Part - 6.

110 6 0
                                    

Ráno mě vzbudil můj táta, který mi se zástěrou obvázanou kolem pasu, vstoupil do pokoje. Měla jsem chuť začít vraždit. Probudil mě totiž z mého snu, ve kterém mi Dexter a Leo přivezli pravou ruskou nefalšovanou vodku a ruskou beranici. Byla jsem tak šťastná. ,,Miláčku, musíš ochutnat moje masové kulky. Ještě to není ono, ale myslím, že se mi i povedly." s nechutí jsem si dala divně vypadající, údajně masovou kouli do pusy. Na mém jazyku se rozprostřely různé chutě. Nejvíc se asi podobaly citronu s chilli papričkou na mozzarelle. Nahodím falešný úsměv a řeknu: ,,Tati, není to nejhorší, ale ještě by to chtělo zapracovat. Příště určitě budou dokonalý," táta jen nahlas vydechne. Možná čekal, že ho pochválím fakt hodně, ale já jsem upřímná a už tohle mi dalo zabrat. ,,A vůbec kolik je hodin?" přeruším ticho v místnosti nevinnou otázkou. 

,,Je něco po čtvrt na deset."

,,Sakra!" řeknu a vypálím z postele, tak rychle, že by ani Usain Bolt neměl proti mě šanci. 

Obleču si na sebe první dvě možné věci co vidím. Noahovu mikinu a černé puma kraťasy.  Na hlavě jsem si vytvořila nějakou věc, která spíš připomínala ptačí hnízdo než drdol. Umyla zuby a vletěla do auta jako raketa. Letiště je 45 minut od mého baráku a moje jízda zahrnovala i ranní kafe ve starbucksu. 

Když jsem přijela před hlavní vstup na letiště, tak tam kluci ještě nebyli. Pořád jsem mohla být s nimi za dobro, že jsem byla na letišti včas. Chtěla jsem si připravit nějaké trapné přivítání, ale neměla jsem moc času. Takže když jsem je viděla zakřičela jsem: ,,здравствуйте," jejich obličeje stály za to. Koukali na mě, jak rohlík z tašky. 

,,Ale, ale.. Co to máš na sobě Zoey?!" zakřičí Leo. Pozoruji, jak jejich oči sklouzávají na mou mikinu. Nad otázkou protočím oči, ale pak se zasměji. Dexter mi natáhne na hlavu beranici. Pravou Ruskou beranici. A do ruky mi dá ruskou vodku. Vyjekla jsem radostí. 

Celou cestu autem mi vyprávěli o jejich zážitcích, o Leových blbých nápadech a o tom, jak se nějakej gay snažil sbalit Dextera. Smáli jsme se a já si uvědomila, jak moc mi na nich záleží. Zajeli jsme na jídlo a pak jsem je vyhodila u jejich domů. Dnes je ten den, kdy lidi chodí na 'pouť' spíš pít. Ani já nejsem výjimka.  Proto jsme se ještě chvíli dohadovali.

Když přijedu domů, tak mi táta nařídí, ať jdu vzbudit Justina. Ano, ono je půl 2 a on ještě spí. Otevřu dveře jeho pokoje, ale není tam sám. Spí s Noahem v objetí. Je to tak vtipné, až se začnu smát. A to je probudí.

,,Vstávejte hrdličky!" zařvu  a začnu vytahovat rolety. Justin mi věnuje pohled chladného vraha a Noah si ještě neuvědomil, že spí v objetí s Justinem.

,,Kurva, co to?!" vyjekne, když mu to dojde. Oba mají kruhy pod očima a jdou cítit alkoholem. 

,,Dám Vám rady. První, vstaňte a běžte do sprchy. Druhá, oblečte se do něčeho voňavého. A třetí, dole máte jídlo." 

,,Kurva, já už nikdy nebudu pít!" zaříká Justin. Začnu se smát.

,,Ráda bych ti připomněla, že až dnes se pořádně pije." zvolám a odejdu. Za dveřmi slyším rachot a pád, poté silné nadávání. Noah vyjde ze dveří a usměje se. Nakloní se ke mě a mým tělem projede až moc hřejivý pocit. Mé srdce začne bušit asi o 300x bouchnutí v sekundě. 

,,Myslím, že máš něco, co je moje." zašeptá a rukou mi projede po mých zádech a dotkne se mého zadku. Skousne si rty a své rty přiblíží až moc blízko těm mým. Vezmu jeho ruku a zatáhnu ho ke mně do pokoje. Nevím, co mě to popadlo, ale Noah byl fakt pěkný. Byl sukničkář, ale za hřích by i stál. 

Stojíme v mém pokoji a já zamknu dveře. ,,Jestli tu mikinu chceš, tak si ji budeš muset vzít." řeknu potichu. Pod ní mám sice jen podprsenku, ale stejně bych si ji sundala. Noah se postaví a udělá krok ke mně. Usměje se. Já přeběhnu na druhou stranu mého pokoje. Chvíli, tak přebíháme, ale teď jsem nebyla dostatečně rychlá a on mě chytil za mé boky. Posadil mě na můj stůl a propojil naše rty. Chvíli jsme se líbali a mě projížděl hřejivý pocit po celém těle. Noah přejde od úst na krk a stáhne ze mně jeho mikinu. Uchechtne se a řekne: ,,Dobrý!". Praštím ho do čela. 

,,Tak to tě bude stát draze!" řekne a povalí se mnou na postel. Líbáme se a já z něj stáhnu tričko. Nestačím kulit oči na jeho břišáky. Noah pokračuje s líbáním níž a níž a já potichu zasténám. Stáhne ze mě kraťasy a silně mi stiskne zadek. Já mu rozepnu rozparek, ale kalhoty si sundá sám. Lehne si nade mě a vášnivě mě líbá. Mé tělo se cítí, jako kdybych byla v ráji. 

Tuhle chvilku přeruší Justin. ,,Zo?! Nevíš kde je Noah?" zavolá. Přiložím si ukazováček na rty a dotáhnu ho do koupelny. ,,Jo! Pustila jsem ho ke mně do sprchy , ať máte více času a nemusíte na sebe čekat!" s těmito slovy si natahuju i veškeré oblečení. Odemknu dveře a za nimi stojí Justin. Zašeptá: ,,Zoey, mám pokoj hned na proti tomu tvému, slyšel jsem vás. A raději si učeš vlasy než půjdeš dolů.". Cítím, jak mé tváře rudnou. Vážně nás slyšel? Ono ani nic nebylo.

,,Justine, nerada ti kazím radost, ale nedělali jsme to, co si myslíš, že jsme dělali." syknu po něm. 


My step - brother's friend. Kde žijí příběhy. Začni objevovat