Değişim

163 26 1
                                    

Arabanın durmasını hissetmemle gözlerimi yavaşça açtım.Bade'ye baktığımda hala uyuduğunu gördüm. Saatime baktığımda bir saattir yolda olduğumuzu fark ettim.Doğukan yanındakiler ile kapıda bekliyordu. Bade'yi dürttüm

'Hadi Bade uyan geldik bak bir sürü işimiz var.'

'Tamam ya uyandım düşmanına vurur gibi vurmasana kızım!' deyip gözlerini açtı.

Heyecanla arabadan çıkıp doğukan'a doğru ilerledim ve sarıldım o da sarılışıma karşılık verdi. Aynı şekilde Bade ile de sarıldılar

'Hadi bakalım masal içeri girelim ve değişim başlasın!' dedi Doğukan kafamla onayladım eskiden bu eve hiç gelmemiştim.Ama şimdi bilerek bu evde kalmayı istiyordum hem mekanlarıma yürüme mesafesindeydi ve duvarları çok yüksekti kale gibiydi. Doğukan'ın yanındakiler kuaför olmalıydı ilk gün değişim işini halledecektik öyle planlamıştık. vücudumu baya geliştirmiştim şimdi imajımı da değiştirecektim.kapıyı açıp karşıma çıkan ilk odaya girdim ve kuaför diye düşündüğüm çocuğa döndüm.

'Değişim işini sana bırakıyorum beğenmezsem o tırnaklarını tek tek kopartır sana yediririm.'dedim yüzümde donuk bir ifadeyle.

'Yapamaz diye düşünme sakın görünüşüne bakıp!' dedi Bade de.

'Ta tamam.' dedi çocuk korkmuştu.

'Haydi öyleyse değiştir bakalım bizi.'dedim ve kuaföre teslim ettim kendimi.

...

Yaklaşık dört saat sonucunda aynaya bakmak için ayaklandım bakımsız olan saçlarımı kestirmiştim ve boyatmıştım Bade'ye döndüğümde onun saçlarınında işi bitmişti.Aynı anda ayaklanıp aynaya doğru ilerledik güzel olmuştu benim saçlarımın rengini biraz açmıştı Bade ise kumral olan saçlarını sarıya boyatmıştı.Hoşumuza gitmişti.Kuaför ise yüzümüze bile bakamıyordu korkudan.

'Senin adın neydi?' deyip çocuğa doğru adımladım.

'A arda efendim.'Dedi.

'Evet Ardacığım bundan sonra bizim kuaförümüzsün ben çağırdığımda gelirsin ,ödemeyi sana dışarda ki korumalar yapsın.'Dedim mutlu olmuş gibi yüzüme bakıp ayaklandı hemen.

Doğukan'a döndüm 'Hazal ile sevgilisi nerede şimdi?' diye sordum

'Big Bos da eğleniyorlar şu an.' bunu demesi bütün sinirlerimi altüst etmişti onlar yüzünden masum biri suçlanmıştı ama onlar eğlenebiliyorlardı bu son eğlenmeleriydi.

'Fotoğraflar yanında mı?' diye sordum

'Tabi ki. Gönder dediğin an bütün okula gönderilecek.'

'Neyi bekliyorsun hala göndersene mekanda ki barmene mesaj at canlı yayın yapsın hadi Doğukan her şeyi ben mi söyleyeceğim!'

Dediğim şeyle Doğukan hemen telefonunu çıkarttı ve herkese elimizdeki görüntüleri yaydı. Görüntülerde Hazal'ın matematik öğretmeniyle yakınlaşması vardı baya baya yakın. Matematik öğretmeni de bizim adamlarımızdandı. Görüntülerin herkese gönderilmesiyle Batur'un tepkisini çok merak ediyordum. Çalan telefonumun sesi odada ki sesszliği bozmuştu. Arayan barmen olmalıydı.
Masal hanım ben Selin size canlı yayın yapmam gerektiği söylendi efendim dedi ve kamerayı kavga olan yere doğru döndürdü. Gördüğüm manzarayla neşem yerine gelmişti. Hazal ağlıyor durumu açıklamaya çalışıyor Batur ise dinlemek yerine duvarlara maslara vuruyordu. Yanındaki arkadaşları ise onu sakinleştirmeye çalışıyorlardı. Ellerini defalarca duvara geçirdi Hazal'ı kolundan tutup sürüklemeye başladı. Böyle şeylere daha çok tanıklık edecektim çünkü elimde olan kozları teker teker paylaşıcaktım. Telefonu kapattım ve bizimkilere döndüm.

ACIMASIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin