Pas nje javeAjo si cdo dite u be gati te dilte nxitimthi me kafen ne dore per ne vendinb e punes se saj,kish nje project per te ndertuar dhe lodhjen e kish ne maksimum,mezi po priste te shkonte ne shtepi ,te bente nje dush dhe te shtrihej ne krevatin e saj te ngrohte e te flinte tere diten,por si gjithmone zilja e tel te saj nuk e linte asnjehere te qete.
Ne ekran u shfaq emir I tij,uffff e dhe ky me duhej tani,me mire spo ja hap fare,e ashtu beri...ouu ma fiku,ta shohim a do te ma mbyllesh perseri vajze e keqe –tha ai, ky nuk ka ndermend qe te me lere te qete me mire tja hap edhe te bie qetesi
Deni:Pronto ,Che voi?
Andi:Pronto mia bella,tu voglio ok-ej?
Deni:pffff nuk kam nerva te te degjoj ty ok
Andi:Behu gati per 30 min po te pres
Deni:Ti je cmendur serjo,
Andi:Jam poshte dritares tende e pot e pres ok,mos me bej te ngjitem siper edhe te shoh ndonje pamje qe nuk do I rezistoj dot.
Deni:Nuk e ke serjo apo jo,hedh batanien ne fluturim dhe del ne dritare per ta vertetuar,ku vertetimi doli pozitiv,futet me te shpejte Brenda .Ti je I cmendur o djale-thot ajo
Andi:E di ,po te pres "mia signiorina bella".
Nje buzeqeshje ju fiksua ne fytyre si nje adoleshente e pa kuptuar lodhja I iku si me magji,veshi nje pale pantallona sportive ,nje bluze te bardhe mbas trupit ,kapi floket bisht e u nis.Ai sa e pa qeshi me te ,Ka ndonje gje me qesh-Pyeti ajo dhe shikon veten,Jo jo aspak je shume e bukur me pelqen kjo menyre e te veshures tende kaq kaq sportive .
Mos me bej te ndroj mendje e te kthehem Perseri ne apartament,edhe vete se besove kete qe the Tesoro-shprehu ai,Hip tani mos vonohemi,ai e ftoi ate te hipte ne motorrin e tij qe uhh sa kohe kishte pa hipur,Jo nuk hipi ti do me rrezosh,skam ndermend te vdes,
Ai shkon e kap ate prej mesi dhe e ul mbi motor,e shikon c'me detyron qe te te bej vajze ?e ajo nis ti gjuaje per ate veprim qe I beri,I ofroi kasken e ajo e vuri, duart e saja instiktivisht e pa kuptuar kapen mesin e tij si nje rreth I argjende ,ai qeshi nga ky veprim dhe I dha gaz motorrit e ajo kapi me fort mesin e tij nga frika,kjo ishte strategjia e tij ne fakt.
Pas disa minutash e pa veten ne sperlonga te Romes.Sperlonga ishte nje vend spektakolar ku bregdeti shkelqente nga dritat shumengjyrshe dhe arkitektura e pasur te bente te mrekulloheshe nga ai vend.Ajo ne fakt kish vajtur vetem 2 here ne ate bregdet ku qetesia e atij vendi e relaksonte tej mase e ja ku ishte perseri aty ,por jo vetem kete rradhe .
Era e lehte qe frynte nga bregdeti beri qe floket e saj te shpurpuriseshin dhe te humbnin rregullsine e tyre ,ai vuri doren e tij ne faqet e saj qe akoma ishin bucko dhe e pa thelle ne sy e I tha:Sot jam ketu per te ndrequr ate gabim qe bera ne te kaluaren Denis,Isha nje adoleshent qe si mendoja mire ato qe thoja ,e te lendoja pa mase,por sot e kam kuptuar kete gje,sado qe perpiqesha te gjeja nje zevendesim ishte e kote asnje nuk ngjasonte me ty,ti je shume ndryshe,shume unike,e sot jam ketu per te te kerkuar falje me shpirt.
Do e falesh zemren e ote ?e ai ben si beb I vogel me ato sy fales ,gje qe ishte pika e dobet e saj kur ai bente ate gje.
Ti me lendove por une ende te dua e kjo zemer akoma rreh me fort per ty dhe do e beje deri ne frymen e fundit, e I hidhet ne perqafim pa menduar asgje ,e shtrengon fort dhe vendos koken ne kraharorin e tij.Kjo eshte e keqja e atyre qe dashurojne fort..i tradheton gjithmone zemra dhe kthehen,gjithmone kthehen.
E buzet e tyre kerkonin ate nxehtesi qe mbartnin te dy,ato buze qe sa shume I kishin munguar,si vete oksigjeni,e me ne fund ja ku jane ,e gjitha per ate hajdute zemre. Bregdeti mbante shume histori te atij cifti dhe kjo e sotmja ishte e rradhes,madje me e bukura sepse bashkimi I zemrave te tyre pas 2 vitesh ndodhi, e mijra shkembime shikimesh nuk do zbehnin kurre dashurine e atyre te dyve edhe pas shume vitesh larg njeri tjeterit.
Dashuria eshte e durueshme,plot miresi,dashuria nuk ka s'mir,nuk krekoset ,nuk sillet ne menyre te pahijshme,nuk pezmatohet,nuk dyshon per keq,I duron te gjitha , ben te gjitha,I shpreson te gjitha ,mban cdo gje.E nuk ligeshtohet kurre.
Dolen te dy nga shtepia duke ecur dore per dore me njeri tjetrin ,ngjanin bukur ashtu teksa ecnin aq prane, 2 zemra qe dashuronin njeri-tjetrin , 2 zemra te shpetuara nga nje sakrifikim, zemra e shpirtra te mbushur tashme me drite verbuese.
Ai e percolli ate per ne pune pastaj u nis edhe vete ,tashme ishin 2 zemra qe rrihnin e me fort, 2 zemra qe kurre sdo ndaheshin,dy zemra qe e donin vetflijimin per te qene ne pafundesi sebashku.Koha tashme kalonte shume me bukur me at ate dy dilnin ,shetisnin ne rrezet e diellit,dhe buzeqeshja ishte e stamposur ne portretin e te dyve.
Pas 2 muajsh
Kthimi ne qytetin e tiranes kish qene I lodhshem mezi prisnin te shkonin ne shtepi te benin nje dush dhe direkt gjume.Mamaja e saj ishte shum e lumtur per rikthimin e saj ne shqiperi per pak kohe,e ai rikthim do ishte me te vertete shum I embel edhe ndonese I gjate.
Mamaja Denit:Oh moj bije me ne fund te pame e te perqafuam na kish marre malli pafund
Deni:ouuu cne ju se keni pranuar kurre qe ma ndjenit mungesen :p
Mamaja:Hajde hajde tani,mer na gatuaj ndonje gje :p
Deni:hahahhah pa futur akoma kembet filluan punet ketu?
Mamaja:Bejme shaka ,sot kam gatuar une,neser e ke rradhen ti hahah
Ajo nisi te merrte valixhet dhe pa dhomen e saj qe asgje nuk kish ndryshuar,e u hodh direct ne ate krevat qe aq shume I kish munguar,nuk ka si shtepia tha,home sweet home,direct mori cel edhe I ra messengerit me vidiocamer
TEA:sis
Deni:Ej po si nuk erdhe te na takosh eee?pas shume kohesh qe erdha ne shqiperi,
Tea:Whatttt ke ardhe?edhe tani ma thua?
Deni:hahhhah po hajde vrap e me tako se me ka marre malli shume ,se mos harron detajin e vogel eeee,ate lepurushen ,
Tea;Nrm qe jo ,ja sa te behem gati dhe me ke aty
Deni:ok zmr te puth
YOU ARE READING
Aroma Trendafilte Nder Gjemba
RomanceBeni ate qe ju thote zemra,beje pa frike dhe pa ndjenjen e fajit,ajo qe gabon eshte vetem krenaria,qe e genjen zemren dhe e merr perpara pa kurrfare meshire... Bashkojini duart e bota do jete me ju aty,e dini pse?? ...Sepse bota eshte dora tjete...