Ajo futet per te bere nje dush e kur del shikon ne dhomen e saj nje engjell te vogel qe I buzeqeshte dhe te bente per vete vecse me nje shikim,Omg kush me ka ardhe mua ,e mer ate engjell ne krahe e perqafon fort dhe harron miken e saje ,avash avash –thot tea jam edhe une ketu,hahahhaah my heart dhe e puth me mall.Nxjerr nga valixhja e saj nje qese te madhe me dhurata per te voglen e mikes se saj dhe I thote keto jane per kete engjell qe ste paska ngjare aspak hahahha ,ulet ne krevat dhe nisin te bisedojne pasi vajzen e kish zene gjumi ,a e imagjinon sis qe ne kete krevat ne kemi kaluar adoleshencen duke biseduar per ore te tera tanime vajza jote po dremit,ehhhh jeta –thot tea ,tamam ehhh jet ate perball me furtun e stuhi qe sta merr mendja,
Po he –ndron muhabet tea ndonje te re nga ti?ndonje Italian qe te ka marre zemren?Jo sis nuk ekziston nje I tille,eh moj shoqe ai qe ta mori e sta ktheu me, kushedi ku ndodhet tani...Ndodhet ketu ne shqiperi-thot ajo erdhem bashke dore per dore ..Whattttt?-bertet ajo, qetesou se e zgjove vajzen...cfare the ti cfare the?e degjove shume mire sis...o zot edhe kur ndodhi kjo?para ca kohesh u perplasem ne rome,e mban mend qe te thash takova nje mik ,ai ishte ai "miku".
O zot edhe une tani e marr vesh ,jo vetem kaq tea hahhha pas disa ditesh do vije te me kerkoje ne shtepi..jo jo jo kjo nuk durohet ,aaaa ndaj erdhe ne shqiperi ti?jo te betohem, erdha sepse kshu vendosem ,na kish marre malli per familjaret,nuk ta fal kete ok-thot tea dhe nuk te tregoj qe jam prap shtatzane 1 muajshe....
o mossss e thash si nuk me mban gje kjo goje e shkrete....what je shtatezane?jo jo bera shaka hahhaha ,eh sis mire mire nuk priti edhe pak ai kunati im Geraldo ,derisa te mbaroja un dasmen ,u pa puna do kemi kujdes kur te kercesh ti,:PI bie qe te jesh ne ditet e tua te fundit.Gjithsesi urime sis dhe merren ne perqafim dhe I ferkon barkun.
Ditet kalonin dhe dita e shume pritur e fejeses erdhi,prinderit e denises e njihnin djalin qe ne adoleshencen e tyre dhe ishin ne dijeni te lidhjes por mendonin qe nuk do funksiononte,jo me qe te shkonin ne fejese a martese , babai I saj nuk I kish shume qef verioret por sjellja e tij e ndryshoi mendimin e babait.
E pranoi ate vendim qe kishin marre,ate dite teu I saje kish ardhur qe ne pike te mengjesit per ta rregulluar denin dhe te pergatitej per ceremonine familjare qe do te kryhej,ajo kish veshur nje fustan te gjate der ne fund ngjyre pana me gure te qendisur floket te kapura bisht ku tiparet dilnin me ne pah e nje make up te thjeshte qe e tregonte ate me vajzerore,cdo gje gati sis-tha tea...
shum faleminderit moter por kam shume emocione vertete ,kur papritur bie dera ,ajo sheh edhe njehere te fundit veten ne pasqyre dhe del ngadale per te hasur syte e tij ne kete dite te madhe.ne diten e tyre me te madhe ,prinderit takohen me njeri tjeterin dhe mamaja tij u afrua dhe me tha:
E mbajta fjalen per te te futur nuse ne shtepi moj bije dhe pjese te familjes tone.ajo qeshi dhe ja.. syte e tij te mahnitur tek te sajat,ai po e shikonte provokushem ku I thonte sa te mbaroje kjo ceremoni do te rri urte ,pastaj e di ti ..qe me je bere kaq ..kaq sweet ai afrohet e puth ne faqe e sheh provokueshem dhe ulen per te biseduar fillimisht, pastaj do kryenin rituali I unazave.
Omg omg therriste ne shtepi si adoleshente tea,tashme me 2 femije ,o zot si nuk u rrite kurre o vajz-thot deni ,e shikon cfare mban ne dore o vajze edhe sa te shkon,po e shof cfare mbaj ne dore, nje unaze fejese me gure sic e enderroja me personin qe dua dhe e km dashur qe femije.
Dhe sa bukur e thote hahahhaurime moter me lejoni te iki tani se do me beje namin Geri e kam lene pa ngrene.Thui atij gerit qe mos kerkoje shume ,te gatuaj vete tani se na prishi planin e kercimit.ahhahahah ika un sis dhe e puth fort .
Andi:Zemer me ne fund jemi nje cift I fejuar qe aq shume e enderronim,pengesat e shumta qe kemi hasur me ne fund u finalizuan me kete unaze qe ti mban ne gisht dhe sa te shkon o zemra ime.
