15 Kapitola: Kouzelná láhev

18 1 0
                                    

Přisedla jsem si k Jiminovi na postel a chystala se začít. On tam seděl a díval se na mě jako bych byla princezna, pořád se usmíval.

,,Klidně můžeme jen mlčet, ale myslel jsem, že si chceš s někým promluvit." Řekl a začal vytahovat věci z tašky. Čokoládová, vanilková zmrzlina, brambůrky, sladké tyčinky a spousta dalších nezdravých věcí, ale nakonec vytáhl i flašku alkoholu.

,,Emmm.. Jimine." Zaměřil se zase na mě.

,,No?"

,,Proč ten alkohol?" Podíval se na flašku a usmál se.

,,Nemusíš jestli nechceš, ale já si dám." otevřel flašku a napil se. Trošku se zaksichtil, ale i tak byl roztomilý. Donutilo mě to, se usmát. Natáhl flašku mým směrem. Tak jako on jsem usrkla a alkohol mu vrátila zpět, tentokrát byl on, kdo se smál.

Chvíli jsem žmoulala roh polštáře v ruce, když v tom momentě mi Jimin ruku chytl a já konečně začala mluvit, vše jsem mu řekla. Celý náš rozhovor s Yoongim, on mě bedlivě poslouchal a ani jednou mě nepřerušil.

Dokončila jsem svou poslední větu a po tváři mi stekla jedna neposlušná slza. Jimin se přiblížil na milimetr a slzu setřel.

,,on si tě nezaslouží." Zašeptal mi do ouška a objal mě. Držel mě tak pevně, ale když byl tak blízko bylo mi líp. Když se odtáhl, připadalo mi to jako by byl hrozně daleko. On se pořád usmíval jako sluníčko, zakoukala jsem se do jeho očí a nemohla se na ně přestat dívat.

Jimin zase upil z flašky a pak zase já, byli jsme už skoro na dně. Všude kolem postele se váleli obaly od sladkostí. Leželi jsme na posteli a povídali si o všem co nás jen napadlo. Naše největší trapasy, které nám způsobili rodiče nebo, které jsme si zavinili sami, o našich vysněných hereckých láskách, o tom co bychom chtěli dělat po střední a mnoho dalších věcí.

,,Víš, že máme jít zítra do školy a že moje máma ani neví, že tu jsi." Rukou si podepřel hlavu a pak spustil: ,,No tak běž dolů za mámou a řekni jí, že ti je špatně a ať tě nechá doma a já se tu schovám." Zakřenil se jako kdyby vymyslel ten nejlepší plán.

Pohladila sem ho po tváři a řekla: ,,Jimine i Tae by vymyslel lepší plán." a jemně jsem do něj praštila. Jinže když jsem nad tím přemýšlela, neměla jsem moc na výběr. Trochu jsem se ale bála, že pozná, že jsem pila.

,,Fajn tak já to risknu." vstala jsem z postele a šla do koupelny, kde jsem osvěžila ledovou vodou. Vykoukla jsem z koupelny a Jimin na mě ukázal palec nahoru.

Sešla jsem schody a mamka už ležela v posteli.

,,Mami?"

,,No?"

,,Je mi hrozně špatně, mohla bych zítra zůstat doma?"

,,No nevypadáš nejlíp." Otevřela jedno oko a podívala se na mě.

,,Dobře tak zítra můžeš zůstat doma, a pořádně se vyspi, máš opuchlé oči." Díky Yoongi alespoň k něčemu to bylo.

,,Tak dobrou."

Vyběhla jsem do pokoje a Jimin se cpal brambůrkama.

,,Budeš mít velký zadek." řekla jsem s posměškem a vytrhla mu balíček z ruky. Zvedl se z postele a snažil se mě chytit. Chvíli jsme běhali kolem postele a pak mě chytl zezadu. Pevně mě držel a oba jsme se přestali smát, v místnosti se ozývali jen naše hlasité dýchání. Po nějaké době jsem se od něj odtrhla a zase to zaparkovala na posteli. Za nedlouho tam byl i Jimin.

❤ Lazy Life ❤Kde žijí příběhy. Začni objevovat