Shenonte dt 25 nentor 2017 ajo dite ishte shume e vecante e te dy mezi e prisnin sidomos ajo.
Para nje jave kishte porositur ne argjendari nje byrzylyk argjendi me nje detaj te menduar me se miri prej saj e qe do rrenjosej pergjithone ne mendjen e zemren e jetes se saj.Ish pikerisht ditelindja e tije e 23-te dhe e para qe festonin sebashku Qe ne oret e par ate kesaj dite ajo kish pergatitur urimin e saj sic do dite te shenuar per to .
Ora shenonte 00:00 e urimi u postua ne inboksin e tij por zemra e saj is aq gjumash saqe gjumi e kish rrembyer embelsisht,por sapo hap syte e lexon ate urim e ngel I mahnitur nga fjalet e saj super te gjetura dhe te embla sic ishte e ajo vete, niset per tr sepse do e festonte ate dite te madhe me dashnine e tij te jetes ,me nusen e tij sic e quante ai.Ne ate byrzylyk ajo kish rrenjosur e gdhendur dt e lidhjes e bashkimit te zemrave te tyre.
Sapo arrin tek vend takimi I tyre special ajo has syte e tij kaf e I hidhet ne krahe si nje femije I lumtur. Denisa kish nje tip te eger ne pamje te pare por edhe te embel njkohesisht ku faqet e kuqe e bucko binin ne sy .
Si natyre nuk ishte romantike por ate dite e kaluan super mire nen ngrohtesine e dashurise se njeri tjetrit. Edhe 100 vjec jeta ime te uroj fat luturi e cdo dtl ta festojme sebashku,e I jep nje puthje te gjate sic dinin vtm at ate dy te jepnin e duart e tyre u bashkuan per te mos u ndare, duke I shtuar edhe nje detaj me shume I cili rrethonte doren e tij ai byrzylyk me kuptim e domethenes,gje qe e la pa fjale ne ato moment ,e bente shpesh kete gje ajo,kish filluar tja merrte doren :P ketyre gjerave.
Tea:He mi e plq dashuria jote dhuraten?
Deni:Hey sis ,po e plq shume edhe se heq me nga dora J
Tea:Me behet qefi per ju te dy, e dashurine tuaj qe zoti jua shtofte cdo dite e me shume,Po me ben te besoj se dashurite e mbedha ekzistojne,e ato te sinqertat normale.
Deni:ooo zmr ime shum flm,te km shm xhan sis
Ditet kalonin,dashuria e tyre rritej dita dites,xhelozia e tij vazhdonte jo me kot,e ajo smbetej mbrapa.ngadale ngadale po vinte muaji I festave edhe I dritave shume ngjyreshe
Ishte dt 8 Dhjetor ata u zine keq ate dite per shkak te xhelozise se tepruar te te dashurit te saj ,pikerisht ate dite festonte dtl mamaja e saj ,ai nuk I foli fare as mirmengjes nuk I tha ,por si gjithmone per hir te asaj qe ndjenin I shkr ajo e para,por perfundimi ishte po I njejte.
Ajo doli e shkoi per tu arratisur tek vendi I saj buze liqenit ,fiku tel pa e vrare mendjen per 10 thirrjet e humbura te tij.Ai ishte bere merak por edhe njekohesisht po I dilnin tym nga veshet,ajo dinte si ta bente ta bente ate te "gjynjezonte" krenarine e stermadhe qe kish.Shkoi tek nje dyqan lulesh e porositi per ate qe e kish sjelle ne jete nje buqete lulesh nga me te bukurat e nje busull ku e uronte plot ndjenje.
Sapo hap tel shikon thirrjet e humbura e qesh neper dhembe ,I erdhi mire per kete fakt ai ishte bere merak per te.
E ajo dite si gjithe te tjerat shkoi me pajtimin e tyre ne fund te dites,nk qendronin dot te zene e sidomos ajo e qetesonte ate vec me 2 fjale asgje me teper.E ai I thonte cfr dreqin me ben ti keshtu mua qe mi ul nervat vtm me dy fjale qe thua aaaaa?
Eh efekti im I dashur,mos e ver ne dyshim asnjehere,Zmr me fal qe e teprova edhe 100 vjec mami,se tani ma the ti mua ne fund te dites si perhere L
Sikur u grindem ne ne mengjes apo jo?-Tha ajo, skisha pse te thoja ,tani qe u pajtum ta thashe hahahah
Je shume fmi I keq e din apo jo?hahaha jo se di fare hajde ma trego ti –provokoi ajo
Ja prit e ca dit se ta sistemoj un pa merak keto provokimet e tua te bukura
Edhe ato ditet qe permendte ai erdhen .E dini ne ca kuptimi erdhen?Ne kuptimin me te embel te n je arome trendafili ,ai kish pergatitur gjithcka ndryshe nga ckish thene asaj , do nisej me dt 13 dhjetor ne kosov per ca pune qe kish atje e ajo I kish thene ok pa merak takohemi me dt 14 ,por cfare ishin keto data valle? Pse nuk mundej ai te vinte me dt 13?
