18 Kapitola:Setkání.

15 2 0
                                    

 Věnováno 

Sedla jsem si na postel a začala číst: ,, May promiň, že jsem odešel, ale tvoje máma nevypadala nadšeně, že tam jsem, tak jsem raději šel. Chtěj sem ti to sice říct ale takhle to bude jednodušší. Jen chci aby jsi věděla, že tě miluji a nevzdám se, pokud mi sama neřekneš, že mě vůbec nemiluješ  a chci aby sis vybrala mě, dokážu pro tebe udělat cokoliv, dát ti cokoliv."

Jakmile jsem ho dočetla měla jsem v hlavě ještě větší zmatek než předtím,musela jsem to s někým probrat. Volala jsem Jungkookovi, ale nezvedal mi to, zkusila jsem i Hobiho, ale nic. 

Napadl mě ten nejhorší nápad na světě. Skočila jsem na postel a otevřela notebook zapnula skype a dalších patnáct minut se přemlouvala zapnout tlačítko volat.

Bože já jsem takový srab... rychle jsem klikla na volat a čekala co se bude dít. To se vážně bojím zavolat své nejlepší kamarádce ? Ano. Proč? Protože od té doby co jsem tady tak jsem ji ani nenapsala pitomou SMS.  

Chvíli to zvonilo a pak to zvedla. Halo? Ozvalo se z druhé strany.

,,Hej May?"  vykoukla jsem z rohu a Momo(moje nejlepší kamarádka) na mě čučela. 

,,Ahoj Momo."  Můj úsměv vypadal jako když talačím na záchodě. 

,,To je taky dost, že ses ozvala!! Proč si neodepisovala SMS ? co tu mám asi bez tebe dělat co ? " dál po mě řvala a já nestačila říct ani jednu větu. 

,,Momo!!" konečně zmlkla. Momo nahodila uražený výraz.

,,Tak co  je ?" Ani se ji nedivím, že je na mě naštvaná, ale bála jsem se ji napsat, přece jenom je docela daleko, a mohla si najít jiné kamarády. 

,,Potřebuji radu."  Co se týče kluků.. Momo na tom byla stejně jako já. 

,,Jakou?" vypadala, že jí to zajímá. 

Během hodiny jsem ji uvedla do obrazu a vše ji vysvětlila, koukala s otevřenou pusou. 

,,koukám že jsi toho hodně stihla." zasmála se. 

,,Haha.. co mám dělat ?"

,,pokud jsem to dobře pochopila tak máš ráda oba, ale toho Sugu víc. Co dodat vždycky si byla na bad boye." v tomhle měla pravdu. Momo byla vždycky na ty hodné roztomilé, ale já ? Já byla na bad boye. 

,,Takže?" 

,,Takže jim řekni ať si oba naserou, že si moje." začala se smát a já taky.Přesně tohle mi chybělo... 

,,Přestaň !! A radši mi poraď!" 

,,No tak běž do Sugy, si z něho udělaná." řekla teď už o něco vážněji. " zapřemýšlela jsem. 

,,Myslíš?"

,, Tak co mám s tebou dělat že? Víš, že máme rozdílný vkus na kluky. A mimochodem.. kdy mě jako pozveš k vám co ?"  to mě zarazilo. 

,,Emm.. a ty by jsi přijela?" 

,,to si piš! Pořád jsi moje nejlepší kamarádka i když jsi na mě házela bobek.Začala se zase smát.
,,Navíc jak se táta rozvedl přestěhoval se asi 20km od té prdele, kde bydlíš ty." 

,,Cože?? A proč si mi to neřekla? Mohla jsi přijet dříve!" 

,,Halooo kdo se mi neozýval ? Jo navíc s mámou to teď vře, je naštvaná, že táta má jinou a ji jsem zbila jen já a sestra, až na to, že já jsem s ní nikdy neměla dobrý vztah, takže nejspíš budu u táty." Nevypadala, že by ji to nějak trápilo, ale ona byla vždy taková všechno si chtěla řešit sama ani mě nikdy nic neřekla. 

❤ Lazy Life ❤Kde žijí příběhy. Začni objevovat