Part - 16.

63 3 0
                                    

Párty byla v plném proudu. Hosté pořád přicházeli a já většinu z nich ani neznala. Zdá se, že ani Justin ne.  Seděly jsme s holkami zamčené v mém pokoji a vymýšlely něco, co by jsme jim mohly provést. Najednou nás přepadla žízeň. Domluvily jsme se s Amber,  že zajdeme pro pití. Dolů. 

Já jsem nalívala do kelímku a Amber hlídala. Chvíli jsme nedávaly pozor a něčí ruce nás držely kolem pasů. Daniel si mě přehodil přes rameno a Justin Amber taky. Kopala jsem a bušila pěstmi do jeho zad, ať mě pustí, ale on si stál za svým. 

Až teď mi pořádně došlo, kam jdeme. ,,Danieli, opovaž se!" zakřičela jsem, co nejvíc jsem mohla. ,,Pomoc!" křičela Amber. Všichni se na nás dívali a já už jen viděla jak Amber letí do studeného bazénu. Chytila jsem se největší silou Daniela, aby mě nemohl hodit. ,,Sama nejdu!" křikla jsem. 

Bohužel Dannymu se podařilo mě hodit do vody. Byla studená a jelikož my jsme nevěděly, co jim provedeme, tak jsem využila situace. Začala jsem se topit nebo kolabovat. Je jedno, jak to vypadalo, hlavně aby mi uvěřili. 

,,Zoey vylez," řekl s klidným hlasem Daniel. ,,Bude ti zima." 

Neodpovídala jsem. Prostě jsem se nechávala snášet ke dnu. ,,Do prdele!" zařval Daniel a skočil pro mne. Vytáhl mě na trávu vedle bazénu. ,,Kurva, Zo!" křičel Justin.

Když se mě snažili oživovat a všichni stáli kolem nás, tak jsem to už nevydržela a začala se smát. Daniel, který se nad mnou nakláněl, se dohadoval s Justinem, kdo z nich mi dá dýchání z úst do úst. Nechtěla jsem nic riskovat. Nejlepší byl výraz Daniela a Justina, když viděli jak se směji. ,,No hoši, myslím že jsme vyhrály. Zase." řekla jsem vítězně a vyběhla za holkami. 

,,Tak to ne!" bránil se Justin. 

,,Jo! Přesně teď skončil dnešní naschválovej den! A vy nám celý týden sloužíte!" 

***

Dneska je pondělí a je to poslední školní týden v tomto roce. Justin byl na mě celý víkend naštvaný a nemluvil se mnou. Zase Danny mluvil nějak moc.  Prý bych mohla být herečka. ,,Jak ti je?" zeptal se mě táta. Vypadal dost ustaraně, ale já se mu nedivím. Jenže nechci, aby měl kvůli mě nějaké zbytečné starosti. ,,Je mi dobře," řekla jsem a usmála se. 

,,Justine pojď a vezmi mi věci!" zakřičela jsem. Justin mě poměrně hodně zabíjí pohledem. Jeli jsme autem a poslouchali písně, aby mezi námi nebylo trapné ticho. Napsala jsem sms Danielovi, ať mi přinese kávu do školy. 

Povídala jsem si s Vic, Tylerem a Justinem na chodbě, když se objevil Danny. ,,Zo, tady máš tu kávu. Jo a lidi, tohle je můj kámoš, který se tady přistěhoval. Známe se z dřívějška. Sebastiane tohle je Tyler, Victoire, Justin a Zoey." řekl. Dívala jsem se na Sebastiana. Trochu mi připomínal Daniela. 

,,Nejsi ta Zoey Easterová? Kapitánka nejlepšího volleyballového týmu široko daleko?" zeptal se. Trochu mě to zaskočilo. Je pravda, že s námi byl rozhovor v televizi, ale nevěděla jsem, že ho někdo vážně sledoval. Začala jsem se smát.

,,V celé své kráse. Zoey. Těší mě." odpověděla jsem se smíchem. Zprvu vypadal trochu zaskočeně, ale pak se taky začal smát. 

,,Kluci, navrhuju nákupy dneska. S celým volleyballovým týmem." navrhla Vic. Já souhlasila a klukům nezbývalo nic jiného než souhlasit.

,,Chceš jít s námi? Ale upozorňuju tě, prohráli jsme v naschválovém dni, takže jim až do pátku děláme sluhy." zeptal se Justin Sebastiana. ,,Jak jako do pátku? Do neděle!" sykla jsem. Všichni se začali smát. Sebastian souhlasil. 

