U perpoq me lot ne sy si rrebesh ti kerkonte falje me shpirt por pergjigja tij e vetme ishte: Cfaredo qe te thuash un nuk te besoj me ,mos fol kot.Ajo vajze e forte qe kish qene, u kthye ne skllave te faljes qe I kerkoi atij plot 3 here radhazi por ai nuk donte tja dinte.Zemra e tij tashme mbante Brenda saj vec zemerim,xhelozi,zgjenjim,e urrejtje.Ajo I tha :Nuk me do me ?ska lidhje kjo qe po thua une te dua por nuk te besoj me kjo gje ka shume rendesi per mua –shtoi ai.
Ai nuk kish me besim tek ajo femer e cdonte ajo me shume ai po I servirte asaj ne nje pjate te arte "ndarjen"
Po me le tha ajo? Jo une nuk e thash kete por nese ti e deshiron kete un do pranoj gjithcka qe te vendosesh ti,te kam thene kunder zemres tende nuk luftoj dot.
Zemra e saj u degjua te buciste jo me nga dashuria qe ndjente per te por nga dhimbja kete rradhe ,nuk duroi me qe raportet mes saj dhe atij u ftohen aq shume e po prisheshin ne kete menyre kaq mizore.Fundi po vinte tashme ajo e ndjeu ,ishte me afer se kurre, asgje nuk do ishte si me pare,asgje pra asgje, nuk do ishte ashtu sic kish qene e nisi te qante me denes,bota e saj e endrres tashme ishte shembur nga ato fjale therese e asgje me ne bote nuk e qetesonte.Ajo ishte vajze shume e forte e nuk qante kollaj per askend por ne ate dite ajo nuk duroi me Tashme lotet do beheshin pjese e rutinesL fal tij.
Thone qe dashuria fal cdo gje e kush te ka dashur vertete shume, e ben kete gje.Falja do te thote:"dashuria ime eshte me e madhe se gabimet e tua"a do e bente ai kete gje?Pritej per tu pare.
Ditet me zymtesine e tyre dhe me merzitjen e saj te pashoq e shoqeronin ate per gati cdo dite,ai I fliste asaj tashme shume me rradhe e ftohte,ajo ishte future ne nje bote te erret plot terr dhe kete e tregonte me se miri fiziku I saj,ish bere kocke e lekure ,mamaja e saj e qortonte per kete pamje qe kish marred he donte te dinte arsyen por ajo nuk fliste me asnje njeri pervecse mikes se saj teas dhe nuk dilte fare nga dhoma.
Tea:Te lutem mos u merzit cdo gje do rregullohet ,nuk dua te shoh ne kete gjendje.
Denisa:Jam mire nuk kam ndonje gje,thjesht jam e merzitur kaq
Tea:Nuk je mire fare ok,e shikon veten si je bere apo jo?
Deni:Thjesht nuk kam oreks.
Tea:Ku eshte ajo denisa e forte,kokeshkemb qe une njoh ee?Nga u ka arratisur?
Deni:Ajo denise nuk eshte me per sa kohe qe dikush I ka vjedhur zemren.
Tea:Behu gati e vishu se do ikim per krepa ,Paguaj une:P
Deni:he tani se pertoj te dal,eshte edhe ftohte.
Tea:Ne oren 19:00 te pres poshte tek lagjja,puc
Deni:uffff tea ti moj vajze ti te nxjerr me pahir e kur sdon e sje ne gjendje me dal.
Tea:Te pres poshte bucko,mos u vonoooo,
Deni:Ok ok dije do vij me rroba sportive
Tea:o zot ti me flliq mua perhera :P
Deni:Mos me bej te ndroj mendje e tja fus gjumit tani
Tea:Ske shance, te vij aty e te marr,e di vet ti, me mire spo flas.
Ajo u ngrit nga krevati,veshi nje pale pantallona sportive nje bluze te holle,vuri shallin e saj te preferuar prej mendafshi ,kapi floket topuz si rradhe here ,veshi atletet e u nis,por kish harruar dicka, make up qe te dukej pak me ngjyre ne lekure, sepse kohet e fundit ishte zverdhur tej mase e dobesuar,pasi pa veten e saj ne pasqyre u nis.
Deni:Hey sis qeshi ajo(perher dinte te aktronte ne menyre te persosur sidomos te qeshte kur shpirti I saj qante)
Tea;Cme je bere kaq bukurane eeee
Deni:Tallu ti tallu e ke ne terezi
Tea:Normale single ktu pa kerkese llogari e pa gjera te teperta ne jeten time
Deni:Pse dashuria qenka e tepert ne jeten e nje njeriu?
Tea:Per mua po,te mbaroje shkollen njehere pastaj shofim e bejme hahahah
Deni:Ti do me plakesh mua ,mjere :P
Tea:Leviz kembet vajze se na plake.
Ajo e shikon me shikimin e saj vrastar dhe ecen per tek dyqani I saj I preferuar I krepave.
Tel I saj ndricon nga nje mesazh I ardhur nga ai
Andi:ku je?
Deni:Kam dale me tean per te ngrene krepa ketu afer,me ftoi e dola.
Andi:ok shume mire klb
Deni: L vetem kete fytyre te merzitur I dergon dhe le krepin e saj pergjys e zymtezia I rikthehet perseri ne portret.
He prap te merziti ai? Tashme ne flasim si te huaj tea vetem nga 1 ose 2 mesazhe vl.
Mer perfundoje krepin der ne fund –thot ajo,nuk me hahet me tea serjo,Do e perfundosh ndryshe nuk cohesh nga kjo tavoline dhe me ngel qejfi ,beri cberi e mbaroi krepin e saj e u nisen per ne shtepi,perqafohen fort dhe I thot:
Edhe pse ai te flet ne ate menyre do ta kuptoje qe po ben gabim,por kur ta kuptoje do jete teper vone ,por ti mos u merzit ok sis?
Yeap sis dhe e perqafon fort.
YOU ARE READING
Aroma Trendafilte Nder Gjemba
RomanceBeni ate qe ju thote zemra,beje pa frike dhe pa ndjenjen e fajit,ajo qe gabon eshte vetem krenaria,qe e genjen zemren dhe e merr perpara pa kurrfare meshire... Bashkojini duart e bota do jete me ju aty,e dini pse?? ...Sepse bota eshte dora tjete...