Okula gittiğimizde kimse yoktu. Kızlarla üçümüz beraber şaşırıp birbirikize baktık. Önümüzü döndüğümüzde ilerlemeye başladım.Arkamı dönüp baktığımda kızlar da yoktu.
Korkmaya başlamıştım bu yüzden sırama yavaş yavaş ilerliyordum. John da yoktu yaagggg. Hangi cehenneme girdiniz yaağğ diye söyleniyordum. Bi anda telefonum çalmıştı. Merakla baktım. Arayan gizli numaraydı.
Sesini tanımadığım bi kız bana alo dedi. Ben de alo dedim. "Kimsiniz " dediğimde bu soruya cevap vermeme gerek yok"dedi. Neden arıyorsunuz? dedim. Kız da intikam almak için olabilir mi? Dedi ben de ne intikamı diye sorduğumda John'u seviyor olmanın intikamı dedi
"N ____ Ne neden yani neden John'u sevdiğim için intikam alıyorsun iyi misin sen benim ne suçum var ? Sen kimsin gerizekalı?" dedim.
"Kim olduğumu bilmene gerek yok bilmen gereken tek şey ben John'un platonik aşığıyım onu seven herkesin ölüm haberi gazetelerde yayımlandı. Ya John'umdan uzak durursun ya da bir haftaya kalmaz sen de gazetelerde çıkmaya başlarsın. Ayağını denk al." dedi.
" Hah öylemi canım sen bence çok yanlış düşünüyorsun. Sen benim kim olduğumu biliyon mu beyinsiz. Ailen heralde senin ilk banyonu imamın abdest aldığı yerde yaptırmış. Sümüklü sümüklü. Bu yüzden bayan ukela sen ayağını denk al . Hem benim aşkım senin nerden John'un oluyoo hoopp." dedim.
"Asıl sana sormak lazım o senin nereden aşkın oluyyooo?"
"Söyleyim mi küçük hnm Artık neren küçük kaldıysa kartlamış insann. O benim küçüklüğümden beri aşkım sen karışma hem böyle mahalle karısı gibi konuşup birbirimize yiceğimize gel sıkıyosa benle yüzleş!!" dedim.
O da "Saat üçte sizin spor salonunda "dedi. Hem o laflarını alır senin bi yerine koyarım yemin ediyorum oturamazsın!" Dedi.
"Hadi gel sıkıyosa koy göreyim seni! Bakalım o lafları kim kime koyuyoo''. dedim ve telefonu kapattım.
Ama herkes nereye gitmişti ben şimdi ne yapacaktım. Offf neden herşey beni buluyooo. Uyuyayım bari dedim ve sıraya yattım.
Uyandığımda saat 02.55'ti. Savaş 3'teydi. Yani tam tamına beş dakikam kalmıştı. Bu da benim için çok uzuun bi süreydi. Tuvalete gidip makyajımı tazeledim. Yanaklarıma da siyah iki çizikler attıktan sonra bir obey şapkası taktım ve artık hazırdım. Ve bu sadece 2 dakika sürdü.
Spor salonun 3'te gitmiştim. O da beni bekliyordu. Kız esmer uzun saçlı ve siyah gözlü bi kızdı. Ve sanırım adı Alexina çok sade bi isim çok güzel bi kız da değil ayrıca.
"Aa tatlımm çok erken geldinnn"dedi. Neyi ima ettiğini anladığım için ben de ona imalı bi şekilde ;
"Biliyorumm çok dakikimdir canım senin olamadığın gibi." dedim.
"Hayy kendine beğenmişe bak ."dedi
"Ayy tatlım ben en azından kendimi beğenebiliyorum. Sen deki nasıl bi fakirlikse o da yok "dedim.
"Beni kızdırmaya başlıyosun küçük kız"dedi bana. Benim de ona dediğim gibi
" Birden öğretmen havasına girdimm. Tatlıımm benden bişey öğrenen ne kadarr hooşş. "Dedim. Her zamanki gibi birini yerin dibine sokmayı başarabilmistimm zaaa xDD.
Kız birden üzerime koşmaya başladı. Güçleri yoktu. Bu işte benim için bebek işi olucaktı.
Kız tam zıplayıp üzerime çıkacaktı kı onu yakalayıp ters çevirdim. Alexina cebinden silah çıkartıp bana doğrulttu ben de gözlerimle silahı yere fırlattım. Ben kızın üzerine çıkıp yere yatırdığımda ona "Bi daha beni ya da her hangi bi kızı öldürmekle tehdit edersen senin sonun ölüm olur". Dedim. Sonra Alexina benden kurtulduğu gibi kaçarak kapıya doğru koştu. Son olarak giderken işimiz daha bitmedi "dedi. Ay benim de bi yerimdeydi sankii :-P
Bütün öğrenciler okuldan çıkmaya başlamıştı okul bitmişti. Ben de kızları alıp eve gittim.
Evet arkiler yeni bölüm geldi. İyi okumalar. Ayrıca bayramınızda kutlu olsun ! Alexina 'yı Ashley Grenne olarak ayarladım. Belki de ilerki bölümler de onunla ilgili konular geçebilir. Ben bölümleri aklıma geldikçe yazıyorum öyle kesin bir konu yok. Bu yüzden bekliyorsunuz biliyorum. Ama her gelen bölümü güzel ayarlamaya çalışıyorum. Görüşüz Melezlerimm...