Evet arkadaşlar biliyorum baya uzun süredir yeni bölüm gelmiyor ama siz de biliyorsunuz okullar başladı ve ben de bir özel okulda okuyorum bu yüzden olimpiyat sınavlarımız deneme sınavlarımız falan ders çalışmaktan hiç başımı kaldıramıyorum. Bu haftada yani pazartesi günü yazılılarımız başlıyor. Ayın 20sinde doğum günüm var ve sadece üç gün kaldı ben de kimse gelmez diye daha doğum günümü kutlamıyorum ailem beni takmıyo bile ben dışarıda kutlamak istiyorum ama ne olcak bilmiyom herşey kalbime oturuyo neyse çok konuştum ben bölümü yazayım.Bu arada Multimedya Mike. Bu bölümü okurken koyduğum şarkıyı da dinleminizi öneririm.
Eve gittiğimizede kızlara herşeyi anlattım. Onlarda ağızları açık bi şekilde izlediler. Ama bir şeyi billmiyorlardı. Üç gün sonra benim doğum günümdü. Kızlara söylemek istedim ama laf arada kaynadı.
Akşam hep beraber oturup televizyon izlerken ayın 20 sinde benim doğum günüm var dedim. Onlarda ohaa Mira niye daha önc söylemedin? Alışverişe giderdik dediler. Ben de eğer olmadı yarın okula gitmeyiz alışverışe çıkarız dedim ve kabul ettiler.
**
Ertesi gün erken kalktım ve sevgili müdürem Skret'ı aradım. Bahanemi söyledim ve tamam dedi. Ardından kızları kaldırdım. Ben yine yırtık kot pantalonlarımdan birini giydim. Üzerine de göbeği açık tişörtlerimden birini geçirdim saçımı salıp makyaj yaptım ve bileklik taktım. Kızlarda yırtık pantolon ve göbeği açık bir tişört giydiler onlarda makyaj yapıp bileklik taktıktan sonra yanımıza çantalarımızı da alıp çıktık.
Benim için kırmızı dantelli bir elbise aldık kızlarda önü kısa arkası uzun mavi ve pembe renk dantelli birer elbise aldılar. Sonra ben platform beyaz bir ayakkabı kızlarda kendi elbiseleri renginde nubuk ayakkabı aldılar. Üçümüz de siyah boyundan üç kolye aldık. Ohaa çok daşsş olmuştuk.