,,Lidi já asi nepůjdu. Musím pomáhat mámě." snažil  se z toho vymluvit Tyler. ,,Non non non!" křikla francouzsky Vic. Tyler se na ni usmál a začal ji líbat. ,,No táák, nechte toho." řekl Justin. Hned na to za ním přišla Amber a taky se začali líbat. Kdy spolu vlastně stihli začít chodit?

,,No nic, já na to nemám, čau." řekla jsem a začala se smát. ,,Počkej půjdeme s tebou." řekl Sebastian.  Zastavila jsem se a trochu se mi zamotalo v hlavě.  Nadechla jsem se a vše bylo znova v pořádku. ,,Myslel jsem, že ty a Justin..," začal Sebastian. ,,Nevlastní sourozenci." řeknu s úsměvem. ,,Nemám přítele." dodám. Podívala jsem se na Daniela a ten mi vrátil omluvný pohled. 

***

,,Ne Victoire! Do toho obchodu už fakt nejdeme!" řekl Tyler Vic. Ona jen po něm hodila vražedný pohled a nakráčela do toho obchodu. Tyler šel hned za ní. 

,,Jsi v pohodě?" zeptal se mě Justin. Kývla jsem, že ano, ale musela jsem se na chvíli posadit. ,,Ono to vypadá, že Vic Tylera vůbec nemá ráda, ale ona ho vážně miluje. A mám pocit, že mu srazila ego. A ona je pro Tylera bohyně." řekla jsem, když jsem pozorovala Vic a Tylera v jednom z nejdražších obchodů. Justin odešel za Amber a já zůstala sama na lavičce se Sebastianem. Daniel se tady ani neukázal. Jak jinak.

,,Proč nenakupuješ?" zeptal se mě. Teď jsem si ho mohla prohlédnout z blízka.  Má tmavě hnědé skoro až černé vlasy. Poměrně upravené obočí, lépe než to moje, a nádherné rezedově až bledozelené oči. ,,Já vlastně nerada nakupuju. Objednám si to na internetu a jsem ráda, že jsem ráda." uchechtla jsem se.

,,Nenapadlo by mě, že jsi nevlastní sestra od Justina. Vážně jste mi připomínali spíše pár. Sice na začátku jsem si myslel, že máš něco s Dannym, když ti nesl tu kávu, ale pak jsem to pochopil. Nechápu, proč nemáš přítele." řekl, aby zamluvil to trapné ticho. Byl poměrně v rozpacích. 

,,Tak já nikoho nechci momentálně. A nemusíš se mě ptát na takové formality - neformality. Se mnou se dá bavit o všem. Jinak, zajímalo by mě, jak ti říkat jinak než Sebastian." odpověděla jsem s klidem v duši. Sebastian byl z toho poměrně zaskočený. ,,Seba, Seb. Nějak takhle mi říkali," odpověděl a začal se u toho smát. 

Porozhlédla jsem se kolem, abych se ujistila kde kdo je. Místo toho jsem objevila někoho, koho jsem vážně objevit nechtěla. ,,Sakra." špitla jsem a snažila se schovat. 

,,Co to děláš?" zeptal se mě vyděšeně Sebastian. Ukázala jsem na kluka sedícího kousek od nás. ,,Ex?" zeptal se. Přikývla jsem. ,,Neschovávej se, vstaň a ukaž o co přišel. Běž a projdi kolem něj. Zajdi si do starbucksu a vrať se hezky kolem něj." dořekl. 

Ku podivu jsem vážně stala, prohrábla si vlasy a odešla pro kávu do starbucksu. Prošla jsem kolem Harryho jako největší královna. ,,Zoey? Jsi to ty?" oslovil mě. Mluvit jsem s ním nechtěla.  ,,Harry! Co tady děláš?" řekla jsem s falešným úsměvem. Chvíli jsme si povídali a já posílala záchranné pohledy k Sebastianovi. ,,Vypadáš úžasně! Nechceš se někdy zase sejít a zavzpomínat?" řekl velice nadšeně. 

,,Zlato, volala mi Gina, že už se těší. Znáš to, osmileté sestry. Omlouvám se, že ruším, ale musíme jít." přišel v poslední chvíli Seb. V tomto okamžiku mi spadl kámen ze srdce. ,,Lásko, tohle je Harry, můj ex - přítel. Harry tohle je Sebastian, můj přítel." řekla jsem. Rozloučili jsme se a já byla ráda, že mě Seb zachránil. 

,,Viděla jsi jeho výraz?" smál se Seb. Bylo to vážně vtipné. V tu chvíli mě vážně zachránil, protože o nějakou trapnou schůzku, ze které bych se pořád vymlouvala, jsem fakt nestála. 

,,Děkuju. Díky, díky díky!" řekla jsem a objala ho.



My step - brother's friend. Kde žijí příběhy. Začni objevovat