Part - 1.

360 6 0
                                    

Dneska se můj táta podruhé žení. Nejsem z toho úplně nadšená, ale žít s tím musím. Za dva roky a půl se stejně odstěhuju. V mém životě se toho dost změní. Nejsem jedináček, ale má sestra je na vysoké škole a už s námi nebydlí. Poprvé v životě si vyzkouším mít bráchu. Bohužel je o rok starší a znám ho od mala, ale lepší než někdo úplně cizí. A taky budu mít mladší sestru. Pamatuju si, jak se narodila.

Obřad začne v 11:00 a já vůbec nic nestíhám, i když je teprve 7:00. Avšak u mě to už je obvyklé, že nestíhám. Řekne se Zoey East a všichni si vybaví hnědo vlasou dívku s hnědými oči, jak nic nestíhá. Svatba je lazená do baby blue a do bíle, proto mám baby blue šaty a bíle kytky ve vlasech. Nechybí mi ani bíly květinový náramek po mé babičce. Dnes to bude taky poprvé, co mě bude líčit profesionál. A ani mé vlasy nebudou v mých rukách. Mám vlnité vlasy až pod lopatky, proto mi kadeřnice udělá asi ze čtvrtiny nenápadný drdol a zbytek vlasů nechá rozpuštěné. V drdolu mám ty kytky, které jsem už zmiňovala. Katharine - tátová přítelkyně, má dlouhé bílé šaty, které jsou zdobené baby blue kamínky. Šaty jsem navrhovala já. Jednou, jak byla Katharine u nás, viděla můj návrh rozpracovaný. Ležel mi na stole, ale už tehdy věděla, že si je nechá zhotovit a budou její svatební. Pro mě to je velká čest a hlavně jí vážně sluší. Radila mi, abych se přihlásila na nějakou návrhářskou vysokou nebo tak něco, ale já stále nevím.

Stojíme před kostelem a já bez přestání koukám na Justina. Mého budoucího bráchu. Má oblek a je nervózní. Možná víc jak můj táta. Justin je blonďák. A má modré oči. Je hodně opálený, takže na něm jeho oči a i vlasy vážně vynikají. Justin je přesně ten typ kluka, který si s holkama rád hraje. Nevím jestli měl někdy holku déle než 2 měsíce, ale v jejich partičce kamarádů je to celkem normální. Z nich se tam bavím jenom s jedním klukem, kterého znám ze základky, ale teď se hodně změnil. Našel si holku. Kašle na mě a i na ně. Je s ní a s jejími přiblblými kamarádky. Ale v jejich partě je jeden fakt pěkný kluk. A je dokonce i hodný. Jmenuje se Daniel. Už s ním nějak nenavazuji kontakt jako kdysi, ale teď mě zase nějak začal brát.

Když už máme po obřadu a po všech těch hostinách nastává den druhý. A nebo den první. Stěhování Katharine, Justina a malé Annie k nám. Pomáhám s vybalováním věcí od Annie a ani se nestačím divit, kolik toho má. Táta jí nechal vymalovat pokoj na růžovo, jak sama chtěla. No, právě že její pokoj doopravdy je celý růžový. Vypadá, jakoby se můj jednorožec, které ho mám od mala, vyblil. Ale tak, když se jí to líbí, tak budiž. Třeba můj pokoj je černý, teda jenom jeho zdi. Mám hnědý nábytek a různé ozdoby, takže to vypadá celkem k světu. Justin má zase tmavě modrý pokoj. Můj pokoj je naproti jeho, a tak vidím, jakou má počítačovou výbavu. Nestačím se divit.

Po obědě táta, Katharine a Annie odjedou a já tak nějak upadnu do spánku. Když se probudím, tak jdu zjistit jestli je Justin doma. „Justine?" řeknu a vejdu dovnitř. Jenom, co vejdu, tak řeknu: „No do prdele.", a otočím se na patě. Na posteli seděl on, ale nebyl sám. Byl tam i Daniel a David. Jejich další kámoš. Sakra. Koukali se na film, ale když jsem vešla, tak se na mě všichni podívali. Daniel se hezky usmál, David na mě koukal, jako kdybych byla nějaký přízrak a Justin chtěl odpovědět, ale to už jsem stihla zavřít dveře.

