14 Kapitola: Jen hra ?

23 2 0
                                    


Jelikož jsem moc nespala, protože mě Jimin uvedl do stavu, kdy se cítím provinile, ale naopak i skvěle. Pořád cítím jeho rty na těch mých. Vstala jsem z postele a koukala na sebe do zrcadla, upřeně jsem se prohlížela a zkoumala své tělo detail po detailu. Nic zvláštního mě nezaujalo až na dlouhé kudrnaté vlasy a pronikavě modré oči. Nevím proč, ale fascinovalo mě to.

Na vzhledu jsem si, ale moc záležet nedala. Jako vždy jsem si vykartáčovala vlasy nanesla trochu řasenky a oblékla to, co mi přišlo pod ruku.

Sešla jsem schody a dole seděla máma s šálkem kávy a novinami. Byla zahleděná do novin, takže jsem kolem ní rychle prošla a vyběhla ven z domu. Určitě by se chtěla vyptávat jak bylo u Nam, ale to si ještě musím vymyslet.

pomaličku jsem se šourala do školy a jako vždy se sluchátky v uších. Nemohla jsem se, ale zbavit pocitu, že na mě někdo volá, a tak jsem si vyndala jedno sluchátko a otočila se. Jimin na mě musel řvát už nějakou tu dobu, chvíli jsem počkala a on mě mezi tím doběhl.Byl celý vysmátý a očividně měl i dobrou náladu.

,,Ahoj May."

,,Ahoj Jimine."

Společně jsme se vydali do školy a mlčeli, bylo to příjemné, ale zároveň jsem se cítila divně. Navíc Yoongi se mi ještě neozval. Byla jsem v Jiminově přítomnosti nesvá.

Dorazili jsme ke škole a jako vždy si to zamířili ke klukům. Yoongi stál s Jinem a o něčem se bavili a když jsme tam přišli jen se na mě podíval, ale jinak se mi nevěnoval. V tom jsem si vzpomněla co mi říkal Jimin. Kluci se pořád o něčem bavili...

,,May? Halooo" Byla jsem naprosto zasněná. Až po chvíli jsem si všimla, že na mě Kook volá.

,,Promiň, co je?"

,,Jen sem se tě ptal, jestli jdeš s námi do kina."

,,A kdy?"

,,Dnes v šest večer."

,,No jestli mi to máma dovolí tak klidně."

,,Fajn," usmál se a otočil se zpět za klukama.

,,May si v pohodě?" Zašeptal na mě Jimin.

,,Jo jsem jen jsem se zamyslela." Věnoval mi krásný úsměv.

Doufala jsem, že Yoongi za mnou příjde, ale nic.. Sotva se na mě podíval, ale já už mám plné zuby toho, jak si se mnou všichni dělají co chtějí.

,,Yoongi? Můžu s tebou mluvit?" Zeptala jsem se přede všemi.

,,Jo, teď?"

,,Klidně." Yoongi jen kývl hlavou a vydal se za mnou. Šli jsme dál od kluků, kteří nic nechápali, teda až na Jungkooka. Bylo mi trapné se na to ptát, ale chci vědět jak to teď máme.

,,No co jsi chtěl?" Jeho tvář byla bez výrazu, jako kdybych pro něj nic neznamenala a jako kdyby jsme spolu nic nezažili.

,,Jen chci vědět jak to teď bude.." Jen se pousmál.

,,A jak bys to chtěla mít?" Vážně ? Na to se ptáš po tom, co jsme spolu spali?

,,Spíš jak si to představuješ ty!"

,,No já bych tomu nechal volný průběh." Proč mi pokaždé příjdeš tak jiný? Jednou hodný jednou chladný..?

,,Aha.. takže sis chtěl jen užít ? A teď jako čekáš jestli se nenajde někdo jiný? Nebo tím chceš říct, že to byl jen sex?" Podle jeho výrazu jsem měla jasno co z toho to bylo.

❤ Lazy Life ❤Kde žijí příběhy. Začni objevovat