Deni:Me ne fund me more nuse eee hahah
Andi:Pse kishe ndonje kundereshtim ti? Jo jo sthash gje...jo po thashe se mos kishe ,e mabn mend qe te thoja "nusja ime"
Deni:E di cme tha mami yt?Pa he cte tha?e mbajta fjalen te te fusja nuse ne shtepi dhe je nusja ime tanime, hahah srz ta tha?po o zemer me te vertete e kam.
Andi:Pse me ishe bere aq e bukur eee?Doje te me provokoje ne mes te shpis ?:p
Deni:hahahah po po e ke gjet....
ai e kap prej mesi dhe e puth fort ate duke e lene pa fryme ne te tilla raste,dashuria e tyre tashme nuk kish kufij ishin shume te lumtur vertete,ajo nuk e imagjinonte qe mundesia e dyte qe do I jepte atij do ta bente me te lumtur se kurre dhe te arrinin ne kete stad final,ku me I deshiruaeshmi ishte lidhja ne martese ku tea e enderronte dicka te tille. prezenca e saj ne diten e provave te fustaneve ,dhe ajo dite e shume pritur erdhi.Prezent ishin prinderit e denises,mamaja andit,lola nje mike e perbashket e ciftit dhe padyshim mikja e saj.
Pas 2 oresh prova me ne fund zgjodhi 2 fustane ,1 te ngushte pas trupit ku linjat e saj dilnin ne pah dhe nje te dyte te fryre si nje princeshe e vertete.
Pergatitjet per diten e madhe po vinin ,pronotimet ishin bere tashme ,vendi I ceremonies po ashtu,ata ishin shume te lumtur por edhe te emocionuar ne te njejten kohe,donin qe cdo gje te shkonte pas planit dhe cdo I ftuar te dilte I kenaqur nga ai bashkim zemrash.
Dita e madhe erdhi ,ajo ate dite ishte shume e emocionuar ,familjaret po ashtu ,babai po e priste per ta dorezuar tek dashuria e saj me e madhe,si fillim do bekohej ne kishen me te afert te qytetit,dhe me pas vinte kokteji ku dhe argetimi do ishte me I madh.Pa veten ne pasqyre dhe dukej ndryshe ajo me ne fund po lidhte jeten me dike ne e donte me zemer dhe shpirt,ajo e enderronte shume kete dite qe me ne fund erdhi.I dukej vetja ndryshe me fustanin e bardhe,ajo tashme po merrte nje pergjegjesi me te madhe po krijonte familjen e saj do kish nje shtepi te veten dhe do perballonin gjithcka vete.
Del nga dhoma e saj e dashur dhe e shikon plot mall dhe kesheri,sot filloi nje faqe e re ne kapitullin e librit tim ,por kjo dhome do te me mungoje gjithmone.Babai po e priste jasht deres se ajaj dhome kur nuk do dilte me me xhinse e atlete por me vellon e bardhe qe I rrinte me se miri.
Sapo e pa zemra u rrahu fort te dyve dhe disa pika lot rane ne faqet e tyre ...oooo filluat ju tani-thot e ema,hajde dalim tani na prêt djali ne kishe,bejme mire mos vonohemi,dhe ashtu bene ,sapo del nga ajo dere sin use tashme dhe kete gje e enderronte duke bere krenare prinderit e saj ,fshinjet perbri kishin dale ne dritare dhe vetem e uronin dhe thonin marshalla sa e mire paska dale.
Rruga per ne kishe ju duk pafundesisht e gjate emocionet e kapluan te teren kur mberriten.
Krah per krahu me princin e saj hedh hapin e pare ne ate kishe sublime dhe te zbukuruar ne menyren me perfekte te mundshme,ai po e priste ne altar I veshur me kostumin e zi fin,tek shihte shpesh drejt daljes ne kerkim te saj.E kur syte me ne fund I hasen ate,fytyra I qeshi dhe mori fryme I lehhtesuar .
Ajo eci drejt tyre me te atin krah per krahe e lumtur Po ta dorezoj vajzen time plot besim dhe krenari qe ti te behesh mbeshtetja e saj kudo dhe kurdo e ta besh te lumtur -thot babai I saj,dhe vendosi doren e saj ne krahun e tij.
Atehere jemi mbledhur ketu sonte per te bashkuar 2 shpirtra,2 zemra qe duhen..shenoi nje ze fillimin e ceremonies por ata shikonin vetem njeri tjetrin.
YOU ARE READING
Aroma Trendafilte Nder Gjemba
RomanceBeni ate qe ju thote zemra,beje pa frike dhe pa ndjenjen e fajit,ajo qe gabon eshte vetem krenaria,qe e genjen zemren dhe e merr perpara pa kurrfare meshire... Bashkojini duart e bota do jete me ju aty,e dini pse?? ...Sepse bota eshte dora tjete...