5.BÖLÜM Vampir Güçlerim

5.3K 226 6
                                    

Sınıfa gittiğımde herkes bana bakıyordu.Sanırım benden biraz fazla korkuyorlardı.Ama haklılardı ben eşsizdim.Hele o çete başkanları bana aralıksız ve göz kırpmadan bakıyorlardı.

Ben onların çetelerinin adlarını ve  kendi adlarını bilmiyordum. O yüzden Mel'e dönüp hem çetelerinin hem de kendilerinin adlarını sordum. Soldakinin adı Mike'mış çetesinin ismi de Yıldırım ' mış. Sağdakinin adı da John'muş çetesinin adı da Şimşek'miş.

Ben- Hımmm yani Yıldırım ve Şimşek birbirlerine. çook benzemiyor mu?

Mel- Evet aslında sadece Şimşek Çetesi vardı. Onun başkanı John'du. Mike başkan olamadı diye bunu gururuna yediremiyordu. John'nun sağ koluydu. Hep onun dediğini yapmak zorundaydı. Mike bir gün kendi Çetesini kurmaya yeltendi.

Eski çetesindeki bütün güçlü kişiler oradaydı.İlk o çeteden kız arkadaşını çıkardı. Sonra diğer okuldaki güçlü kişileri ama Şimşek Çetesine katılmaya cesaret edemeyen kişileri topladı. Artık ayrı bir çete vardı. Bence onların seni istemelerinin nedeni eğer seni  alırlarsa çetelerinin daha güçlü olabileceğine inanıyorlar. Anında da kendi kız arkadaşlarından ayrılıp senle çıkarlar. Ben Şimşek çetesindeyim. Mike bir ihanetçi ben senin yerinde olsam Şimşek Çetesinde olurdum. Çünkü Mike senin gücünü kullanmak istiyor. Ama John ilk görüşte aşka inanır ve sana bakışlarına bak.

Ben- Sen bunları nasıl biliyorsun. Yani beni isteme nedenlerini falan filan

Mel- Tatlım ben bir vampirim. Ayrıca düşunce okuyabilen bir vampirim. Bu sadece özel kişilerde olur. Sende de olacağına eminim.

Ben- Desene öğreneceğim çok şey var.

Dersteki öğretmen Müdüre Skret'tı. Sanırım bakışların hepsinin bende olduğunu anlamış olacak ki bana bakın diye bağırdı. Dersin sonuna doğru beni özel çalıştıracağını söyledi. Ben de tamam dedim. Geri kalan hiçbir derse girmedim. Müdüre Skret beni kendi çalıştırmaya başladı.

     Müdüre - İlk dersimiz güçlerini keşfetme. Söylediğine göre dün sinirlenince güç patlaması yaşamışsın.

  Ben -  Ya evet ama istemeden oldu. Ne yapacağımı bilemiyordum.

Müdüre- Anladım.Şimdi güçlerini kullanmayı öğreneceksin ve bir daha güç patlaması yaşamayacaksın. İlk olarak gözlerini kapat. Sonra zihnini boşalt. Dişlerinin uzadığını hisset.Gözlerinin daha keskin olduğunu hayal et daha hızlı koşabildiğini ve herkesten daha güçlü olduğunu hisset.Sonra gözlerini aç.

Müdüre Skret'ın dediklerini yaptıktan sonra garip hissediordum. Karnım çok açtı. Ama daha yeni yemek yemiştim. Sonra ellerim köpek dişlerime gitti uzun ve keskindi. Diğer dişlerim de güzel ve yapılıydı. Gözlerimle baktığımda herşeyi en ince ayrıntısına kadar görebiliyordum. Koşmaya çalıştim salisede karşıya gidip geliyordum. Masayı kaldırmayı denedim.Bir tüy kadar hafifti.

Müdüre - Artık vampir güçlerinin yarısını biliyorsun.

Ben - Arkadaşım Melori o düşunce okuyabiliyor. Sonra bir kız gördüm geleceği görebiliyor.Ya da kendini kalkan gibi koruyabiliniyor. vs.

Müdüre - Evet şimdi o onlara bakacaktık. Düşünce okumak için benim düşüncelerime odaklanmalısın. Ben birşey düşüneceğim. Sen de onu anlamaya çalışacaksın.

    Gözlerimi kapadım ve sadece Müdüre Skret'ın düşüncelerine  odaklandım. Ne düşündüğünü anladığım an güldüm çünkü Mike'ın nasıl pislik biri olduğunu düşünüyordu.Düşüncesini anladığımı gülmemden anladı herhalde aferim dedi.Sonra da çok çabuk öğreniyorsun dedi.

Müdüre -Geleceği görmek biraz duruma bağlıdır.Ona iyice odaklanman gerekecek. Şimdi benim birazdan ne yapacağımı hissetmen gerekecek.

   İyice odaklandım.İyice iyice. Sonra ne olduğunu anladığım an çığlık attım.

Ben - Gördüm. Buranın müdür yardımcısı bütün okulu yakacak eğer şimdi durdurmazsak bu okul külden başka bir şey olmayacaak.

Müdüre- Ne tamam gidiyoruz nerede gördün?

Ben- Laboratuarda

Müdüre- Tamam hadi.İkimizi koruyabilmen için kalkana ihtiyacın var. Kendin bir kallkansın ama ben değilim. Beni korumalısın. Zarar verebilir çünkü şok edici ışık gönderebilir ya da acı çektirebilir. Ama Sen daha o güçlerini daha öğrenmedin. Sadece kalkana ihtiyacımız var.Bana odaklan

  Müdüre Skret'e kalkanımdan göndermeye çalıştım.Olmadı bu sefer daha iyi odaklandım ve bu sefer oldu.Müdür yardımcısını okulu yakmaya çalışırken yakaladık. Ve okuldan kovuldu.

        Güçlerim işe yaramıştı :-)

Melez HayatımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin