4 .BÖLÜM Ve Bir Okul Klişesi

5.5K 234 11
                                    

Sabah kalktığımda saat 8.00 dı. Neeğğ diye bağırdım.Dünya tersine döndü herhalde. İlk defaa bu kadar erken kalktım. Offf yaa malımm.Burada saatler daha erken ...Aman ne çok iç sesimle uğraşıyorum.

Sinir oldum bari artık giyineyim okula gitme zamanı geldi. Okul formalarımı giydiğimde üzerinde MVKC KOLEJİ yazıyordu. Aslında okul paralı değildi. Ama güçleri olmayan kişiler gelmesin diye öyle tanıtılıyordu.

Parası olan kişiler de geri çeviriliyordu. Bunu bilmem çok uzun sürmedi.Çünkü müdüre hanımın odasında yazıyordu . Herhalde öğrencilere durumu anlatıyorlardı.

Giyindikten sonra sırt çantamı sonra elime de bir hamburger alıp çıktım.Yolda o hamburgeri nasıl yediysem iki dakikada bitti. Tabi insanların da bana ohasssssdfgh der gibi bakışlar atmasını kendim doğa üstü bakışlarımla da süsleyince kimse bana çatamadı.

Okulun kapısından girdiğimde "yine" herkesin benim etrafımda paparazilerin olduğunu hissettirmesi gayet hoş bir şeydi. Hatta bi inekimsii (ineğimsi) çocuğun ağzı açık kalmıştı. Ellimke çenesinin altından tutup yukarıya bastırdım. Ama güzel havaya girmiştim yhaaqwwq .

Müdüre Hanımın odasına gittiğimde bana ders kitaplarımı verdi. Sonra da kendi sınıfıma gittim.

Sınıfa girince artık o bakışları takmamaya başlamıştım. Çünkü artık alışmıştım. Gözlerimle boş yer aramaya çalıştım. Bir kızın yanı boştu. Hemen oraya gittim. İyi birine benziyordu.Belki de onla arkadaşlık kurabilirdim. Yanına oturduğumda adımı sordu. Ben de "Mira seninki ne" diye sordum. O da" Melori "dedi. Ben de benim de ilk adım Melodi dedim. İkimizde güldük.

İki oğlan bana bakıyordu. Ben de bu bakışlardan rahatsız olup Melori'ye dönüp kim bunlar dedim. Ama yani çook taştılarr.O da "Bunlar okulun en belalı iki çetesinin başkanı herkes onların dediği gibi harekeet etmek zorundayız. Galiba onları etkilemişsin" dedi. Ben de ona en kötü bakışlarımı attım o da omuz silkti. Sonra onlara dönüp bana bir bakın size ne yapçam bakışlarımı attım onlarda önlerine döndüler.

Yemek arasında derste bana bakan çocuklar kavga ediyorlardı. Bana bakıp o benim diye bağırıyorlardı. Sonra kız arkadaşları kavga etmeye başladı. Saç baş birbirlerine dalıyorlardı. Sonra onların kankaları kavga etmeye başladı. En sonunda bütün kızlar bana dönüp üzerime gelmeye başladılar. Mel (Melori) beni çekmeye çalıştı vampir güçleriyle ama onu yere serdiler. Güçlerimi nasıl kullanmam gerektiğini bilmiyordum. Birden çok sinirlendim ve güç patlaması yaşadım. Bütün herkes gözümün önünde yere savruldu acıdan geberiyorlardı.

Hemen Mel'i alıp ordan kaçtım. Olayları müdüre hanıma teker teker anlatınca bana hak verdi ve konuyla ilgileneceğini söyledi. Sonrada bugün ikiniz evinize erken gidebilirsiniz dedi biz de tamam dedik ve odadan çıktık. Melori'yi bana davet ettim ama gerçekten çok yorgun olduğunu ve eve gitmesi gerektiğini söyledi. Ben de peki öyleyse ama sonra bir gün söz ver geliceğine dedim o da söz dedi ve kendi evine doğru yürüdü ben arabamla gelmiştim o yüzden Mel 'e madem evime gelmiyorsun seni evine kadar ben bırakayım atla arabaya dedim ehliyetsizdim bu yüzden arabayı dikkatli kullanmam gerekiyordu.

Mel'i evine bıraktıktan sonra ben de arabayı kendi evime doğru sürdüm eve gittiğimde yemek yedim bir kurt kadar acıkmıştım sonra hemen kendime tost yapıy yedim bugün çok fazla güç harcamıştım. Uyumam gerekti güzellik uykusu yerine geçiceğini düşünmüştüm ama sabah uyanmışım :-D

**********************★********************★*********************★**

Sanırım ikinci bölümde bir hata olmuş kusura bakmayın bu benim ilk hikayem multimedya nasıl yapılıyor bilmiyorum. Vote ve yorumlarınızı bekliyorum.

Melez HayatımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin