Eve girdikten sonra hemen kızlar odalarını seçtiler Mel ikinci kattaki misafir odasını seçti. O oda fazlasıyla genşti gerçi her oda öyleydi ama en güzel benim odamd- Tamam Gençler Taşlamayın
Bella' da üçüncü kattaki odayı seçti orasıda Mel' in ki kadar genişti. Sonra kıyafet odasında aynı dolaptan iki tane daha söyledim.Saat beşe kadar eve geldi. Onları da yerleştirdikten sonra kızların kıyafetlerini üzerine astık ama kızların çok kıyafeti yoktu. Bu yüzden bu buluşmadan sonra alışverişe çıkmalıydık.
★★
Kızlarla beraber buluşma için kıyafet seçerken siyah kısa mini dantelli bi elbise siyah bileklikler ve küpesiyah deri bir eldiven ve siyah topuklu bir ayakkabı ve saçlarımı salıp aralarına siyah takma saç taktım siyah çantamı da kızlar hazırladı sonra siyah koyu bir makyaj yaptıktan sonra kızlarla beraber fotoğraf çekildik.
Kızlara da "Hadi kaldırın küçük poponuzuu boş durmayın ve sevgililerini arayıp onlarla buluşmaya gidin ve benim kıyafet dolabımdan giyinip dışarıda gezmeye gidin artık sonuçta evde oturmaktan totonuz köşe kırlenti gibi oldu "dedim. Kızlar sonra hemen telefonlarını ellerine aldılar.O arada da zil çaldı zaten. Kızlara yerinizden kalkmyın ben giderim dedim ve anahtarımı alıp çıktım.
Rüzgar arabasına yaslanmış beni bekliyordu. Bana meraba deyince ben de ona merhaba dedim. Daha sonra elimi tutup beni arabanın diğer kapısına götürdü. Sonra kapıyı açıp elimi de bırakmadan arabaya binmemi bekledi kapıyı kapatıp kendi tarafına geçti arabayı çalıştırırken gözlerini benden alamıyordu.Yani fena çocuk değildi. Gideri vardı. Ama John Rüzgar'a bin basar onu kendi rüzgarında bırakır Rüzgar hiç bişi yapamaz.
Restoranta geldiğimizde sandalyemi açtı ben de oturdum. Sandalyemi ittirip kendi sandalyesine oturdu.Hiç konuşmadım. O da artık dayanamayıp aa burası çok güzelmiş dedi. Ben de aa evett buraya sen getirdin zaten biliyor olman gerekir diyecektim ama sonra aaa evet dedim. Sonra garson geldi. Ne istersiniz dedi. Ben bir et sote bi kola ve bir tabak salatalık söyledim o da pirzola et söyledi yanında da şarap aldı.Onun yanıbda benin kola söylemem biraz rüküş durdu ama ne yapayım anti içki !!!
Yemeği yerken "ee eğitimin için gelmiştin ne oldu başladın mı" dedi. Ayy bu ne biçim bi soru yaa bunalıma girecemm şurda çıkıuoruz geliyo bana okul soruyo yağğ!!! E ben de ne diyiyim. Çocuğu kırmamak için "evet başladım. Sen de eğitim için gelmiştin. Başladın mı dedim". O da "Evet" dedi.
Sonra " Farkındayım şuan çok saçma sorular soruyorum.ama sana bişey sormam gerek..... Benim sevgilim olur musun? " dedi. İlk başta ağzı açık baktım. Sonra ıı yaparak boğazımı temizledim. Sonra "Iımm ımm nerden çıktı şimdi bu". dedim. O da "Bilmiyorum sana aşığım. Seni uçakta gördüğümden beri seviyorum. Ne bileyim ilk görüşte aşk buna deniyor" dedi. Ben de " Immm kalkalım mı" dedim.O da "Olur" dedi.
Arabaya bindiğimizde hiç konuşmadık. Benim evin önüne gelince bekledi ve kapıyı kilitledi. Ay bu çocuk hastamıydı yaa şizofrenn mazoşistt!! Sonra bana döndü ve " Bak Mira ben seni seviyorum ve sevmekten vazgeçmiycem. Ama sen beni sevmiyorsan ayrı konu. Bak seni şuan öpmeden salmayacağım. Ya beni öpüceksin ya da sonsuza kadar benimle kalacaksın "dedi. " Bak başın derde girsin istemiyorum. Ya şuan bana kapıyı açarsın yada zor yolla açmaya çalışıcam". dedim. E tabi olumm ben kendimi satar mıyım hemen işin sonu nereye gidicek belli değil.Yani şurda meleziz yani bu normal insanın elinden kurtulmak için dövüşürüm.Yani doğrusunu söylemek gerekirse çocuğu sadece beğenmiştim. Bu kadar değil yani. Evet iç sesimi bi kenara atıyore ve çocuğu dinliyore " Hadi göster bakalım zor yollarını gerçi ben kolay yolu seçmek isterdim ama senden bir ateşli öpücük almak bu kadar mı zor. " Bak olum sizin orda ne yapıyolar bilmiyorum ama bizim oradaki buradaki kendini satan kızlara benzemez. Evet güzeliz ama her güzel kendini satçak diye bi kaide yok o yüzden aç şu kapıyı yoksa ben açıcam." Bu sefer içimden düşündüklerimi dışarı yansıtmıştım." Hadi ya aç bakalım l". dedi. Ben de cadı güçlerimi kullanarak tek hamlede kapıyı açtım ve çıktım. Rüzgar 'a da benden uzak dur gardaş dedim ve çıktım. İçimdeki Hüsnü dışarı çıkmıştı...
........*********+++++++-------&&&&&&&€€€€€&%%%%####
Evet bu bölümümüzün sonuna da geldik. Görüldüğü gibi konular ilerlemeye başladı. Daha hikaye yeni başladı. O yüzren takipte kalın Melezlerim ;-)