Když nám skončil trénink, tak jsem šla do jedné kavárny s Cyrusem. Moc mi o sobě nic neřekl. Dlouho jsem tam s ním nepobyla. Musela jsem domů.
Po příchodu domů jsem sebou unaveně plácla o postel. Chtěla jsem se na chvíli prospat, ale Justin mi v tom zabránil, když přišel ke mně do pokoje. Zavřel dveře.
,,Myslel jsem si, že jsi to pochopila." začal normálním hlasem. V očích však byla zlost.
,,Co jsem měla pochopit?" zeptala jsem se. S Danielem jsem nebyla, takže nemám nejmenší tušení, co tím myslí.
,,Cyrus. Prostě se s ním a ani s Danielem stýkat nebudeš! Nechápu, co na tom nechápeš!" začal křičet. Takového ho ještě neznám.
,,Vypadni z mého pokoje!" křiknu. Do pokoje vletí Annie a smutně se na nás kouká. Vadí jí, že se hádáme.
***
Včera se po hádce s Justinem už nic nestalo. Šla jsem spát, pak jsem se vzbudila a šla zase spát. Probudil mě až budík dneska ráno. Rychle jsem se přichystala do školy a oblékla. Vzala jsem si černé džíny, šedý svetr a dioptrické brýle. Nenosím je nějak moc, ale měla bych.
Když jsem přijela ke škole, čekala na mě už Vic. Šly jsme ke skříňce a poté do třídy. Naše cesta vedla kolem Daniela. Díval se na mě, ale já se snažila být nedosažitelná.
Po první hodině jsme šly do spodního patra. Na chodbě stál hodně velký hlouček lidí, tak jsme se šly podívat, co se děje. Prali se tam dva kluci. Myslím, že můj bůh má zvláštní smysl pro humor, protože se tam pral Justin se Cyrusem. Victoire se na ně dívala vražedným pohledem. Byla jsem v šoku. „Justine, co to děláš sakra?" zakřičela jsem. Neslyšel mě, měl dost práce ve řvaní na Cyruse. „Nech Zoey žít! Není to holka, se kterou by jsi měl spát!" zakřičel. Málem mě trefilo. Chtěla jsem zakřičet, ale Vic se do toho vložila. „Laisse ça, Cyrus! Vous n'avez pas la moindre idée de ce qui se passe si vous lui faites quelque chose!" zařvala. (překlad: Nech toho, Cyrusi! Nemáš ani tušení, co se stane, když mu něco uděláš!, vsuvka autora - omlouvám se, jestli to je špatně, ale neumím francouzsky :D )
V tu chvíli se Cyrus odtáhl od Justina, podíval se na mě, pak na Vic a odešel. Victoire se za ním rozeběhla. Chtěla jsem jít za Justinem, ale zmizel. Nějak jsem nepochopila, co se tady stalo. S Cyrusem jsem byla jen v kavárně a to chvíli. Začalo mi bít srdce a to hodně rychle. Cítila jsem tu bolest, co mi srdce sevřela a náhle přešla do hlavy. Viděla jsem jen podlahu.. poté nic víc.
***
Probudila jsem se na školní ošetřovně. Tu místnost poznávám, ale nepoznávám osobu, která se rýsuje u mě. ,,Danieli." zašeptala jsem. Hlava mi celá brněla, měla jsem pocit, že mi praskne. Daniel se na mě otočil a usmál se. Já se pomalu posadila.
,,No dobré ráno šípková princezno."
,,Odejdi." řekla jsem velmi klidným hlasem. Jeho výraz na tváři celý klesl.
,,Nechceš, abych odešel." zašeptal. Zasmál se u toho. Měla jsem v sobě vztek, nejraději bych mu vrazila. Udělám to nebo ne?
Vstala jsem z postele a nadechla jsem se. Každý, kdo mě zná, tak už ví, co může ode mně předpokládat. Facku. Napřáhla jsem ruku a s klidem v duší jsem mu ji vrazila. Usmála jsem se na něj a sledovala jeho rekci.
Nečekal to, nikdy si nemyslel, že někdo jako já by mu byl schopný vrazit. Je to tím, že mě nezná. Nezná mou osobnost ani nic. Podíval se na mě a přiblížil se o krok. Poté spojil naše rty. Líbilo se mi to? Ne. Nevím. Všechny pocity, které se ve mě začaly hromadit.. Nevím, zda ho mám ráda. Žárlila jsem na Gracie? Proč to udělal? Odtrhla jsem se od něj.
,,Co Gracie?" zeptala jsem se.
,,Proč jsi mi dala facku?" odpověděl. Nesnáším, když mi někdo odpoví na mou otázku otázkou. Je to egoistické.
,,Neodpovídej na mou otázku otázkou." řeknu se silnou vůlí. Daniel se ke mně nakloní a zašeptá: ,,Přece a by jsi žárlila.". Přejel mi mráz po zádech. Jak může být někdo tak bezcitný? Vyspat se s holkou a pak ji prostě odkopnout. Dobře, já jsem taky bezcitná, ale neudělala bych takhle hnusnou věc. Neměla jsem už náladu na to, abych tady s ním byla. Musela jsem domů.
Když jsem přišla domů, tak se mě táta vyptával. Měla jsem sto chutí zalézt pod peřinu a umřít tam v klidu. Ale přípravy na ples nepočkají, a aby toho nebylo málo, tak mi zavolala Vic.
,,Myslím si, že mi musíš něco vysvětlit." řekla jsem bez pozdravu. Victoire si povzdychla a pustila se do vypravování. Poslouchala jsem každé její slovo. ,,Počkej.. Cyrus je tvůj bratr?!" vypálila jsem. Nejsou si vůbec podobní. Poté mi vysvětlila, že si dneska obarvil vlasy na blond a vůbec nechápala, co se to stalo mezi nim a Justinem. Poslala mi i tuto fotografii:
Zakoukala jsem se z okna a viděla Justina, jak sedí na louce, která je kousek do kopce od našeho domu. Rozloučila jsem se s Vic a běžela tam. Sedla jsem si vedle něj a chvíli mezi námi bylo ticho. ,,Justine, co to mělo dneska znamenat?" zeptala jsem se klidným hlasem. Vždy se snažím být klidná.
,,Nechci to řešit." odbyl mě. Začaly se ve mě shromažďovat argumenty.
,,Justine.."
----
Takže doufám, že jste 1. školní den přežili. Já jsem celkem naštvaná na nový školní řád. Hezky jsem si naplánovala, jak budu psát části v hodinách a oni zavedou, že v celém areálu školy jsou mobily zakázány. Děkuji pěkně. Můžu psát i na papír, ale pak je tam ta možnost, že bych to nemusela po sobě přečíst. No, budu si teda konečně muset koupit apple watch no.. :D Hodně štěstí ve škole!
Btw. Na fotografii nahoře je Justin :)
- Adri
ČTEŠ
My step - brother's friend.
RomanceA je to tady. Můj táta se znovu žení. Znamená to pro mě, že budu mít staršího nevlastního bráchu a mladší nevlastní sestru. Ale, co všechno se změní, když k němu budou chodit jeho kamarádi? Konkrétně ten jeden? A taky, co vše se změní, když mi zjist...