_=12=_

191 16 1
                                    



PAS DISA DITESH

Deni:And ku je?

Andi: Sapo kam ardhur ne shtepi tek xhaxhai im ,e po flisja me te per fillimin e nje pune ketu por me tha qe duhet te presesh ca dite.

Denisa:Aha ok ,me bere merak sepse nuk fole tere diten ndaj.

Andi: Te thashe qe nuk kasha kohe o jet ,nuk mund te rri ne cel ter diten .

Denisa: Ok e kuptova ,nrm qe jo spo them kete gje por u bera merak me kupto tlt.

Andi: Te kuptoj shume mire ,por edhe ti duhet te me kuptosh mua tani,flasim pastaj sepse u ula me ngrene darke.

Denisa: Po patjeter shko te befte mire ,te dua.

Dicka nuk po shkonte ne ate te folur,pse po fliste kaq ftohte?Perse po ndodhte kjo gje?

Ai kish filluar perseri duhanin,ajo kish bere te pamunduren per tja hequr por ai nga stresi e gjerat e tjera qe kish ne koke e kish te pamundur mosfillimin e saj.

Ajo e kuptoi kete gje por me nje kusht I cili ishte:Duhet te me premtosh qe kur gjithcka te rregullohet do e lesh fare duhenin dhe nuk do e nisesh me ,e ai ishte pergjigjur pozitivisht duke I premtuar asaj.

Andi:Erdha une ,sapo mbarova se ngreni

Deni:Shume mire jet a hengre bollshem?

Andi:Po po pa merak,ti ca po ben?

Deni:Ic prz ktu ne shtepi,me pune e kshu gjerash.

Andi:ok zmr,a do me falesh mua tani se kam shume gjume?

Deni:Kaq shpejt do flesh? Po –thot ai se kam shume gjume ti e di qe kohet e fundit me merr gjumi shume shpejt. Ok –thot ajo tashme e merzitur,mund te shkosh naten gjume te embel,flasim neser,mos harro qe te dua pafund.

Andi:Mire jet naten gjume te embel,tdu,te kam gjithcka.

Ajo uli tel e saj mbi krevat e u merzit shume tej mase ai po I fliste shume ndryshe nga me pare ,cfare kishte ndodhur,italia po e ndryshonte ,ai vend po I merrte vemendjen atij,te pakten kshu mendoi ajo.Dhe tek pershendetja e nates se mire ai nuk I permendi disa fjale ,por I vuri justifikimin gjumit e lodhjes se tij.

Ditet vazhdonin e kalonin njera pas tjetres ftohtesia e atij dukej qarte ,xhelozia e saj kish nisur si nje rrebesh I rrembyeshem e nuk diti te ndalej me ,mesazhet e tij te vonuara e merzisnin shume ate vajze qe mendjen ore e second tek ai e kishte,pyetje pafund kish ne koke,psh:cfare do jete duke bere, a po flet me persona te tjere, e kshu gjerash I vinin ndermend.Tashme mesazhet e tyre ishin shume te shkurtra edhe aq sa flisnin gjysma e bisedes qe benin ishte grindje mes tyre.Ajo nuk donte qe dashnia e saj te sillej ne ate menyre sic po bente,nuk donte te zhgenjehej aspak nga ai person,ish personi I fundit qe I shkonte ne mendje qe do e bente ate gje te paimagjinueshme.

Ai po gjente cdo dite ndonje shkak te ri xhelozie per tu grindur me te ,duke e kufizuar edhe ne dalje me shoqerine apo pirjen e kafes me to,gje qe se kish bere me perpara kur ishte ne shqiperi.kjo gje e merziste shume ate,ne njefare menyre ajo ftohtesi qe ai I perecolli ajo e ndjeu dhe u ftoh nga ftohtesia e tij Le padeshiruar.

Derisa nje dite I tha :Kush eshte filan njeri qe ti I ke pare profilin?e permendi emrin e tij,ajo u shtang, sepse ne fillim te lidhje ajo I kish treguar atij cdo gje ne lidhje me kete person qe I perkiste tashme te kaluares,ish nje djale qe e pelqente shume zeshkanen tone por ajo nuk ndjente asgje per te me shume se shoqeri dhe kur e kish marre vesh kete gje ajo ishte larguar dhe mbylli ate shoqeri sepse nuk mund te ishte me e tille,

Andi: Kush eshte filani

Deni: te kam thene e treguar per te me duket ,se kuptoj pse hap keto mhb te te shkuares

Andi: E ke klikuar tani afer per ta pare apo jo?

Denisa:jo nuk e kam klikuar tani ,ka kohe ne fakt,as mend se mbaj,realisht ajo nuk e mbante mend kur e kish hapur profilin e tij sa per kurjozitet asgje me shume.

Andi: jo jo tani e ke klikuar edhe pike.ti e di sa e urrej genjeshtren une e ta kam thene qe ne fillim

Denisa:Realisht se mbaj mend kur e kam klikuar per ta pare

Andi:Ne kete dite te sotme besimi im tek ti eshte zero,kuptove?Bej cfare te duash e sillu si te duash une nuk te besoj me fare denis

Asaj I ra qielli mbi koke,shpresa e saj I tha qe une nuk kam me besim tek ty,porn je lidhje pa besim eshte nje lidhje pa kuptim,ose me sakte nuk quhet lidhje fare.Sdinte cte bente ,a kish gabuar apo jo ?Ajo e mohoi ne njefare menyre me shpresen qe gjerat mos agravonin por der ketu nuk e mendoi qe ai do te shkonte.

Ate nate ata nuk I thane njeri tjetrit as naten e mire, Si ishin ditet me vone pyesni ju?e keni parasysh zymetine e nje qielli plot me re e furtune?Ja ashtu ishin ditet e netet e tyre ,pa asnje komunikim,ose nje mesazh super I vaket si 2 persona te huaj qe nuk I intereson fare gjerat qe kalon gjate dites e ai se pyeste me cfare beri apo si kaloi.HESHTJA,Heshtja permban me shume fjale se nje diskutim i gjate..permban shume fjale te pashprehura e te bukura..

Ajo e donte pafund ate e ai gjithastu por zemra e tij ishte krisur tashme heshtja eshte zhurma e shpirtit, me shume se nje zhurme shurdhuese, sepse ne te jane te gjitha fjalet qe do doje te thoje.....por ai nuk mund te thonte me shume sesa heshtje e ate e vriste jasht mase kjo gje.

Aroma Trendafilte Nder GjembaWhere stories live. Discover now