Musím dodělat nějakou práci, takže přestávám myslet na Daniela, který je hned na proti mého pokoje, a vrhám se do práce. Za úkol mám upravit nějaké fotky, objednat nové látky a naučit se text jedné písně. Když vše udělám, tak seběhnu dolů, abych si nalila pomerančový džus. Vrátím jej zpátky do lednice a otočím se. „Ahoj." překvapí mě něčí hlas. Danielův hlas. „Jo čau." odpovím. Danny se šibalsky usměje, zadívá se na mě jeho nádhernými modrými oči a řekne: „To ses nás tam lekla nebo co?". Tahle otázka mě mírně vyvede z míry. Proč jsem vlastně zavřela dveře? „Hele já ani nevím." . „Abych byl upřímný, já se tě lekl." řekne a zasměje se. Já jsem pro každou srandu, a říkám hodně věcí s ironii, ale už jsem v tom bodu, kdy sama nevím jestli to myslím vážně nebo to je ironie. „Nemyslím to nějak zle, ale věděl jsem, že se Justin stěhuje. A taky, že bude mít další sestru. Ale fakt jsem nečekal, že to budeš ty.". Ježiši on je blesk. Já třeba nečekala, že se mi tady hned v den nastěhování Justina objeví. A taky žiju. „No jo." jediné 2 slova, které ze mě tak nějak normálně vylezou. Daniel se usměje a zase peláší k Justinovi do pokoje. Teď mi došlo, že ve škole máme volno, takže David a Daniel tady asi zůstávají. Super no.

Mé tušení bylo pravdivé. Jsou zde na noc. Po sprše mi přišla zpráva na messenger.
cus kamo, tak jak zijes s justinem?
Moje kamarádka Jessica o tom věděla asi jako jediná. Teda o tom, že můj táta chodí s mámou Justina, to věděli všichni. Ale o sňatku, svatbě a následném spolubydlení věděla jen ona.
no ziju a neziju
coze?
jakoze ver nebo ne, ale sla jsem si to takhle spat, probudim se a najednou z cista jasna v justinovem pokoji daniel a david spolu s nim
ty volee a bylo neco?
ne
Musela jsem jí to říct. Moc dlouho bych to v sobě neudržela a bojím se, že dřív nebo později by se to s takovou dozvěděli všichni. Ale jak koukám, tak David, Daniel, Jonathan, Andrew a  Tyler věděli jenom o tom, že Justinova máma s někým chodí, avšak ne s mým tátou.

Rozhodla jsem se, že už nad tím nebudu přemýšlet a zkouknu nějaký film. U prostřed filmu Fakjů pane učiteli 3, mě přeruší hrozný řev. Vlítnu k Justinovi do pokoje, ale mám pocit jako bych byla neviditelná. „Danny ty bys ojel Victorii a zabil Hayley? Ty jsi kretén!" řve Justin. Hned je mi jasné, že hrajou Marry, Fuck, Kill. Naštvaná se nadechnu a zařvu: „Můžete ty vaše životní rozhodnutí utišit!?". Všichni se na mě podívají. „Sorry, kundo" řekne David. David je ten asi nejnamyšlenější třeťák ze všech. Fakt ho nesnáším. „Drž hubu a běž si řešit svoje problémy za holkama na vysokou. " vyletí ze mě. Minulý rok měl totiž aférku s jednou holkou z vysoké. Od té doby se to s ním nese. Každý si z něj takhle utahuje.

Dneska je pondělí a my máme ve škole volno. Když sejdu ráno schody kluci jsou už nastoupení v kuchyni. Justin se pokouší o wafle. Asi to nebude jeho silná stránka. „No tak to teda potěš koště." řeknu. Danny se na mě otočí a odpoví: „Bré ráno." a usměje se. Taky mu odpovím. Vezmu si müsli a vyběhnu zase zpátky do mého pokoje. Vyhrabu mobil a zjistím, že mám 4x zmeškané hovory od Tylera. Tyler je ten kluk, se kterým se znám od základky. Zavolám mu zpátky. Avšak z mobilu se ozve: „Zalez a nech Tylera na pokoji!". Je mi celkem jasné, že to byla jeho holka Danielle. Jsem strašně ráda, že nechodí k nám do školy. Asi bych jí musela zabít. *cink*. Přišla mi zpráva na messengeru:

 ahoj zlato, dneska jsem u vas ve meste.. nezajdem nekde? 

Asi jsem se nezmínila, ale mám přítele. Už rok, ale Daniel je stejně pěkný. Jmenuje se Harry a je částečně němec. Nebydlíme ve stejném městě, proto se nevídáme tak často. Naposledy byl u nás doma minulý týden, ale to se všude malovalo a uklízelo. Vůbec nevím, jak to teď bude..

------------------------------------------------------

Ahoj! Hlásím se s novým příběhem. Není  to ten, co připravuji už od února. Abych byla upřímná, tak mě napadl včera, jak jsem šla spát. Doufám, že se Vám líbí!

- Adri

My step - brother's friend. Kde žijí příběhy. Začni objevovat