Ditet vazhdonin stinet kalonin,rutina e perdicme e ndiqte,tashme stina e pranveres kish ardhur ,lulet kishin celur,vendi karakterizohej nga alegria dhe buzeqeshja e njerzve,syte shkelqenin nga dielli shendrites,ajo me gjumesie e saj te pashoq ngrihet tere pertese dhe niset tek ekspresi qe aq shume vartese ishte bere.sot e priste 1 dite e tere pushimi vete per te ,do shetiste vetem per qefin e saj cdo cep te asaj vendi te lashte,veshi nje pale xhinse te gjera e te cara ,nje bluze te shkurter ku barku I saj I imet dilte pak ne sfond ,floket bisht pak make up and ready for walk and fun,sapo del nga apartamenti I saj rrezet I depertuan ne fytyren e imet dhe per te mos u verbuar nga rrezet e tij ajo vendos syzet qe si ngjanin kaq stil,ish bere vajze stili tani,tel I bie dhe shikon qe ishte teu I saj e hap dhe
Tea:He mi gengsta nga je?
Deni:sa do doja te ishe ketu me mua srz,ja e kam pushim sot edhe kam dale te shetis vetem per veten time cdo cep te ketij qyteti.
Tea:Ashtu eeee,shetiti ti lal shetit rrime ne ktu L
Deni:hahahah zemra ime ti,si eshte vajza?
Tea:Super mire eshte ja po grindet tani,ej edhe mos shetit shume se nuk I fatit me ke te perplas sis :p dhe plas shkendija pastaj :p
Deni:Cfare do te thuash me kete?
Tea:Asgje asgje,klb sis ika un se filloj kjo mistrecja duke qare do I bej e ushqimin tani,flasim pastaj :*
Deni:Ok sis ma puth fort vajzen:*,flasim
E nisi shetitjen e saj me goten e lengut te frutave,dhe e lumtur shikonte cdo artitekture te atij vendi edhe shtepite e vjetra prej guri qe I pelqenin tej mase,syte e saj te fiksuara tek ndertesat e larta bene qe syte te mos shikonin me drejte rrugen dhe papritur ndjeu goten e lengut te derdhur mbi pantallona e perplasjen e ajrit mbi fytyre.
kishte mbetur e paralizuar,dhe e perhumbur ,saqe se kishte vene re se zemra dhe damari I qafes se saj rrihnin fuqishem....tashme syte e tyre u hasen,e jo vetem syte,dora e tij mbante mesin e saj te holle qe te mos rrezohej e vritej,pas shume vitesh syte dhe frymemarrjet e shpeshta e te dyve takohen ne ate vend dashurie,eh fati sduhet te luash me te,asnje nuk tregohet me I forte se ai ,eshte pikerisht fati qe te ve ne lojen e tij e te roberon ne menyren me te keqe te mundshme,ai te ve perballe atyre qe ty sta pret mendja e pikerisht fati I bashkoi sot ato 2 te rinje qe kohe me pare I ndau pameshirshem.
Aroma e duhanit qe dilte nga frymemarrja e tij c'orientoi ate duke e lene as ne qiell as ne toke...
Pse pikerisht ne kete dite te sotme e pikerisht pas shume vitesh ?Pse?Zemra e saj filloi te rrihte forte saqe ishte gati te dilte nga kraharori I saj,Stomaku sikur ju rendua e syte I moren nje shkelqim te vecante,qe vetem nje person teper I vemendshem mund t'a vinte re ,por situaten e kapi dhe vendosi ta merrte kontrollin ne dore beri te ngrihej e ai u ul ta ndihmonte.
Deni:Non che problema signore, grazie(u mundua ajo te bente sikur se njihte ate)
Andi:me ler te te ndihmoj, je bere e tera me leng portokalli.
Deni:E zgjidh vete ate pune ska problem,her tjeter shif ku hedh kembet,ajo ben te largohet me zemren qe bucet te ndaloje.
Andi:A mund te ndalosh per ca minuta?Ajo kthen koken edhe I tha:Per cfare te ndaloj?Per te me injoruar perseri?Jo faleminderit.Ciao bello. (Ajo largohet)
Ai e pa qe ajo po largohej e I tha vetes: te lash te shkosh nje here nuk do e bej prap ate gabim zonjushe e bukur,dhe shkon nxitimthi dhe e kap prej krahu ku ajo kthen syte e shikon tere mllef e inat ,cfare dreqin ke?
Njehere me ike,nuk kam ndermend te te le perseri,Ajo fillon te qeshe dhe I thote:"me ike?"E ke gabim I dashur nuk te ika une ,ti me largove apo e ke harruar?Ti premtove shume dhe nuk bere asgje,but forget premtimet jane bere per tu thyer. Ne do mbetemi thjesht 2 te huaj qe dikur njiheshim.
Dy te huaj qe dikur u deshen shume,dy njerez qe do te duheshin por nuk mund te qendronin bashke Ai po e shifte nga koka der tek kembet me nje shikim teper te embel,e nuk ja vurei veshin fjaleve te saj,tashme e kishte perballe ,qenke bere me e mire sec ke qene,faleminderit shume zoteri nuk kam te njejtim mendim per ju.
Ajo as vete nuk e besoi ate qe tha ai ishte bere goxha djale I gjate brun zeshkan,dhe ajo qe binte ne sy ishte zhvillimi I trupit qe kish marre,ishte bere teper terheqes per syte e saj, kish punen e tij si super vizor ne nje kompani ndertimi ne ate moment zemra qe kish filluar te ecte me ritme shume te shpejta nuk diti te frenonte.
Dreqi e mori kete pune-tha ajo neper dhembe,donte vetem te ikte larg tij shume larg madje,nuk diti cfare po I ndodhte nuk donte te ndjente per te perseri por zemra nuk pyet e dashur.Me ler te shkoj kam pune, Harroje se te le te qete pa pire nje kafe se bashku,mos u bej kokeforte te lutem,per hir te koheve te vjetra pranoje kete ftese.
Ajo skish cte bente donte ta hiqte qafe sa me pare te pakten keshtu enderronte e pranoi te pinte nje kafe me te ne barin me te afert te Romes.Sapo beri te ulej ai nxitoi ta ndihmonte me karrigen si nje zoteri e geltenmen I vertete,jo se nuk kish qene ,Syte e tyre kafe u ngriten e pane njeri tjetrin me mall.
Andi:Po sa kohe ke ne kete vend Tesoro?
Deni:E para punes un nuk jam tesoro yt,kam kohe ne fakt,po ti?
Andi:Ke qene ne fakt ,je dhe do jesh pergjithmone ok surrat patate?:P
Deni:hahahaha ajo qeshi sepse ju kujtuan ato kohe, eh more djale sa shume di te enderrosh.
AndI:Nese me njeh sadopak une e bej gjithmone ate qe them.Porosia nderpreu biseden e tyre ne ate moment
Deni:Familja si eshte?Te gjithe mire jane?
Andi:Po te tere mire jane ,mamit tim I ke mbet fiksim :p nuse si denisa ska,vetem denisa thote
Deni:hahhahaha ehhh hera fundit qe kam folur me te ishte kur u ndame dhe e mora per rrespekt e ajo me tha qe mos I humb shpresat kurre,jeta eshte e gjate,do doja shume qe te ishe pjes e famijes e kshu gjerash ,eshte vertete shume mama e mire dhe grua zonje po ashtu.Dhe ja jeta na hasi prap ne te njejten rruge ,ironike apo jo?
Andi:Une e kam ditur kete me kohe.
Deni:Po ca na thua ?Si shkojne punet ndroi muhabet ajo karakteristike e saja.
YOU ARE READING
Aroma Trendafilte Nder Gjemba
RomanceBeni ate qe ju thote zemra,beje pa frike dhe pa ndjenjen e fajit,ajo qe gabon eshte vetem krenaria,qe e genjen zemren dhe e merr perpara pa kurrfare meshire... Bashkojini duart e bota do jete me ju aty,e dini pse?? ...Sepse bota eshte dora tjete...