E ja pra Ishte pikerisht dita lindjes se saj, ai muaj ishte plot ditelindje hahaha njera pas tjetres por dtl e saj ishte me e vecanta, kish menduar ta bente te tille.Ne mendjen e tij kish thurrur planin bashkarisht me miken e tyre te perbashket Eglen.
Urimi I tij ne inbox kish bere ate zemren e saj te rrihte fort e te prekej ,aq fjale te ndjera e te bukura nga nje dashuri e sinqerte qe buronte nga zemra e atij zeshkani,Vajzes te ditelindjes I bie tel edhe ne ekran del emri I shpreses se saj
Andi:Alo zmr ku je?
Deni:Po nisem per shkolle,ti ?
Andi :Jam nisur per kosove e per pak kohe futem ne valet e tyre e nuk kap me linja.
Deni:Ok jet kujdes rruges edhe mos shif shume eeee se e di ti.
Gjithashtu kish marre urime e nga shume miq e mike te shkolles ku tea ishte e para qe e uroi edhe u kapen ne perqafim sikurse 2 motra te pandara.
Behet gati e niset per ne shkolle ku sapo futet ne sallen e madhe te leksionit syte e saj nuk hasin eglen gje qe ne ate dite donte te ishte me te.As ai nuk ishte me te,e as ajo,cbehej keshtu?
Ora e pare e atij leksioni nuk kish te mbaruar ,ajo 45 minuteshi ju duk si 3 ore ,mer tel e I shkruan egles : He mi ku je-I tha ajo, Ne shtepi jam Denis nisu e hajde ktej nga un se do dalim,kemi nje ditelindje sot per te festuar,Ok Eg erdha.
Shtepia e egles ndodhej shume afer shkolles ,e ajo u nis per tek ajo, sapo hipen ne ashensor shtyp butonin e katit, e syte I shkuan tek nje tullumbace e veredhe e varur ne nje cep ku te shenuar kish ;Denis mere kete tullumbace.ajo e merr e arriti ne katin ku ndodhej shtepia e mikes ,sapo hedh kembben per te dale shikon perdhe ca zemra te kuqe flake qe tregonin drejtimin ku ajo te hecte ,ku papritur para deres I shfaqet nje kuti e madhe e zbukuruar me lule e gjera festash e disa busulla me numer .
Ajo vazhdoi ti lexonte busullat nje nga 1 e beri sic kerkonin ato,Busulla e fundit ishte mer celsin qe ndodhet ne kuti e hape deren e ajo ashtu beri ,sapo hap deren perball saj shfaqen 2 personat e saj me te dashur ku ajo ngeli teper e habitur dhe si besonte syve ,ndodhej pikerisht egla me tullumbace e dashuria e saj me e madhe me torten ne duar e fishekzjarret ne te ,shtepia ishte ter tullumbce e zbukurime ku ai 21 vjetori ishte dekoruar ne mur ne menyren me perfekte te mundshme.
Ajo hedh hapat drejt tij me zemren qe gati po I shperthente nga ajo surprize aq e mrekullueshme e puth e I thote sikur ishe ne kosove ti eeee?Ishte surprize jeta ime ,e me fal qe te merzita duke te te thene qe sdo jem ne tr kete dite aq te rendesishme per ty.
Ajo e shikon me syte e saj qe I shkelqenin dhe e perqafon fort gjithashtu e miken e saj per kete dhurate aq te mrekullueshme.U ulen te hanin torten e gotat e shmpanjes trokiten gezueshem ate dite.
Koha e hapjes se dhuratave kish ardhur,Ai kish ne dore nje kuti te kuqe ku Brenda saj ndodhej nje arush pellushi ngjyre pana me nje zemer te kuqe ne dore qe mbishkrimin e kish:"AMOR"e mbante ne dore nje trendafil roze, ne qender ndodhej dicka,po ca ndodhej aty? Eh ishte pikerisht unaza me shigjeten e gurat ndricueshem reflektonin Ajo e pa me ato sy e ai mer doren e saj e ja vendos pikerisht ne gisht ,o zot ajo e enderronte nje dhurate te tille e donte me se shumti, e ja ku e kish me ne fund ,ajo unaze kish domethenie shume te madhe ishte shigjeta e harkut te shigjetarit,sps at ate dy ishin e asaj shenje horoskopi.Pasi dora e saj mer tjeter hije nga ajo unaze qe qendronte krenare ne ate gisht.
YOU ARE READING
Aroma Trendafilte Nder Gjemba
RomanceBeni ate qe ju thote zemra,beje pa frike dhe pa ndjenjen e fajit,ajo qe gabon eshte vetem krenaria,qe e genjen zemren dhe e merr perpara pa kurrfare meshire... Bashkojini duart e bota do jete me ju aty,e dini pse?? ...Sepse bota eshte dora tjete...