23 Kapitola: Sprška

14 2 2
                                    


Ráno jsme se vyhrabali z postele hodně těžko, vůbec se nám nechtělo do školy. Šla jsem nachystat svou nejlepší snídani a to lupínky s mlékem, jo říkejte mi mistře. 

Yoongi sešel dolů a posadil se ke stolu. 

,, Tedá lupínky, čekal jsem suchý chleba." začal se smát a když jsem kolem něj prošla pleskl mě po zadku. 

,,Ticho nebo ti ho ještě můžu dát, jo a ruce pryč." Schválně jsem se ještě otočila a zohnula se pro něco ze spodní poličky.

,,Pokud mě budeš takhle provokovat tak tě plácnu ještě jednou." 

,,Pff.. tebe se nebojím." Rychle se zvedl a chytl mě za pas, vyzvedl mě na linku a začal mě líbat. Bohužél nás ale musel někdo vyrušit, šla jsem tedy otevřít tomu kazišukovi co právě klepe na dveře. 

,,Ahoj May, můžu jít s tebou do školy?" Momo udělala krok přes práh a pak se zastavila. Ukázala na Yoongiho boty. ,,Sorry měla jsi mi říct, že máš společnost." zašeptala a vypařila se.

Yoongi seděl na lince. ,,Kdo to byl?" 

,,Ale nikdo." Pustila jsem se do lupínek a v klidu jsme jedli.

Momo

Kdybych věděla, že May bude mít Sugu doma ani bych tam nelezla, beztak jsem jim něco překazila a teď na mě bude ještě naštvaná. 

Nechtěla jsem jít do školy sama a proto jsem zavolala Jiminovi. 

,,Dobréé rááno Chimmy." 

,,Dobré." řekl potichu do telefonu. 

,,Ty si teď vstával nebo ti něco je?" 

,,jo vstával a taky mám horečky.."

,,Ouu.. kdy si to stihl? Včera si vypadal normálně. No tak se hlavně uzdrav a promiň, že jsem tě vzbudila."

Pomalu jsem se tedy šourala do školy a čekala na kluky a Mae. Jak jsem si ale myslela Mae s Sugou dorazili tak tak do školy taže za námi ani nestihli jít.  S klukama jsme neřešili nic důležitého spíš naopak. 

,,Sejdeme se tu i po škole nebo něco máte?" řekl Hobi.

,,Já nevím." řekla jsem.

,,Půjdem k Jinovi na videohry,?"  Navrhl Jungkook a Namjoon se zarazil,  no i Jin je dnes nějaký divný. 

,,No dneska nemůžu." řekl Jin a hned v zápětí to řekl i Namjoon. 

,,Dobře tak dneska nic." Řekl Hobi a všichni jsme se rozešli do tříd. 

***

Hned po první hodině jsem chtěla domů. 

,,Nepříde vám Jin a Namjoon nějak divní? " Řekl Tae.

,,No dneska se chovali divně to je pravda." dodala jsem.

,,Nejspíš nám něco tají." Řekl Kookie. 

,,Takže víš co to znamená Tae?" 

,,JO! Budem je sledovat." 

Hned začali vymýšlet všelijaké pitomosti. Já jsem ale přemýšlela nad tím, jestli mám jít po škole za Jiminem. 

,,Nad čím přemýšlíš?" Vyrušila mě Mae.

,,Nad ničím, btw co ty a Suga? Měla jsi mi to říct nelezla bych tam ráno." 

,,Nechtěla jsem aby se to dozvěděli kluci." 

,,A proč si myslíš, že by se to ode mě dozvěděli?"

❤ Lazy Life ❤Kde žijí příběhy. Začni objevovat