_=17=_

213 18 4
                                    


Andi:Po ja ketu ne rome me pune me familjen time,Ajo hapi syte dhe dicka e shtrengoi pameshirshem ne gjoks,Ai kish krijuar nje familje,po ajo pse prekej nga kjo gje,ai tashme kish nje tjeter jete larg saj,e kishte kohe qe e kish bere.

Deni:AAA sa mire, uime per krijimin e familjes se re L,ajo nuk e jep veten qe u shkaterrua nga ajo qe ai I tha.

Andi:ahhahahah ,Cfare ka me qesh –thot ajo,Ti e besove qe une kam krijuar familje edhe pi pak uje se je zverdhur komplet,ajo e sheh tere inat dhe ben ti gjuaje sic bente kudohere ai I kap doren dhe e afron prane ,ishin aq prane,aq prane sa ajo elektrizohej me frymen e tij te ngrohte e ai humbiste ne aromen e saj,te elektrizuar nga njeri tjetri e te denuar nga nena natyre,perpiqeshin te fshihnin vetveten,por edhe per sa do t'ia benin edhe per sa kohe?E cfare eshte jeta ne fund te fundit..nje udhetim I cmendur ne kerkim te lumturise por qe fundit nuk I dihet.

Ai po luante fuqishem me ate duke e turturuar ne ate ndjenje qe nuk ishte larguar per asnje moment nga zemra e saj,por edhe ajo dinte te luante dhe te vepronte,dhe ajo dinte te befasonte,te cudiste me veprimet e saja,u shkeput nga ai.

I hoqi doren qe I mbante dhe vrapoi sa I dhane kembet,ndonese nuk deshironte por ajo ishte krenare,kokeforte e te zbutej kollaj nuk kish ndermend.Por ajo vajze kish harruar dicka ai nuk do hiqte dore tani qe e kish gjetur ate dhe ja triumfi ne doren e tij.

Ti je triumfi im me I bukur e me I vlefshem –tha ai, mendoje se do me ikje eee?Hiq dor nga arratisjet tashme, mia bella,uffff cme gjeti mua me kete o zot-shprehu ajo

Pas disa oresh

Ajo gjendej ne apartamentin e saj dhe cuditerisht ishte ndryshe ,ajo perseri po ndjente dicka,jo jo jo nuk po ndjente thonte me vete, ska lidhje ndjenja ne kete mes.ne kemi mbyllur gjithcka me kohe.

Ne te vertete te dyve ,ndjenja qe kishin patur ne adoleshence nuk ishin tretur, perkundrazi ishin rritur dita dites por ata e kuptuan ne momentin qe syte e tyre u hasen,zemra donte zemren,boll me distanca I kish ndare.

Nuk ishte e drejte te jetonin me brengat e te shkuares,tashme ata ishin rritur dhe kishin ndryshuar shume por dicka nuk kish ndryshuar"dashuria qe ndjenin"dhe kjo ishte shume e rendesishme.Ate nate te dy nuk vune gjume ne sy ,ai e kish percjelle ate der ne shtepi dhe I kish uruar naten e mire asaj,ne syte e saj shihen nje fije shprese nje gezim ,dicka po plotesonte zemren e saj bosh per vite me rralle .Mori tel dhe foli me teun e saj

Deni:Moj vajze cfare goje ke keshtu?

Tea:Pse cfare thash?cfare bera?

Deni:Jo jo asgje nuk the (Per nje fare kohe nuk donte ti tregonte shoqes se saj me te mire per te)

Tea:Fol cfare ka ndodhur?

Denisa:Ja kalova shume bukur sot qe dola dhe u perplasa me nje djale qe e kam pas shok ne te larten,e u beme miq.

Tea:Aha thashe cfare ka ndodhur

Deni:ik tani se do gatuj nai gja se sharrova :P

Tea:ok ciao zmr :*

Nuk I behej fare te gatuante dhe porositi pizza,mendjen ate mbremje nuk e kish fare po fare mendja I rinte tek ai ,Ai si nje haker qe ishte I mori dhe nr e cel asaj, nuk I mjaftoi dita qe kaloi por ndenjen deri ne 5 te mengjesit duke biseduar mbi kohet e vjetra

Aroma Trendafilte Nder GjembaWhere stories live. Discover now