17. Bölüm Doğum Günümm

3.9K 130 3
                                    

Herkes odasında giyiniyordu. Ben de giyindikten sonra kızların odasına gittim. Onlar da giyinmişlerdi makyaj yapıyorlardı. Ben de yanların gidip makyaj yapmaya başladım. Doğum günüm bizim evde olucaktı.  Daha kimse gelmemişti. Okuldaki herkes davetliydi. Birazdan pastalarım da gelirdi. 10 a yakın büyük pasta yaptırmıştım. E sonuçta 1 pasta kimin neyine ?

Zil çalmıştı açtığımda pastalar gelmişti kızları çağırdım beraber içeri pastaları taşıdık. Bi on dakika sonra falan Johnlar geldi. Bizim kızlarınkilerle. Ellerinde hediyeler vardı hediyeleri bize verdikten sonra içeri girdiler. Daha sonra kapıyı açık bırakıp ben de onları takip ettim. Yavaş yavaş içerisi dolmaya başlamıştı.

Müziği açıp oyun oynamaya başladık. Dans ediyorduk , kopuyorduk. Birbirleriyle takılanlar vardı. Oturanlar. Depresyona girenler vardı. Ama bişey demiyordum. Eee biz genciz dostumm!

Bir saat sonra pastamı kestik herkese pasta ikram ettik. Söylemeyi unuttum sanırım ben İzmir Türkiye de yaşadım. Yani Türkçem çok iyi FOREVER TURKEY  ! Herkes pastasını yedikten sonra hediyeleri verdi. John ikimizin fotoğrafı olan bir çerçeve yaptırmıştı. Aaayyy aşkiiiiş. Sonra herkes kendi kendine takılmaya başladı.

Bir şeyi hesaba katmamıştım !   Doğum günüme Mike da davetliydi. Etrafta korka korka dolaşıyordum. Çoğu arkadaşım yanlarından geçerken doğum günümü kutluyorlardı.

Sokak kapısını kapatayım diye çıkışa doğru gittiğimde biri benim ağzımı kapayıp kendine doğru çekti. Çok korkuyordum. Yani en güzel günümün bile içine edilmişti. Kimdi bilmiyordum. Gözlerimi açmak istiyordum ama açamıyordum. İstesem de yapamıyordum. Çünkü bana bi ilaç koklatıp bayıltmıştı.

     Mel'in Ağzından

Etrafta Mira yoktu. Belki John 'la yukarı çıkmıştır diye meraklanmadım. Ama John buradaydı. Mira yoktu. Biri kendi doğum gününü ekermiydi. Kesin birşey vardı. Yoksa Mira durduk yerde ortalıktan kaybolmazdı.Kimseye çaktırmadan Bella'nın yanına gittim. Durumu ona anlattım. O da aynı fikirdeydi. İkimiz beraber John'un yanına gittik. O kendi aleminde takılıyordu. Çevrede ne olup bittiğinden haberi yoktu. Ama o da fark etmişti. Hepimiz üst katlarda Mira 'yı aramaya başladık. Ama evin içinde yoktu. Kız sanki evin içinde yer yarılmış oraya düşmüştü. Üçümüz de çok sinirlenmiştik.

   

          Mira'nın Ağzından

Uyandığımda bir evdeydim.Daha sabah olmamıştı. Ama burası kimin eviydi ? Çok moralim bozuktu. Doğum günümün içine sıçan kimse onu sikecetim. Yaa biraz empati kurun doğum günüm bitti gitti resmenn yağğ .

Kapının ordan birinin sesi duyuldu. "Uyandın demek Mira Hanım" dedi. Ama bu bu bu Mike değildi. Buu uzaktan görünce çıkaramıyordum. Azıcık daha yaklaşınca ahanda buu "Ççççağrı ?"

"Evet benim canım hatırladın mı beni kankanın eski erkek arkadaşı" "Yaa evet biliyorum Gizeminkisin ama niye bana sarıyon bugün benim en güzel günümdü. "

Arkadaşın benim olmuyoo napsaydım. Ben de seninle tehdit ediyorum." "Ama bugün yapmak mı zorundaydın şöyle bişi yapak sen beni yarın al olmamı"dedim. O da "Ha olllu off saçmalamayı kes ve dediğimi yap."

" Yaa bak şimdi ben seni Gizeme ayarlarsam bırakacan mı?" "O yönden hiç düşünmemiştim." "Aahh canım liseyi bi de sayısal okuyon düşünme yeteneğini geliştiremedin mi vayy şerbetsiz."dedim.

" Ajhha yavv hehe çook komik." "Aynen var ya ben sen market olsan hep senden alış veriş ederim" "Neden ki o kadar mı kaliteliyim" "Hhaha güleyim barii hala anlayamadın mı çünkü toptan almak daha ucuz oluyomuş." "Bakk kızımm gebertirim seni " " Gel lan yiyiyosa gel hem atarlanma hemen ayarlamam bak kankişimii aa." "Offf tamam be kes. Hadi onun evine gidiyoz ama hele bi benden kaçmaya çalış ben seni napıyomm"dedi. İçimden söylemeseydin yapmazdım diye geçirdim.

Arabaya bindikten sonra düşünmeye başladım. Gizem bu çocukla çıkmış olmak için çıkıyodu.Anlaşılan çocuk baya sarmış. Ben şimdi bunu Gizem'in başına sararsam ondan kurtulamaz bi daha. En iyisi kaçmak nasıl olsa melezim ve vampir gücümü kullanabilirim.

O arabaya girince direk arabanın kilidini açıp arabadan fırladım. Tabiki benim ne yaptığımı anlayamadı. Anında kaçmayı başardım. Zaa ektimm seni şaşkınn.

**

Eve girmeyi başardığımda telaşlı bir şekilde salonda oturuyorlardı Johnlarla beraber. Beni görünce anında kızlar üzerime sıçradı. Beni kaçırdılar dedim. Onlarda onu anladık çook korktuk. Yaa Mira sen yok olsaydın biz ölürdük heralde diye boynuma kapandılar ama kızlar çok iyiydi yaa onları çook seviyordum.

Ama bir beladan mı sıyrıldım yoksa bie belamı üzerime aldım bilmiyordum. Hayat çok karışıktı. Bu olayı en yakın zamanda kızlara anlatmalıydım.

Evet arkadaşlar bölüm sonu. Artık benim de telefonum var s5 çok mutluyum ybleri artık oradal yazıcam . Multimedya Mira doğum günü elbisesi.

                          Goodbye Melezlerimm

Melez HayatımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin