_=1=_

952 41 7
                                    

A mund te triumfoje dashuria duke pasur aq shume pengesa mes dy qenieve qe pafunesisht duhen shume, aq shume derdhin lot, vuajne, grinden, urrehen, zhgenjehen, thyejne zemra, thyejne premtime?

Ashtu ishte ajo dite e ftohte janari,ku ftohtesia e asaj dite mori e zemren e atyre dy te rinjve qe enderronin aq shume per nje te ardhme se bashku, ku enderronin shtepizen e tyre te vogel e te ngrohte ti mblidhte cdo fundmbremje.

Pse I ndodhi ashtu? pse pra pse? Per te paren here qe ajo besoi ne at dashuri tashme te "pamundur"per at ate dy , ose me sakte jo per ata te dy por vec te njerit.

Per ate qe at nate I tha: Deni se di pse nuk mund te jemi bashke,edhe pse tdu kaq shume sa nuk ta merr mendja,edhe pse mua po me dhemb zemra me shume sesa ty sepse me te vertete te dua shume por nuk mund te jemi dot me bashke. 

Pikerisht ai qe per te ishte shpresa e saj e vetme,mbeshtetja,e gjithcka qe kish. Por ndonjehere duhet qe mos duash shume sepse ajo 'shume' nje dite thyhet ne mijra copeza te cilat nuk ngjiten kurre me.

Dita nisi me gjumesine e saj te pashoq ku e shoqeronte edhe renia e alarmit.

Gjumi ishte pika saj e dobet ku gjithone thonte me vete pas renies se alarmit edhe 5minuta do fle edhe do pergatitem per shkolle , ku ajo 5 minuteshi u bente 20 min edhe e merrte para nxitimi I tik takeve te ores edhe crregullia e saj e flokeve si pasoje e voneses e gjumit.

Futet ne smartfonin e saj e I shkruan mikes se saj me te mire Teas e cila per te ishte motra e saj edhe pse nuk kishin te njejten gjak, ku peripecite qe kishin kaluar se bashku I kishin bashkuar edhe me shume e ishin beret e pandara me njera tjetren.

Njohja e tyre kish filluar qe ne gjimnaz e qe prej asaj dite nuk u ndane me kurre

Tea: Mirmengjes o gjumashe tani u zgjove

Deni: Mirmengjes teush ,po,sapo por e humba oren e pare te leksionit

Tea: Nuk eshte nai gje e re tani keto humbjet e oreve te leksioneve.

Deni: Sa kurajoze qe je,njs ku je ti?

Tea: Nxito vajz se do humbesh edhe oren tjeter,ne msim jam, ik tn se erdh profeja

Deni: Oki teu fls pst msim te mbare te perqafoj nga largesia :p

Maaaaaaa ika une se jam vone,, Nuk hengre asgje moj bij

O ma marr ndonje gje rruges pa merak,ika tani ciao.


Nxitoi per te kapur autobuzin e linjes ku me ne fund arriti te hipte.Trokiti ne porten e klases ku zhvillohej leksioni e u fut Brenda , kerkoi me sy miken e saj eglen qe te ulej prane saj

Egi:He mi "vonesa" erdhe?

Deni:Jo mi jam akoma rruges:p , nxorri shenimet te shkruante ndonje gje ,edhe pse shpesh here shperqendrohej nga zhurmat e brencme e te jashteme ku me karakteristikja ishte e super motorreve qe kalonin ne ate rruge edhe gjithone terhiqnin vemendjen e saj .

Hobi I saj I cmendur ishin pikerisht motorrat,I pelqente adrenalina qe te jepte pikerisht ai sport I rrezikshem por asaj si bente fare pershtypje.

Ish nje vajze rebele, e cmendur pas gjerave te rrezikshme e te ndaluar per te ,e terhiqte shume ajo bote e mistershme ku nese futej zor se do dilte, merrte gjithmone rrezikun persiper.paraqitja e saj fizike ishte po aq terheqese, floke te gjate ngjyre geshtenje sy te mbedhenj kaf, qerpike shume te gjate e vetulla si shigjete ku me shikimin e saj te shigjtonte sa her , jo me kot ishte edhe shenja e shigjtarit ne horoskop.

Pas 4 oresh leksion u be gati per te shkuar ne shtepi behet gati e del nga shkolla

ishte dt 23 maj ku ajo dite do ndryshonte rrjedhen e ngjarjeve ne jeten e saj.

Hap smartfonin e saj edhe lexon dicka qe e terhoqi qe ne fjaline e pare te nje shkrimi tek nje faqe ku titullohej "Nje zemer e dashuruar" ter keshiri e hapi e po e lexonte ate histori qe pabesueshem perngjante me historine e nje pjese te jetes se saj qe ajo tashme e kishte kaluar, e lexoi plot 3 here ate shkrim ku pa kuptuar ajo histori rikthu cdo gje te vjeter qe kish kaluar e lotet nuk duruan dot dhe rrodhen pa dijenen e saj ne ato faqet e kuqe si bucko edhe pse nuk ishte e tille . 

Ajo per here te pare pas shume kohesh po qante ,po po, po qante ajo vajze qe ne pamje te pare duket super e eger edhe moskokecarse po qante .

Aroma Trendafilte Nder GjembaWhere stories live. Discover now