě bylo jasné, že tohle byl nejlepší sex co jsem kdy měla.

*Pokračování příště*

Doufám, že jste si kapitolu užili. :))

❤ Lazy Life ❤Kde žijí příběhy. Začni objevovat