6. Bölüm Cadı Güçlerim

4.8K 249 6
                                    

Ertesi gün olmuştu. Bugün cadı güçlerimi öğrenecektim. Bunu çok merak ediyorum.Acaba süpürge falan var mıdır 

Neyse artık giyinmeliydim.Bu yüzden dolabımdan formalarımı bilekliklerimi falan aldım. Taktım.

Burada bir araba satın almıştım üstü açık mavi ve içinin her tarafı pembeydi. Tam benlikti. Arabama bindim ve okula doğru gittim.

Arabayı park ettikten sonra Müdürenin odasına gidecektim. Ancak hiç bir yerde park edeceğim yer yoktu. Her yeri kapmışlardı. Okulun arkasında bir yer bulmuştum. Ancak Mike'ın sevgilisiyle aynanda girecektik. Kız bana baktı. Çekil yoldan sürt*k yolumdan dedi. Ben de reflex olarak geride kaldım. Onun arabasının içinde bütün kız arkadaşları vardı. Ben ise tektim. Birden arkamda Mel'le onun sürekli takıldığı kızı gördüm. Beni korumaya gelmişlerdi. Bella "Ne yaptığınızı sanıyorsunuz siz?" Katharine (Mike'ın sevgilisi) "Küçük sürt*ğümüz.ve yine onun sürt*k arkadaşları mı gelmiş canım burası benim hadii başka kapıyaa"dedi. Birden kenardan Müdüre Skret çıktı. Ve " Tamam Mira benim arabamın yanına park edersin dedi. Gidip müdürenin arabasının yanına park ettim. Ben arabayı geri geri çekerken Katharine bana çok fena bir şekilde bakıyordu. Ben de aynadan bakarak gülümsüyordum. Mel'le  yanındaki sürekli takıldığı kız da ben gidince gitmişti. Çok iyi kızlardı ikisi de.

Ben arabayı park ettikten sonra Müdüre Hanım'ın odasına geçtik.

"Hadi başlayalım" dedi.

"Tamam HOCAM dedim.

Vampir güçlerimi artık günlük hayatta kullanmaya başladım. Mesela vampir hızımı kullanarak buraya iki dakikada geldim. Normalde on beş dakikada geliyordum. Cadı güçlerimi çok merak ediyordum. Nede olsa geberteceğim çok kız vardı

Müdüre beni bu sefer bir odaya götürdü. Bir sürü alet vardı. Yanında da bir kitap duruyordu.

Müdüre Skret kitabı bana uzatınca elime aldım. Kitap biraz tozluydu. İçini açtığımda garip şeyler yazıyordu. Bunlar ne diye sorunca Bayan Skret 'a "büyü "dedi.

"Peki ben bunları ne yapacağım" dediğimde.

"Ezberleyeceksin" dedi. Bunu gayet rahat söylemişti.

"Neee" diye bir çığlık attığımda kahkaha attı. Bense ona sen manyak mısın bakışlarımı atıyordum. Sonra bana:

   - Bakma öyle ezberinin çok iyi olmadığını biliyorum. Ama artık güçlerin var okuduğun şeyi anında ezberleyeceksin. Büyü sadece bazı cadılarda olur.Süpürgeye gelince onu sana. yarın vericem. Hangi renk istersin?

-Pembe siyah mor karışımı ve süslü birşey. Ama bugün sadece bu kadar mı başka gücüm kalmadı.

- Hayır vampir güçlerinin daha yarısını bilmiyorsun. Sadece yarın benden bir daha ders alıcaksın. Yani özel. O kitapı evine götür ezberleyince getirirsin.

- Tamam peki şimdi diğetpr derslere de girmem gerekir mi? Eve gitsem olur mu ?

- Evet olur.

-Peki Melori Walker'ın dersi var mı ?

- Yok. Sanırım şuan nerde olduğunu kendin bulabilirsin.

-Evet. Teşekkür ederim. :-)

Melin nerede olduğunu biliyordum. Yemekhanede yemek yiyiyordu. Aslında yemiyordu. Kan içiyordu. Beni görünce ooo hanımefendi nerelerdesiniz ? Dersteydim. Neyse akşama bana gelsene pijama partisi yapalım. İstersen senin hani sürekli takıldığın kankan var ya onu da çağı demeden boynuma atladı. Gerçekten mi dedi. Ben de evet dedim . Şimdi ben alışverişe çıkıyorum. Pijama getirmenize gerek yok. Ben size alıcam.Ayrıca yiyecek şeylerde bakarım çook eğlenicez. dedim. Ve okuldan çıktım arabama bindim.

-----------------------------------------------

Size ne zamandan beri isim arıyorum. Ve sanırım buldum. Siz benim Melezlerimsiniz. Lütfen takip sayımızı yükseltin. Beni takip edenler arkadaşlarına da söylesin. Vote ve yorumlarınızı bekliyorum :-\  Sizi seviyorum Melezlerrr ...

Melez HayatımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin