24. Bölüm AH JOHN AHH

2.5K 95 12
                                    

Mira'nın ağzından ;

Eve girdim. Kızlar koltukta yatmış televizyon seyrediyordu. "KAÇAK GELİNLER " vardı. En sevdiğim dizi Şebsele bayılıyorum.sjjjss.

Her neyse kızların rahatını bozmak istemedim ve oturdum ben de izledim. Gülmekten ölüyorduk. Dizi reklama girince kızların önüne geçtim ve "Hadi kızım canlanın azcık haberlerim varr" dedim. Onlar ds "Nee çabuk söyle çabukk "dediler. Elimdeki üç bileti gösterdim. -diğer üçü Johnda- "Ohass bu ne "dediler. Ben de "Bilet Mel bilett" "Onu anladık ne biletiii" "Marmariss bileti canım hadi kaldırın kıçınızı" dedim.

Sonra koşa koşa yukarı çıkma yarışı yaptık. Bir spiker gibi yarışı ben sunuyordum. "Evet arkadaşlar evv merdiven çıkma yarışımıza hoşgeldiniz woowwhoww "diyince fırladık. Ben başladım sunmaya " Evet çok ilginç şuanda bütün yarışmacılarımız aynı şekilde gidiyor . aAa Mira 'da atak başladı. Önde Mira gidiyor. Ancak ne yazıkki Bella Mirayı bacağından tutup yere deviriyorrr. Mira kendini toparlıyor ancak arkadaşlarını geçemiyor. Bu durumda Bella birinci oluyorr".dedim.

Sonra vampir hızıyla herkes bavulunu toplamaya başladı.

Ben bütün göbeği açık tişörtlerimi ve şortlarımı bavula koydum. Sonra gece elbiselerine geçtim. Herhalde bara falan giderdik. Bütün mini kıyafetlerimi yerleştirdim -neredeyse- Sonra ayakkabılarımdsn genellikle siyah olanları geçtim.Bir de biçkaç convers koydum. Kızlarda benimkilere benzer kıyafetler aldı. Bavulları hazırladıktan sonra kapıya koyduk. -kızların ne aldığını bilmiyorum.-

Ertesi gün olmuştu. Saat 10.00 da John'la diğerleri bize gelmişti. Beraber kahvaltı ettik. Ama yemeği onlar hazırlamıştı. Bi kuş sütü eksikti öyle diyim! Valla Mel'den daha iyi yapmışlardı. Uçak saat 12.00 daydı 11.30 ta evden çıkmıştık. Uçağa yetişmiştik. Herkes kendi çiftiyle oturuyordu. Annam bu benim Rüzgar'la bindiğim uçaktı. Hostesten tanıdım. Valla John'a yavşarsa yeminlen saçları elimde kalır. Onu bırak şuracıkta ölür yani.

Ben böyle düşünürken hostes yanımıza geldi. Göğüsleri yine açıktı. John'un ağzının içine düçekti resmen. "Ne alırdınız beyfendi." "Ben bi hamburger alayım lütfen"dedi John ama kadının suratına bakmıyordu. Bakamazdı zaten keserdim onun gözlerini. Sonra hostes "Elinizi verir misiniz lütfen" dedi. Ama John elini vermiyordu. Ben de bilerek birşey yapmıyordum acaba bunun sonu nereye gidecek diye. Birden "fırlayan memeler" -kadının ismi - Johnun elini çekti ve numara yazmaya başladı. İşte o an fırlayan memelrin sonu oldu. Johnun ekini çektim ve tükürüğümle elini silmeye başladım. Sonra da "fırlayan memeler"e acı verdim. Kadın yere yatmak zorunda kaldı ve herkes kadının üstüne çullandı. Ama kadın beş dakikaya uyandı. Sonra da unutma büyüsü yaptım. Kimsenin ne olduğundan haberi oldu. Hepsi ben niye buraya geldim diye kendi başlarına konuşmaya başladı.

Sonra hostes bize hamburgerleri verip gitti. Ben de John'a sinir olduğum için onun suratına bakmadım. Sonra da uyudum zaten.

