20.Bölüm Buldum Galibaa!

2.4K 107 13
                                    

Arkadaşlar öncelikle ben size bahanemi söyledim benim bazı sebeplerim vardı araya sınavlar vardı sınavlar girdi ancak bugün bitti ki daha bu hafta içerisinde tekrar cambridge sınavına giricem. Sekizinci sınıflar bile benim kadar çalışmıyordur. Bölümlerimin kısa olmasının nedeni sizi çoook bekletmek istememem bu kadar yoğunluğun içinde bir çok şeyi yetiştirmeye çalışıyorum lütfen beni mazur görün. Ay ben çok mu uzattım ne neyse bölüme geçiyorum ben.

John yoktu. Ben ne yapacaktım şimdi? Biricik aşkım gitmişti. Ben onu nasıl bulacaktım? Hepsi ileriki zamanlarda beni bekliyordu. Of o pis şırfıntıya büyük bir ders vermek gerekiyodu. Ağzının payını verneliydim. Ama işin zoru onları nerde bulacaktım.

Hepimiz salona geçtik John'u kurtarmanın bir yolunu bulmalıydık yoksa bu iş böyle olmayacaktı. Birden Mel'inki araya girdi. "Ee sana okulda boşuna mı büyücü kız diyolar "dedi.

Birden düşündüm harbi niye bana öyle diyolar diye Sonra benim jeton düştü. Ben sadece erkeklerin jeton köşeli olur sanmıştım sjsjjsj. Off niye ben bişeyi bu kadar düşünüyom yaağğ

Birden başıma bir ağrı girdi. Küçük şırfıntı sevgilimi bu yere götürüyodu. Bizimkiler elime bi kalem ve masaya da bir kağıt koydular. Bişeyler karalamaya başladım.

Ağrı geçince kağıda baktım ki burası benim küçükken gittiğim bale kursumdu. Ama burası taaa Türkiye'deydi. Orda yaşadığım zaman gitmiştim. Ama oraya nasıl gidicektim? Vampir hızımla bile gitsen bi günümü alırdı. Off neden herşey çok karışıkk!

Arkadaşlar beni takip etmek istiyorsanız instagram hesabımdan bakabilirsiniz. Adım : gitaristtt_

Melez HayatımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin