Syte ju erren, vetullat ju ngrysen, edhe mori pamjen e nje qielli te vrenjtur plot me re ku pas nje fare kohe pritet shiu e furtuna , ashtu ishte ajo ne ate moment , ne ate gjendje ndodhej. Ajo asnjehere nuk e leshonte veten ose te dukej e dobet ne momente te caktuara .
Ajo asnjehere nuk kish kish lejuar askend ti dhuronte dashuri e perkrahje se thonte nuk eshte e nevojshme e shume mire mund ta bente vete kete gje .
Dashurine e quante nje ndjenje kot qe nuk ekzistonte edhe nuk donte tia dinte .Arsyja e vetme kish qene zhgenjimi qe kishte marre nga ajo ndjenje absurde ku betimi qe kish bere qe shume I forte . Besimi tek historite e lumtura te dashurise qe perfundojne bashke deri ne pafundesi I quante te pamundura ne boten reale e te mundura ne filma ose ne libra bestseller.
Pasi lexoi historine mori guximin qe si mungonte ne cdo situate ti shkruante faqes se kush e kish postuar ate histori qe perkonte me nje pjese te jetes se saj e do I kerkonte llogari atij qe e kish publikuar.
Deni: Lexoje kete histori tea, do e gjeje autorin e ketij shkrimi
Tea: Deni mos iu fut kesaj pune, lere me mire me kaq.
Deni: Jo dhe jo ti e di qe une asnjehere nuk I le gjerat pergjysme, por i coje deri ne fund
Tea; E di me se miri kete o kekeshkemb
***
Ju desh ti kerkonte ndihm adminit te faqes, qe ti bente te mundur te kontaktonte me autorin e historis. Por faqja kishte rregulla strikte dhe pa lejen e autorit te historis nuk jepte asnje te dhen.
Mbasi admini I faqes kishte kontaktuar me autorin, fatmirsisht ai kishte pranuar te fliste dhe sapo mori adresen fallco te djalit ne fjale I shkruajti plot zemeri e meri ,si nje vullkan qe eshte gati te shpertheje llaven e tij te nxehte e zdo tja dije per pasojat qe I kanosen.
***
Deni: Kujtove qe nuk do e lexoja shkrimin qe ke bere e nuk do e merrja vesh identitetin tend? Se kuptoj se ca perfitove duke thene ato gjera te paverteta edhe komentet ishin shume perkrahese nga ana jote shpresoj qe te jesh ndier mire.
Djali: Ne radhe te pare qetesohu, Ne radhe te dyte nuk ka te beje me ty kjo histori.
Deni: Ne radhe te pare nuk ju pyes juve cfare bej ,qetesohem ose jo,ne radhe te dyte kjo histori qe ti ke publikuar ka te beje me nje pjese te jetes time qe ti e di fort mire.
Djali: Me degjo pak vajz,,une nuk ju njoh fare juve ajo publikim ka te beje per nje vajze tjeter e jo per juve ,e di fare mire hijen e dyshimit por qe ta vertetoj do ju jap adresen time te vertete e shiheni vet pastaj a ka te beje me ju apo jo.
Na doli qe djali kish te drejte ai quheshe Andi ishte nga nje qytet I vogel I shqiperise e jetonte atje me familjen e tij,e I I kishte dhene fakte ku ia mbushi mendjen qe kete here ishte gabim . Ajo per te paren here I kish kerkuar falje nje presoni gje qe nuk ndodhte shpesh.
Tea: He mi qullose gje?
Deni: Jo qullosa po kerkova edhe falje madje.
Tea: whattt ti falje? Se besoj dot
Deni: Eshte e vertete kam ngaterruar person,lash nam I rash cunit te huaj ne qafe kot se koti.
Tea: e imagjinoj cfare reagimi e fjalesh mjalte fare mund ti kesh thene te shkretit :P
Deni : Tallu ti tallu
Tea: Te thash ta mendoje mire po ti si jerm qe je, do nje shkundje te mire.
Deni: E mire mire mjaft tani
Tea: I paske kerkuar edhe falje ee a ishte nai cike I mire?
Deni: Po po shume I mir mister universi pffff
Tea: Super fare ai mister ti mis cifti ideal :P
Deni: MOjjjjjj zhapik ke filluar si shume te fantazosh e enderrosh ti keto kohet e fundit.
Tea:endrrat te bukura jane pse jo,Dil tani ne lagje se pot e pres te bari poshte
Deni : oki per 10 min jam aty
Shtepite e tyre I ndante vetem nja pallat , ishin me fat per kete gje ,shkonin e vinin tek njera tjetra sa here te donin,shtepite e tyre ishin bere si te njera tjetres .
Shoqeria e tyre kishte filluar qe prej 6vitesh e konsideroheshin si motra tashme . Cdo sekret e ndanin se bashku,cdo gje qe ndodhte ja tregonin njera tjetres. Ishin te pandara por universiteti I kishte ndare ne njefare menyre sepse nuk filluan te njejtin universitet,por gjithsesi flisnin me njera tjetren cdo kohe kur mundeshin.
YOU ARE READING
Aroma Trendafilte Nder Gjemba
RomanceBeni ate qe ju thote zemra,beje pa frike dhe pa ndjenjen e fajit,ajo qe gabon eshte vetem krenaria,qe e genjen zemren dhe e merr perpara pa kurrfare meshire... Bashkojini duart e bota do jete me ju aty,e dini pse?? ...Sepse bota eshte dora tjete...