Uyandığımda Türkiye Marmaristeydik. "Woww I Feel Good" Ayy valla nasıl özlemişim burayııı. Uçaktan sırayla indik.Host bize bavulları verdi. Kendi hızımızla otele gittik. ..... otele gittik. -yazarınız isim bulamadı üzgünüm- Kızlar ve erkekler olarak farklı odalardaydık. 2 oda kiralanmıştı.

Biz kızlarla odaya girdik. Bavullarımızı kenara bıraktık. Dolabımı yerleştirmeyi üşeniyordum. Güzellik uykumu almam gerekiyordu. -hıhh-

**

Ben uturken kızlar uyumamıştı. Kalktığımda da onlar yoklardı. Sevgilileriyle dışarı çıkmışlardır diye üstelemedim. Bavuluma gittim. Kıyafetlerim içinde yoktu. Dolabıma baktım. Oradaydılar. Herhalde kızlar yerleştirdi diye geçirdim içimden.

İçlerinden kot şortumu seçip göbeği açık siyah bir tişört giydim. Altıma da siyah converslerimi giydim. Saçlarıma da şekil verip saldım. İçimde de bikinim vardı.

Telefonumu ve odanın giriş kartını alıp odadan çıktım. İlk Johnların odasına baktım. Kapı kilitliydi. Asansörden aşağıya inerken mesajlarıma baktım. "Bitanem'den mesaj var yazıyordu. Mesajına baktığımda "Sevgilim sanırım uyumuşsun biz denize gidiyoruz. Mesajımı görünce beni ara " yazıyordu. Asansörden inince John'u aradım. "Nerdesiniz sevdicek geliyorum."  "Aşkım biz otelin havuzunds değiliz. Otelden çıkınca karşıda deniz var tam oradayız , güneşleniyoruz."dedi.

Otelden çıktım ve denize doğru vampir hızımla koştum. Bizimkiler ortada güneşleniyordu. Onların yanına gittim. John'un gözleri kapalıydı. Yere oturup yanağından öptüm. Birden gözleri açıldı. Bana baktı daha sonra "Ohh" dedi. "Noldu tanımadın mı beni?" dedim. "Sürekli öpmüyorsun ki tanıyayım" dedi. Ben de konuyu dağıtarak "Sen denize girmiyor musun ?" dedim. "Seni bekliyordum" dedi. Üzerimi çıkarıp denize el ele yürümeye başladık. Yavaş yavaş derinlere ilerliyorduk. Yürümeyi bırakmıştık. Çünkü su boyumuzu aşıyordu.

Sağda bi kız ağlaya ağlaya yüzüyordu. John'a "Sen burda dur " dedim. Yüzerek kızın yanına gittim. Kız bu sefer ağlamasını saklamak için içini çekmeye başladı. Ben konuşmaya başladım. "Merhaba ben Mira buraya Londra'dan geldim. Tatile. Sevgilim ve arkadaşlarımla birlikte şu otelde oturuyoruz. Ağladığını gördüm ve derdini belki benle paylaşırsan üzülmezsin diye düşünüyorum." dedim o da "

Öncelikle ben Aslı ve benim yaşadıklarım seni ilgilendirmez şimdi defol git yanımdan!" dedi ben de "Allah allah havaya bak kızım Aslı mısın nesin ben senin iyiliğin için bir soru soruyorum sen bana defol git diyorsun öyle mi ? Oh no no küçük Türkiyeli sen haddini fazla aşıyorsun. Sana bir büyü yaparım ölür gidersin valls! Hem ayrıca neden ağladığını bilitorum taciz edildiğin için ağlıyorsun!" sonra Aslı denen kız birden üzerime yürümeye başladı ve konuştu "Büyü haa evet evet inekler de uçuyordu zaten şimdi git başımdan "dedi. Ben de "İyi gidiyom bee haberin oldun sen söyledin diye değil senin gibi beyinsizlerin seviyesine düşemeyeceğim için gidiyorum" dedim. O da " Hadu cnm yandan yandan cüzdan bulursun belki " dedi  ve ben de sinirli bir şekilde John'yn yanına gittim.

Evet arkadaşlarr bölüm sonu. İlk başlarda iremwho gibi oldu ama ondan özentilik yaptığımı sanmayın. Ondan da özür dileyerek bu bölümü sonlandırıyorumm..

Melez HayatımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin