Pas 3 diteshDielli me rrezet e tij reflektonte ne dritaren e saj ku Brenda ndodhej ajo vajze,hap syte rencem dhe terheq tel e saj nga komodina ,hap faqen e saj te facebooku-t e nuk kishin asnje mesazh nga ai ndonese ora ishte 11;00 ,gjithsesi ajo I shkruan vete e para duke I thene mirmengjesi,sa ironike apo jo?ku kohe me pare te dy I thonin njeri tjetrit te dashuruar mirmengjes jet,dashuri,univers,princesh e shume fjale te tjera te bukura.
Ai I kthen pas 30 minutash duke I thene vetem nje "gjesi" te vaket e te thate,tani u ngrite?-I thote ajo, po dhe sa te pi kafen do bej gati sendet e mija se do nisem per ne Kalabri me punen.Srz?
Po do rri atje per ca kohe ,Ok ne rregull –thot ajo ,Flasim pastaj sa te maroj pune.ok ne rregull.Pas 5 oresh ai mberrin atje ne ate qytet I vetem,ku perpara do e prisnin shoket e tij ne te cilen do jetonin ne te njejten shtepi.Ai ikte ne pune ne oren 7 te mengjesit dhe kthehej ne oren 18:00 te pakten keshtu thonte,biseda e tyre ishte fare e paket ,ajo e mer me video kamer ne messenger e ai pergjigjet por sapo ajo ndesh fytyren e tij dicka nk shkonte
Deni:Alo ,he si je?
Andi:Mir ti,ca ke bo?
Deni:ic shkoll ship ca me ba,ti u lodhe?tn erdhe nga puna?
Andi:po kam pak qe kam ardhur hengra buk edhe te shkrojta,(Ai me perpara qe rruges I shkruante asaj,por tashme kjo nuk kish fare rendesi)
Deni:A sa mire ,me perpara me shkruaje sapo dilje nga puna ,kurse tani fare me,edhe kjo e folura jote me lendon jasht mase.
Andi:A fillove ti me te tuat?me ler se jam edhe pijshem tani.
Denisa:Whatttt,cfare ke bere?
Andi:Kam pi pra me shoket e dhomes ketu,
Denisa:E mban mend premtimin qe me ke bere ne lidhje me kete gje?qe vetem per arsye festash a ditelindjesh do pish alkol?
Andi:Po e mbaj mend shume mire,te me falesh tani se kam njerez ne dhome e shume gjume e do fle,naten gjume te embel.flasim.
Denisa:Ok ne rregull,kshu vazhdo ti naten
Ai kishte filluar te pinte,kjo gje asaj nuk I pelqente aspak,plus qe I kish bere nje premtim ,premtimet ai nuk I thyente,por kete here cfare ndodhi?Pse po e bente kete gje?Pse?
Diten tjeter po ashtu madje me keq I thonte asaj qe smbaj mend sa birra kam pire,kur pine shoket une nuk largohem dot,por ai qe nuk don dicka e gjen gjithmone menyren per tu larguar ,nje justifikim a dicka ate ngjashme.
Ajo ishte tretur e tera binte me lot ne sy per ate dhe ngrihej po ashtu ,nuk ka gje me te keqe qe te te zere gjumi me lot ne sy e te tretur ne trupin tend,te venitur per pakez shprese e nje pike uje qe mund tja jepte vetem ai e vetem ai,
Kishte kohe qe asgje nuk po shkonte sic duhej,mallkonte veten dhe ate person qe ishte bere shkak per ate prishje mardheniesh.Por edhe po mos te ishte ai person qe do prishte do gje dashuria e saj do gjente dicka tjeter qe te kapej ashtu sic beri.
Andi:Ckemi
Denisa:ckemi the? Fiks si 1 I huaj fole tani,sa I rendoi ajo fjale ,ai qe dukur I thoshte univers tani po I thonte ckemi,paranonjake apo jo?
Andi:Ooooo fillove ti,nuk kam nerva me u grind me ty tani ok
Denisa:Prap ke pire? Po prap kam pire.E di cfare kjo gje nuk shkon fare ti theve premtimin e bere e shume gjera te tjera,me fal shume a ke shkuar per pune atje apo me pi cdo nate?
Andi:Te dyja bashke,A mund te fle tani se jam shume I lodhur?
Denisa:Jo pa me shpjeguar cdo gje,cila eshte arsyja qe pin?edhe qe u ke katandisur ne kete forme.
Andi:flasim neser ok ,naten gjume te embel
Ajo kish vendosur mos I fliste per ca ore ,dhe ashtu beri .Mesazhi I tij diten tjeter ishte :Erdha une ,ajo ja la seen ,me pas ai I shkruajti ne kete dite te sotme doja te sjaroja gjithcka por ti nuk don te flasesh.
