18.Bölüm Davetsiz Misafir

2.8K 132 15
                                    

Sabah uyandığımda zil çaldı. Yaa yavaş gelin aga. Allahtan haftasonuydu kötü birşeyse uğraşma imkanı olurdu.

Kapıyı açtığımda karşımda Çağrı duruyordu. Onu görünce hemen kapıyı kapatayım dedim ama son anda ayağını koydu. Bana "Seni küçük şırfıntı ben sana kaçma demedimm mi dedi." Birden arkamdan John kimmiş küçük şırfıntı dedi. -John dün bizde kaldı-Helal benin sevgilime!

Çağrı yerin dibine girdi ve sonra "Affedersiniz ama siz kimsiniz"dedi. John'da "Bilmen gerekmiyo seni kız kaçıran şerefsiz pislikk" deyince ben birden şaşırdım çünkü kimse beni kaçıranın kim olduğunu bilmiyordu.

John"Yürü git şimdi sevgilimin evinden eğer bi daha gelirsen Çağrı seni hayatta yaşatmam"dedi. Çağrı anında kaçtı. Benim şaşkınlık iki katına çıkmıştı.

İçeri oturmaya geçtiğimizde John'a bunları nerden biliyosun "dedim. O da "Neyleri " dedi. Ahh sevgikim ahh bi de akıllınolcan sen emii dedim ama kendi içimde. Ona da "Onun adının Çağrı olduğunu ve beni onun kaçırdığını"dedim. Onda da jeton yeni düştü.

Konuşmaya şöyle başladı. "Küçüklügünden beri seni takip ettiğimi unutmamalısın. Ve ayrıca o dün seni bayıltırken gördüm ama kötü bişey yaptığını ummamıştım"dedi.Bu çocuk beni çok şaşırtıyo yağğ canım sevgilimm.

Birden göz göze geldik. Dudaklarımı bir kez daha yumuşacık öptükten sonra bıraktı. Allam sen benim sınırlarımı zorlama. Ya çok güzel buu!

Bana "Bakıp şunu bil ki ilerki zamanlarda duramayabilirim"dedi.

Çook romantiktiii

Melez HayatımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin