Pas ca oresh
Hap deren e shtepise e lodhur dhe e rraskapitur e ulet direct ne divan ,pasi clodhet aty mer tel e saj dhe telefonon prinderit fillimisht
He ma si jeni?Mire bije ti?ja sa erdha nga puna te mar te bej ndonje gje per vete tani dhe direkt gjume. Ok zemer na ka marre malli per ty ke nje vit pa te pare e perqafuar,ashtu eeee se kur me kishit atje sma dinit rendesin –ja ktheu ajo,shko tani gatuaj edhe ha se dobsohesh,ate bej ti.
Ajo cohet gjithe pertese dhe futet ne kendin e guzhines qe aq shume e deshironte ,pasi te niste te gatuante hap tel e saj perseri dhe merr me vidiocamer teushen e saj te vogel qe tashme ishte bere nje zonje e martuar dhe kish nje beb te sapolindur .
Deni:Hey sis sit e kam
Tea:Me ne fund u kujtove per sisin eeee
Deni:Moj zhapik a te harroj un ty
Tea:Na ka marre malli vertete shume prz,Kur do vish?
Deni:As nuk kam ndermend sis jam super mire ketu,nje qetesi shpirterore dhe relaks hahahha
Tea:He ca ke bere nai gje na trego,si kalove mbreme?
Denisa:super mire si ne party ,papritur degjon te qarat e vajzes se mikes se saj
Tea:Filloi kjo duke qare,po shkoj flasim zmr te puth nga larg
Deni:ok zhapik ma puth fort ate thesar qe te ka ngjare ty kopje,dmth ajo eshte thesar jo ti :P
Tea:Nuk I le naihere ato budalliqet e tua jo.
Deni:ik tani ik shif vajzen se e ke lene pa ngrene qe qan hahahha
Ne te veretete tea ishte nje mama e mrekullueshme si per femijen si per dashurine e saj te quajtur Geraldo,ndjenja e saj e pare dhe dashuria e pare ku denises I kish rene goja duke ja permendur e me ne fund ato ishin sebashku e te lumtur.
Kishin bere nje martese te madhe ku hallae teas e mbajti premtimin qe te kercente tere kohes dhe denisa ishte nje shoqeruese e nderit mese e denje per sisin e saj.
Pas dasmes deni ishte kthyer prap ne rome per te vazhduar jeten e saj,qe ishte per mrekulli deri ne momentin qe ......nje send I vogel I kujtoi ate ,ishte pikerisht ai send qe gjendej ne komodinen e saj diku e fshehur e krenare nen bizhute e tjera,e koha perseri e nxorri ne siper faqe ,cfare ishte ai send qe asaj pas shume kohesh I kujtoi ate cfare ishte?
Ishte ajo unaza me shigjeten, e gurat e esmeralde qe rrinin akoma kryelarte mbi ate unaze qe per ate kish nje kuptim te vecante,Po pse e mbante akoma ajo ate unaze pseee?cila ishte arsyja .
Ate pergjigje e kish vetem dikush ,e kish pikerisht zemra e saj e brishte qe ai ja mori e ja shkaterroi ne ate dite te ftohte janari dhe I dha fund cdo gjeje me te ,Lotet e saj skishin te mbaruar fotot e saj me te u fshine te gjitha , vidiot po ashtu,poezite e dashurise ,shpresa u shkaterrua,u thye ne mijra cope,ajo u dergj ne krevatin e saj te gjumesise dhe loteve ,syte e saj plot gjak coheshin dhe flinin po ne ate zymtesi, bota nuk kish me kuptim,ajo ishte si nje njeri I vdekur por kembet nuk kishin cte benin do kryenin funksionin baze te levizjes.
E ajo ate beri,u perpoq qe te vinte ne vete edhe pse ishte tejet e shkaterruar dhe e lodhur nga ajo gjendje qe ai e kish cuar.Por miqte e saj e rikyhyen ne boten e te gjalleve dhe ajo u rikthye ne nje bishe tejet te eger ku cdokujt I ktheje ne menyren me te merituar,dhe fjala dashuri ose jete per te nuk ekzistonte me.
Ai qe per ate vajze ishte shpresa e saj u be tashme shkaterrimi I jetes se saj,thjesht imagjinoni pak dike qe do e donit pafundesisht shume e ne nje moment te caktuar te deklaron hapur e pa ngurroje "ndarjen"thjesht imagjinojeni pak
Ata kishin thurur shume plane dhe prisnin per realizimin e tyre,por cdo gje u keput ne mes pa meshire ,si ajo fija e perit ku terhiq e terhiq vjen nje moment qe keputet,ose si ajo gota e qelqte qe te rreshqet nga duart dhe thyhet ne mijra copeza te vogla,ashtu ishte zemra e saj ate kohe ,nuk e besonte dot qe nuk ishin me bashke,bota me skish asnje lloj kuptimi,me ne cel skish mesazhe nga emri I tij, foto nuk kishte me.
E ajo ne ate moment hoqi nga dora e saj e imet 2 dhurata te cmuara qe tashme nuk kishin asnje kuptim ti mbante ,unaza me shigjeten dhe byrzylyku me infinitat qe e rrethonin,ajo I groposi ne harrese keto dhurata edhe pse zemra e saj nuk e pranonte kete .
I coi ne harrese duke I vendosur ne kutine e bizhuterive qe ajo si perdorte me.Mamaja e saj si pa te keq kur ajo po pergatiste sendet e saj ne valixhe kish vendosur pikerisht kutine qe ajo mbante bizhute e pa perdorura me,dhe ja ku gjendet gabimisht ne sertarin e vogel .
Ben ta mari por duart I dridheshin,e ndermend I erdhen te tera momentet qe kishin kaluar,duart e tij rreth qafes se saj,syte e tij,buzet e tij qe donte tja ndjente e nje here te fundit nxehtesine e ne fund te strukej ne kraharorin e tij vetem per nje cast,por jo ajo ishte aq e forte sa mos I mendonte keto gjera tashme ajo nuk kish kohe per te humbur , konferenca e koktei I rradhes e priste,ajo duhet te nxistonte,etika e veshjes e kerkonte nje veshje te pershtatshme e ajo zgjodhi nje fustan vishnje te ngushte ku ne pah dolen linjat e saj trupore qe cdokush I donte ,floket e zinj pisk te derdhura mbi sup,pak make up dhe ishte mese gati.Tashme keto konferenca e kokteje ishin bere mese te zakoncme ne punen e saj,dhe merita e duartrokitjet ishin per punen e palodhur te .
Shume meshkuj e admironin per sjeljen,etiket,dhe kemenguljen e pathyer te asaj vajze zeshkane,por vemendja e saj ose syte nuk shikonin me asnje mashkull,ishte teper e lodhur nga premtimet apo fjalet e dashurise,donte ne kete faze te jetes vetem pavarsi dhe paqe pa u marre me gjera te pavlefshme qe te fund te fundit do gjente merzitjen ose zhgenjimin ne to ,keshtu qe kohen si beqare donte ta shfrytezonte ne max .
YOU ARE READING
Aroma Trendafilte Nder Gjemba
RomanceBeni ate qe ju thote zemra,beje pa frike dhe pa ndjenjen e fajit,ajo qe gabon eshte vetem krenaria,qe e genjen zemren dhe e merr perpara pa kurrfare meshire... Bashkojini duart e bota do jete me ju aty,e dini pse?? ...Sepse bota eshte dora tjete...