Ajo I ktheu pergjigje por duke e mare ne telefon pa vidiocamer .Alo –tha ajo me thuaj cfare do me thoje ,si per fat te keq linja e tij e netit nuk kapte aspak mire dhe vendosen te flisnin me mesazhe.
Mesazhi I tij si guri erdhi,ajo e hap dhe lexon: :Denis se di pse nuk mund te jemi bashke,edhe pse tdu kaq shume sa nuk ta merr mendja,edhe pse mua po me dhemb zemra me shume sesa ty sepse me te vertete te dua shume por nuk mund te jemi dot me bashke.
Pas 2 vitesh
Dielli rrezatonte e ne dritaren e saj te dhomes, cicerimat e zogjve e pellumbave te bardhe bene qe ajo te cohej aq kendeshem dhe qetesisht veshi rrobdizhanin e saj te bardhe dhe u nis per te bere ekspresin ,sapo te behej kafja ajo u fut per te bere nje dush te nxehte ku ta qetesonte ne ate nate te cfrenuar qe kish kaluar ne party me shoqerine e saj te ngushte.
Tashme ishte nje zonjushe 24 vjece e pavarur dhe bente cte donte me jeten e saj,fundja jeta 1 eshte dhe duhet jetuar ne menyren me te mire te mundshme.
U fut ne dush dhe shkuma qe rreshqiste ne ate trup te mire formuar tashme krijoi silueten e nje muzike teper sexy dhe njekohesisht turbulluese,floket e saj te gjate e te zinj binin rrekeshem mbi shtyllen kurrizore si nje ujvare e pafundme e tattoo qe kish pergjate saj tregonte me se miri natyren e cmendur te saj gje qe akoma ekzistonte.
Del nga dushi me intimi dhe mer kafene e sapo bere ne dore dhe e pin qetesisht.zilja e cel e zgjonte gjithmone nga qetesia e saj e bota e saj
Aura:Buongiorno signora Deni:P,che fai?
Deni:Niente signora Aura ,a casa perche?
Aura:vieni con me al centro?
Deni:noooo,ho lavoro oggi con il mio piccolo,Scusa amore :P
Aura:Non che problema deni,
Deni: ok allora parliamo <3
Aura:Ok ciao Tesoro,
Deni:Ciao umbacio :*
Aura ishte mikja me e mire e saj tashme ne ate vend,ku ajo kish 1 vit qe ishte zhvendosur,ne italine e bukur e te paqte larg zhurmave dhe njerezve negative qe e rrethonin,ajo e enderronte per vite me rradhe ate vend dhe me ne fund ja ku ishte ne Romen e bukur e te mrekullueshme ku dielli shkelqente dhe te qeshurat e saj nuk kishin mbarim.
Hapi garderoben e saj dhe veshi nje pale xhinse te ngushta e te cara dhe nje pale kepuce me pak take por edhe pse kishin pak take ajo ngjante super bukur,dhe terhiqte padyshim vemendje gje qe nuk I interesonte aspak.
Beri te dilte ku ne shkallet e pallatit pershendet komshiun e saj beqar bjond e simpatik ,ai kishte kohe qe I vardisej por nga ajo...asnje shenje .
Ora ishte 11;00 dhe ora e saj e punes filloi, ajo mbante prej shume kohesh nje femije e ishte kujdestarja e saj,femijet ishin nje dashuri me vete dhe ajo I adhuronte ato,se pari ajo e mori nga shtepia vogelushen e vogel qe quhej Altea dhe dore per dore po shetisnin Romen e bukur per tu pozicionuar ne kendin e lojrave qe altea te argetohej me miqte e saj
Deni:Altea attenti
Altea:Si maestra J
Pasi ajo u argetua ne kendin e lojrave u ndal ne nje dyqan akulloresh ku asaj e alteas I pelqenin pafund ,Grazie maestro,prego amore mio.
Pasi mbaroi pune me kujdestarine e vajzes ,dhe e coi ne shtepine e saj u drejtua per tek vendi I saj I punes ku menaxhonte nje super merkato ne qender te romes e ishte me I madhi aty te pakten per momentin,
YOU ARE READING
Aroma Trendafilte Nder Gjemba
RomanceBeni ate qe ju thote zemra,beje pa frike dhe pa ndjenjen e fajit,ajo qe gabon eshte vetem krenaria,qe e genjen zemren dhe e merr perpara pa kurrfare meshire... Bashkojini duart e bota do jete me ju aty,e dini pse?? ...Sepse bota eshte dora tjete...