,,Momooo"
,,Jimine sedím hned vedle tebe neřvi tolik."
Uculil se a znovu se přitulil. Od první chvíle, co jsme přišli do pokoje se mě nepustil.
,,Jiminee! Netlač mě tolik." Ještě stisk zpevnil.
,,Tak se přestaň bránit." strčila jsem do něj a on udělal smutný výraz. Vypadal roztomile, posadil se přímo naproti mě a sedl si mi na nohy. Začal předstírat, že brečí i když sem věděla, že to jen předstírá tak jsem se cítila provinile a to jsem mu nic neudělala.
,,Ty si na mě zlá." posmrkl.
,,Nehraj to na mě."
,,Ne nebavím."
,,Jimine."
Otočil hlavu jinam, posunula jsem se a rukama ho otočila zpátky.
,,Jiminku"
Udělala jsem psí oči. ,,To ti nepomůže!"
Začali jsme ze srandy bojovat, ale vyrušil nás telefonát.
,,Kdo ti volá?"
,,Suga."
Jimin vstal z postele a tvářil se vážně, vůbec se mi to nelíbylo.
,,Dobře budeme tam."
Posadil se na postel. ,,Co se stalo?"
,,To čeho jsme se báli už hodně dlouho."
Z pohledu May
Vstala jsem o něco dříve, abych udělala Yoongimu a babi snídani.
Hodně jsem se snažila, ale nikdo neví jestli to bude k jídlu.
Netrpělivě jsem čekala až se vzbudí, protože jsem se těšila až jim hrdě naservíruji snídani.
,,Dobré ráno." Yoongi měl ještě přivřené oči a posadil se ke stolu.
,,Dobré ráno, kde je babi?"
,,Ještě není vzhůru?"
,,Ne."
,,To je divné, většinou už sleduje svůj seriál. Půjdu ji omrknout." Kývla jsem na souhlas a začala chystat snídani.
Uslyšela jsem Yoongiho křik a běžela do ložnice. Yoongi držel babi pevně v rukách.
Hned jsem běžela pro mobil a zavolala sanitku.
Trvalo to jako věčnost než přijeli, rychle naložili babi. Do sanitky pustili jen Yoongiho.,,Přijedu hned za vámi." zařvala jsem na něj a pak se dveře zavřeli a sanitka zmizla v prachu. Běžela jsem se převlect a sbalila nějaké věci pro babi.
Zavolala jsem Jinovi aby mě odvezl do nemocnice.
,,Hledám paní, kterou jsem teď přivezli."
Ani mi nestačila odpovědět a já se rozběhla do chodby, kde stáli Jimim a Momo.
,,Jak je na tom?"
Jimin jen pokynul hlavou, věděla jsem, že to není dobré.,,Kde je Yoongi?"
,,Ještě u ní." řekl potichu Jimin.
****
Seděli jsme tam přes hodinu, ale Yoongi pořád nepřišel. Měla jsem o něj strach kromě babi nikoho neměl.Konečně se otevřeli dveře. Všichni jsme se postavili a čekali, co Yoongi řekne.
Ale on nic, zavrtěl hlavou a posadil se.
ČTEŠ
❤ Lazy Life ❤
Fanfic♥Suga a Jimin FF❤ Koho by jste si vybrali ? Sladkého Jimina a nebo drsného Sugu ?? Kdo zvítězí u May ? Dokončeno♥