Arabama bindim. Parti için alışveriş yapıcaktım. Kızların bedenlerini bilmiyordum. Ama tahmin edebilirdim. İkiside neredeyse benim bedenimi giyiyordu.
İlk önce bir kıyafet mağazasına girdim. Bir tane modeli çok beğenmiştim. Askılı üzerimde kalpli desenleri olan altı da şort onunda kalpli desenleri olan bir pijamaydı.
Kendime pembe renk Melori' ye mavi arkadaşına da yeşil renk aldım. Sonra bir kaç renk oje bir kaç makyaj malzemesi aldım ve o dükkandan çıktıktan sonra markete girdim. Bir sürü cips kola bisküvi ve bütün atıştırmalıklardan aldım görende tüm marketi satın alcam sanır. Ondan sonra parasını ödeyip çıktım.
Arabama binip eve doğru yola çıktım aldığım şeyleri yerleştirdikten sonra kalıcağımız misafir odasına doğru gittim. Çünkü orası çok geniş ve daha çok yatak vardı.
Sonra yatak başlıklarının üzerine yapışkan harflerden adlarını yazdım Mel' in arkadaşının adını bilmiyordum.Bu yüzden Mel' i arayıp yarım saat sonra onun evinde olucağımı söyledim. Çünkü onlar evimin yolunu bilmiyordu. En son kapatmadan önce kızın adını sordum. Adı Bella'ymış.
Sonra yatak başlığının üzerine onunda adını yapıştırdıktan sonra herkesin kıyafetini yatağa koydum. Çok yorulmuştum. En yakın zamamda bir hizmetçi tutmalıydım. Ohhh.
Yanıma bir tane büskivi alıp yolda yemeğe başladım. İkisi de Melori'nin evinde beni bekliyorlardı. Kornayı çaldım. İkisi de çantalarını alıp çıktılar hemen arabaya atladılar. Üçümüzde vampir güçlerimizi kullanıp arabanın daha hızlı gitmesini sağladık ve yarım dakikada evdeydik ...
------------------_------_--------_---------------_------
Evet bu bölümü burda bitiriyorum. Yarın yeni bölüm yazıcam. İki üç bölüm sonra herşey daha heyecanlı olacak. Beni takip etmeyi bırakmayın melezlerimmm.