22. Bölüm XX

3K 112 5
                                    

Uçağa binmiştik ama daha izmiree gidecektik. Ordan da bale kursunaa. Yolda giderken plan yapmaya başladık. Binayı baştan itibaren saracaktık. Sonuçta hepimiz ölümsüzdük ve bir ölümlüye karşı savaşacaktık.

Bina 4 girişliydi. Biz beş kişiydik. İlk girişe Meli ikinci girişe Melin sevgilisini üçüncü girişe Bella yı dördüncü girişe de Bellanın sevgilisini koyucaktık. Ben de zaten içerde savaşacaktım. Durum çok kötü olduğunda bizimkiler içeri gelicekti.

Uçakta hostesler gelip menümüzü aldı. Yemek yedik. Ben ekmek arası köfte söylemiştim. Diğer dördü waffle söyledi. Ama elbette ücretsizdi. E bi de paralı olsaydıı ssjssj.

Yemeğimizi bitirdikten sonra ben hala Johnu düşünüyordum. Off moralim çok bozuktu. Bu yüzden uyumuşum.

Rüyamda yine küçüklüğüme dönmüştüm. En kenarda sessiz bi çocuk oturuyordu. Okulda. Johna benziyordu. Ama o da çok çirkindi. Tıpkı benim gibi. Dayanamadım ve yanına gidip yanına oturdum. Bana baktı ve sonra kafasını çevirdi. Kalp atışlarını duyabiliyordum. Çok hızlı atıyordu.

Of birazdan çocuk kalp krizinden ölücektiii. Gözlüklerinin altında su mavisi gözleri çok güzel görünüyordu. Hele dudakları benden bile kalındı.Ona eğildim ve "seni seviyorum" dedim. John bana baktı ve gerçekten mi dedi. Ben de evet hem de sırılsıklam dedim. Sonra da yanağından öptüm. Ayy çook tatlıydık.

Sonra o da ben de seni dedi ve dudağımdan öptü. Bu sefer ben şaşırmıştım.Sonra çıkmaya başlamıştık.

Ama birden Alexina Johnu çekti ve "oo benimm" dedi. Alexina siyah saçlıydı. Koyu kahve gözleri vardı. Boyu benden kısaydı. Ama ne diş teli takıyordu ne de gözlük. Birden Alexina yı hatırladım. Alexina sınıfın güzel kızıydı. Bana durmadan eziyet ederdi. Onların ortamında bulunmazdım. Çünkü benle heo dalga geçerlerdi. Ve o da Johnu seviyorduu. Alexina dan nefrett ediyordumm.

Ama sonra beni Mel gelip uyandırdı. "Mira geldik "dedi. Ben de artık Alexina dan öcümü almak istiyordum.

***

Pusumuzu kurduk. Ben de bale kursunun içine girdim. Böyle ceddin deden tarzında içeri girmiştim. Bi erkek değildim. John kenardaydı. Ağzı bantlıydı. Bana bişey söylemeye çalışıyordu. Arkama döndüm baktım ki bişey benim üzerime doğru atlıyor. Şaşkınlıktan hiçbi şey yapamadım.

Ama birden kızın suratına bi tane yumruk indirdim.

Yere savruldu. Üzerime doğru koşmaya başladı. Onu bacaklarından tutup iki ters takla attırdım. Sonradan içeri Mel koştu ve Johnun bağlı ellerini açtı. John da ağzındaki bandı çıkardı.

Alexina yı tek bacağından tutup camların oraya attım. Ayna kırıldı. Kızın orası burası kanıyordu. Kabul ediyorum çok sert davrandım ama bunu o hak ediyordu.

Birden ağlamaya başladı. Benim suratıma baktı. "Ben sadece küçüklüğümden beri Johnu istemiştim. Ama görünüşe bakılırsa o seni istiyor " dedi. Sonradan "özür dilerim şuana kadar yaptığım herşey için "dedi. Ve elini uzattı. Ben de acıdım ve onun elini tuttum.

Birden beni yere yatırdı. Kırılan cam parçalarından almış ve benim boğazıma doğru tutuyordu. Bana "Johnumu elimden almaya çalışıyordun demi küçük çirkin. Hayatın boyunca benden çirkin olarak kalacaksın" dedi ve boynumu kesti. Ama benim boynum saniyeler içinde iyileşmişti.

O şaşırıken onu yere ben yatırdım. Ve üzerine çıktım. Ve "Sen öyle san ölümlü kız" dedim. Sonra da ona büyü yaptım. Bize bir daha bulaşamayacaktı.

Sonradan Johna koştum. Ve sarıldım. Kulağına "Seni seviyorum" dedim. O da ben de seni dedi. Sonra diğerleri geldi ve onlarda Johna sarıldı. 

Sonradan uçağa bindik . Londra ya geri dönüyorduk. Yorgunluktan Johnla birbirimize yaslanarak uyuduk.

Londraya geldiğimizde ben John da kaldım. Kızlar benim evdelerdi. Yorgun olduğumuz için John beni kendi odasında yatırdı . O da salonda koltukta uyudu.

Şuan uyuyorduk.

Evet sevgili melezler bölüm sonuu.

Melez HayatımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin