Atehere jemi mbledhur ketu sonte per te bashkuar 2 shpirtra,2 zemra qe duhen..shenoi nje ze fillimin e ceremonies por ata shikonin vetem njeri tjetrin.Atehere e pranon ti Denisa ta marresh Andin per burre?Ajo e shikon ate tere embelsi dhe ne salle u degjua nje PO e madhe ,Po ti Andi e pranon Denisen si bashkeshorten tende?Kjo me ka lodhur shume AT dhe normal qe e pranoj si nusen time.
Mund ta puthesh nusen-tha prifti ,e te dy bashkuan buzet qe aq shume rezistuan pa u prekur me njera tjetren,ai afrohet dhe I thote:
Endrra per tu kurorezuar ne kishe tu plotesua grua e dashur dhe jam shume I lumtur per kete ,ajo I kapi doren dhe vrapuan per te dalje te asaj kishe aq madheshtore per te hedhur lulet e nuses si I thone,dhe 1.dhe 2,dhe 3 hopppp rane mbi duart e mikes se saje me te mire teas,qe ajo I kish premtuar qe kur te martohej lulet do ishin te sajat.
Por plani deshtoi sepse teu u martua e para dhe po shijonte ne kete dite gezimin e mikes ,motres se saj denit dhe festa akoma nuk kish filluar,u kapen dore perdore tashme me unazat e argjenda nder duar dhe u nisen ne ate vend qe argetimi do ishte ne maksimum dhe pista e kercimit nuk do rrinte asnjehere bosh.
Dritat e vockla shumengjyrshe,lulet,karriget dhe tavolinat e bardha,feneret dhe muzika e qete.ashtu sic e kish enderruar e dashur ajo,E perpara shfaqet nje kaltersi e pafundme ne syte e tyre ,cdo gje ishte perfekte,ata te dy te kapur dore per dore u afruan tek tavonina e tyre e ciftit ku kish nje mbishkrim te arte:
Never say Never dhe kudo ishte rrethuar me zemra te kuqe e zbukurime.Endrra e saj u be realitet por ndonjehere nuk je ti qe I kerkon,jane ata qe vijne te te gjejne, dhe kjo eshte e bukura e endrrave..vijne rastesisht te marrin per dore e te dergojne ne destinacion,ku destinaconi rradhes ishin ata te dy.
Vijne rastesisht te marrin per dore e te dergojne ne destinacion,ku destinaconi rradhes ishin ata te dy.
Muzika nisi dhe pista e kercimit ishte vetem per at ate dy,ajo vuri doren ne qafen e tij dhe ai I rrethoi mesin.te dua-I peshperiten njeri tjetrit teksa ndanin edhe nje puthje tjeter plot epsh.
Ai per nje moment mori mikrofonin dhe pa ate thelle ne sy ,e muzika e tyre u ndje ne sfond,Do ta quaj kete nje rastesi te bukur,sepse me solli ne jeten time femren qe nuk e kisha menduar se do te ekzistonte...ajo qe te me bente te dashurohesha pas saj cmendurisht!
Ajo qe me plotesoi mua kur une isha gjysem njeri,ajo qe me beri te besoja perseri ne dashuri e ne ndjenje ,ajo qe me mori mua ne kete enderr te bukur qe u be realitet tanime.
Zemer jam shume I lumtur dhe do jem gjithmone krah teje shpirt,TE DUA PAFUND ,JE vajza ime e endrrave ,falenderoj zotin dhe ato prinder te mrekullueshem qe te kane rritur posacerisht per mua –qeshi ai dhe te tere perreth.Te pranishmit duartrokiten dhe zemrat e tyre u mbushen me ate dashuri qe percillnin pikerisht at ate dy.Ajo u prek shume nga keto fjale dhe mishi ju be mornica-mornica
Te pranishmit duartrokiten dhe zemrat e tyre u mbushen me ate dashuri qe percillnin pikerisht at ate dy.Ajo u prek shume nga keto fjale dhe mishi ju be mornica-mornica
Beni ate qe ju thote zemra,beje pa frike dhe pa ndjenjen e fajit,sepse kure zemra flet gjuhen e saj,askush nuk ia sygjeron fjalet,prandaj nuk mund te gaboje.Ajo qe gabon eshte vetem krenaria,qe e genjen zemren.
Dhe ne kete rast,liria behet arme dhe jo nje mundesi. Nese dashuria eshte ajo e duhura do te vrapoje perballe teje duke te te perqafuar ashtu sic bene me ata te dy.
Ø Andisa hajde ketu zemra e mamit,qe te vesh mami bukul e bukul se do dalim nga liqeni dhe te luajme ,Vajza qe I ngjante kopje asaj erdhi ngadale ngadale I dha nje perqafim dhe I tha-O mami do mi kapes floket bishtales sot?hahahha shpirti I mamit ti po do ti kapim bishtalec,vajza si kishte bere as 2 vjec dhe nuk shqipetonte mire te gjitha fjalet.
Zemer e bere gati Andeisin ?
Po jeta ime mezi e vesha sepse I ka ngjare mamit nga fashioni hahah nuk dua kete bluze e nuk dua ate thote,Ata kishin bere 2 binjake ,nje vajze e nje djale ku emrat e tyre ishin bashkim emrash te te dyve.Hajde me mamin andisa te shohim cfare bejne ata te dy nga dhoma tjeter,E cte shikoje dy dashuri qe ishin veshur njelloj si binjake ,hahahah ckeni bere keshtu –tha deni,e te dy pernjeheresh thane me vetulla te ngrysura:Pse nuk te pelqejme ne ty eee?
Ajo u afrua puthi djalin e saj te vogel ne faqe fort dhe beri te dilte ku dicka e ndaloi te hidhte hapin per me tej ,Ku don te ikesh eeee?Andeisin e puthe e mua jo?hahhaha xhelozi im I vogel ti dhe e puth plot ndjenje e femijet qe po I shihnin ulen syte e tyre te vegjel per poshte ,e keshtu u nisen per tek kendi I lojrave.Shtepia u boshatis per tu mbushur perseri me zera,te qeshura zhurma,por mbi te gjitha me shume dashuri e lumturi.
FUND============
YOU ARE READING
Aroma Trendafilte Nder Gjemba
RomanceBeni ate qe ju thote zemra,beje pa frike dhe pa ndjenjen e fajit,ajo qe gabon eshte vetem krenaria,qe e genjen zemren dhe e merr perpara pa kurrfare meshire... Bashkojini duart e bota do jete me ju aty,e dini pse?? ...Sepse bota eshte dora tjete...